Mies oli uhkaava äidilleni; äiti kehoittaa minua eroamaan
Mieheni ei ole mikään unelmasaalis. On humalassa väkivaltainen. Minua ei lyö, mutta saattaa nakata ketä vaan nekkuun "huvikseen".
Selvinpäin on kiltti kuin mikä. Äitini on tiennyt miehen agressiivisuudesta, mutta eipä ole koskaan kommentoinut negatiivisesti. Nyt mies sitten uhkasi lennättää äitini seinään, ja täysin ilman syytä! Äidin mielestä mun pitäisi erota HETI! Itse oon niin tottunut ukon räyhäämiseen, etten ilmeisesti ota asiaa tarpeeksi vakavasti :(
Kommentit (54)
Miten voit sietää jotain joka sanoo sun äidille noin???? Joku roti tähän!!!!!!
Ehka kannattaa kuunnella aitia. Ennen kuin teilla on lapsia joita nakella vasyneena seinaan. Tai niiden aitia.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 10:07"]Miten voit sietää jotain joka sanoo sun äidille noin???? Joku roti tähän!!!!!!
[/quote]
Kai mä olen vuosien mittaan niin turtunut miehen käytökseen, ettei tuo edes tunnu mitenkään "pahalta" :(
Olen ääliö. ap
Aivan järkyttävä mies. Erityisen järkyttäväksi asian tekee, että uhkaa väkivallalla ja usein sen toteuttaakin. Tuossahan on vain ajan kysymys, milloin saat ensimmäisen iskun.
Miehellesi alkoholi on ongelma eikä hänkään ota sitä tosissaan niin kuin et sinäkään. Saako sinusta toinen ihminen uhkailla toista tuolla tavalla? Uhkailu on nimittäin henkistä väkivaltaa ja siinä on aina iso väkivallan riski. Lisäksi se on laitonta.
Olen äitisi kannalla. Sinä itse olet suuri lapanen.
Mun eksäni uhkas hakata mutsini. Vaikka en mutsini kanssa olekaan läheisissä väleissä, niin silloin todella kilahdin. Se suhde kaatu nopeasti muutenkin omaan mahdottomuuteensa, mutta toi todellakin herätti mut tajuamaan millain mulkku mies on!
Nykyiseni taas eräs joulu huus mulle miten mulle pitäs olla hän kaikki kaikessa, enkä saisi rakastaa isääni ja veljeäni yhtää enempää. Ei uskonu vaikka koitin selittää, että isäni ja veljeni on aina elämässäni mukana tavalla tai toisella ja he ovat mulle lähin perhe mitä koskaan ollutkaa!
Tästä nous kunnon sota meille pystyyn ja asiaa puitiin vielä vuosi tapahtuneen jälkeen. Nyt mieheni tajuaa, että isäni ja veljeni ovat mulle AINA tärkeämpiä kuin kukaan muu, mutta tottakai kun välimatkaa kumpaakin useampi sata kilometri niin en heitä kovin usein näe.
Mullakin oli tollane mies ja jossain vaiheessa se juoppohullun aggressio purkautui minuunkin. Milloin yritti kuristaa, milloin sai nyrkistä, kerran myös puukosta... onneksi pääsin miehestä eroon! Suosittelen pikaista eroa, löydät kyllä kunnon miehen.
Meillä on yhteinen talo ja velkaakin vielä. Äiti sanoi, että talo myyntiin ja ihan sama jos velkaa jää! Tähän asti on aina ollut sitä mieltä, että kyllä mies siitä rauhoittuu. ap
Äitis on oikeessa, kyllä ne raha-asiat aina järjestyy mutta omaa tai läheisten terveyttä ei voi korvata
Heh, mies uhkailee jo anoppiakin... melkoinen kultakimpale sulla! Onhan tuon kanssa kannattanut yhteinen laina ottaakin.
Ymmärrän äitiäsi. Tottakai hän on huolissaan turvallisuudestasi, etenkin kun sinulla ei näytä olevan ollenkaan järkeä tai itsesäilytysvaistoa.
Rivien välistä luin, että olet salaa ylpeä miehesi väkivaltaisuudesta. Aah, mikä luolamies! Olet todella lapsellinen. Odota vaan, kyllä mäiskii vielä sinuakin.
Kyllästyt vielä jatkossa siihenkin, ettei kukaan koskaan eikä ikinä kutsu teitä mihinkään tilaisuuksiin, tuon ääliön arvaamattomuuden tähden.
Mikään raha ei ole sen arvosta, että joku hullu uhkailee äitiäni. Ja jos luulet hänen "parantuvan", olet joko äärinmäisen tyhmä tai naivii. Ei se tule muuttumaan, usko pois
mieshän on aivan sairas. ei kukaan normaaliälyinen ja normaali päästään "hakkaa ketään huvikseen". mistä tuollaisen luuseri-ukon olet löytänytkin? hankkiudu eroon jo TÄNÄÄN.
Älä nyt toki eroa, kun olet tuollaisen kultakimpaleen onnistunut löytämään.
AP, odotat siis niin kauan, että sinutkin paiskataan seinään tai mäjäytetään nyrkillä pataan. Haluat siis, että sinut ensin rtuhjotaan, ennen kuin ymmärrät lähteä destrukstiivisesta suhteesta. Tottele kerrankin äitiäsi ja lähde, ennen kuin on myöhäistä.
Vai oletkin todellisuudessa itse samanlainen liki alkoholisoitunut muija? Tulipa mieleeni, kun luin käytöksesi selittelyjä. Jos näin on, hakeudu hoitoon sekä jätä se ukonketku.
Toivottavasti miehesi saa joskus kunnolla turpaansa, tälläiset väkivaltaiset idiootit kun tuppaavat jossain vaiheessa saamaan. Yksi täällä meidän kylillä vähän aikaa sitten hakattiin niin pahasti, että joutui teho-osastolle.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 10:25"]Ymmärrän äitiäsi. Tottakai hän on huolissaan turvallisuudestasi, etenkin kun sinulla ei näytä olevan ollenkaan järkeä tai itsesäilytysvaistoa.
Rivien välistä luin, että olet salaa ylpeä miehesi väkivaltaisuudesta. Aah, mikä luolamies! Olet todella lapsellinen. Odota vaan, kyllä mäiskii vielä sinuakin.
Kyllästyt vielä jatkossa siihenkin, ettei kukaan koskaan eikä ikinä kutsu teitä mihinkään tilaisuuksiin, tuon ääliön arvaamattomuuden tähden.
[/quote]
En missään nimessä ole ylpeä! Olen turtunut, väsynyt, ahdistunut ja äärimmäisen häpeissäni miehen käytöksestä. Ja kyllä, oikeassa olet, ei meitä mihinkään kutsuta. Yksi ystäväpariskunta on, joka kanssamme viettää aikaa. ap
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 10:25"]
Ymmärrän äitiäsi. Tottakai hän on huolissaan turvallisuudestasi, etenkin kun sinulla ei näytä olevan ollenkaan järkeä tai itsesäilytysvaistoa.
[/quote]
Hyvä kommentti.
Ja se syy, miksi ap ei sitten osaa erota, on se, että siitä tulisi liian suuri häpeä hänelle. Hän olisi silloin "epäonnistunut" ja joutuisi myöntämään itselleen, että tuollaisen miehen kanssa meni nämä vuodet. Parempi siis sinnitellä ja pitää kulisseja yllä. Ja kertoa muille, että "hän on tottunut" ja että "oikeastaanhan kaikki on ihan hyvin".
Hei ap, kyllä itseäänkin on lupa rakastaa ja arvostaa.
2