Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oli uhkaava äidilleni; äiti kehoittaa minua eroamaan

Vierailija
28.12.2014 |

Mieheni ei ole mikään unelmasaalis. On humalassa väkivaltainen. Minua ei lyö, mutta saattaa nakata ketä vaan nekkuun "huvikseen".
Selvinpäin on kiltti kuin mikä. Äitini on tiennyt miehen agressiivisuudesta, mutta eipä ole koskaan kommentoinut negatiivisesti. Nyt mies sitten uhkasi lennättää äitini seinään, ja täysin ilman syytä! Äidin mielestä mun pitäisi erota HETI! Itse oon niin tottunut ukon räyhäämiseen, etten ilmeisesti ota asiaa tarpeeksi vakavasti :(

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 10:34"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 10:25"]Ymmärrän äitiäsi. Tottakai hän on huolissaan turvallisuudestasi, etenkin kun sinulla ei näytä olevan ollenkaan järkeä tai itsesäilytysvaistoa. Rivien välistä luin, että olet salaa ylpeä miehesi väkivaltaisuudesta. Aah, mikä luolamies! Olet todella lapsellinen. Odota vaan, kyllä mäiskii vielä sinuakin. Kyllästyt vielä jatkossa siihenkin, ettei kukaan koskaan eikä ikinä kutsu teitä mihinkään tilaisuuksiin, tuon ääliön arvaamattomuuden tähden. [/quote] En missään nimessä ole ylpeä! Olen turtunut, väsynyt, ahdistunut ja äärimmäisen häpeissäni miehen käytöksestä. Ja kyllä, oikeassa olet, ei meitä mihinkään kutsuta. Yksi ystäväpariskunta on, joka kanssamme viettää aikaa. ap

[/quote]

Eli haluat loppuelämäksesi eristäytyä muista ihmisistä sen vuoksi, että saat viettää tuollaisen kanssa aikaa kahdestaan?

:(

Vierailija
22/54 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommonen ihminen saa ennemmin tai myöhemmin tuomion. Mistäs ne rahat siihen revitään, jos nyt ei voi edes erota taloudellisista syistä?  Ota ero, myykää asunto. Halvemmaksi sekin tulee pitkässä juoksussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä esimerkki siitä, että joskus kannattaa aikuisenakin kuunnella äitiä.

Vierailija
24/54 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden väkivaltaisten juoppojen älykkyysosamäärä on yleensä kehitysvammaisen tasolla, joten järkipuhe ei auta. Missä päin asutte? Jossain pikkukylillä on vieläkin onnettomia muijia, jotka ylpeilevät apinansa väkivaltaisuudella. onneksi sekin ylpeily on vähenemään päin, kun luonto karsii idiootit evoluutiosta esim. juuri sillä jännittävällä väkivallalla. Minua ei kyllä em. tapauksissa sureta yhtään, päinvastoin.

Vierailija
25/54 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 10:38"]

Tommonen ihminen saa ennemmin tai myöhemmin tuomion. Mistäs ne rahat siihen revitään, jos nyt ei voi edes erota taloudellisista syistä?  Ota ero, myykää asunto. Halvemmaksi sekin tulee pitkässä juoksussa.

[/quote]

Tuollainen ihminen saa enemmin tai myöhemmin turpaansa tai puukosta. Näin siinä tulee käymään jossain vaiheessa.

Vierailija
26/54 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäinen pariskunta olette? Millä alalla toimitte?

Vierailija
27/54 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap:n ei ole paras vain seurata muiden neuvoja vaan itse pohtia, mitä suhteelta haluaa.

Jos sinulla ap on kuitenkin toiveita siitä, mihin suuntaan suhteen pitäisi mennä, ota nämä asiat esille ja katso, kuinka mies suhtautuu. Jos siis hänen käytöksensä ei ole sinusta hyväksyttävää, vaan aiheuttaa harmia hänelle ja sinulle, anna miehelle aikaa muuttaa käytöstään. Pidä vaikka puoli vuotta kirjaa siitä, mitä olet toivonut, miten mies on toiveisiin suhtautunut ja onko mies halunnut muuttaa käytöstään, kuten vaikka tuota uhkailua. Tai jos juominen on ongelma, onko halukas muuttamaan sitä ja mitä on tapahtunut.

Itse erosin huonosta suhteesta, kun ymmärsin, että mies ei tule muuttamaan käytöstään. Kyllä ulkopuolisetkin olisivat voineet sanoa, että olisin voinut erota jo aiemminkin, mutta siinä vaiheessa minulla oli ymmärrys siitä, että ei ole muuta vaihtoehtoa kuin ero.

Vierailija
28/54 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 10:43"]

Noiden väkivaltaisten juoppojen älykkyysosamäärä on yleensä kehitysvammaisen tasolla, joten järkipuhe ei auta. Missä päin asutte? Jossain pikkukylillä on vieläkin onnettomia muijia, jotka ylpeilevät apinansa väkivaltaisuudella. onneksi sekin ylpeily on vähenemään päin, kun luonto karsii idiootit evoluutiosta esim. juuri sillä jännittävällä väkivallalla. Minua ei kyllä em. tapauksissa sureta yhtään, päinvastoin.

[/quote]

Totta, älykkyys on juuri ja juuri kehitysvammaisen tasolla, sitten nämä saavat vielä niin paljon iskuja päähänsä ja aivotärähdyksiä, että heistä tulee vieläkin vajaaälyisempiä myöhemmällä iällä.

Vierailija
29/54 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 10:43"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 10:38"]

[/quote]

Tuollainen ihminen saa enemmin tai myöhemmin turpaansa tai puukosta. Näin siinä tulee käymään jossain vaiheessa.

[/quote]

Onneksi.

Vierailija
30/54 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä puuttuu joku sisäinen kompassi. Hän uhkaa ja lyö ketä tahansa ja uhkailee itseään vanhempaa ihmistä. Ihan perussääntö on, että heikompia ei uhkailla (lyömisestä puhumattakaan), maassa makaavaa ei potkita ... Mies ei ilmeisesti hallitse näitä perusperusasioita ollenkaan. Kaksijakoisuus on myös huolestuttavaa: kännissä väkivaltainen, selvin päin "kiltti kuin mikä". Kumpi on aito, tri Jekyll vai herra Hyde? Pelottavaa. 

Entä jos hän seuraavalla kerralla käy äitiisi käsiksi, uskallatko mennä väliin? Ilmeisesti et ole mennyt väliin kun mies on "nakannut ketä tahansa nekkuun huvikseen" (vähättelevä ilmaisu turpaan vedolle).

Tottele äitiä. Raha on vain rahaa. 

Vierailija
31/54 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähä-älyisyys on mulle niin totaalinen turn off, etten paljon epäkiihottavampaa asiaa heti keksi. Siksi en voi kuin ihmetellä, miten nuo ap:n miehen kaltaiset luuserit saa naisen? En voisi tuollaisen idiootin ikinä antaa koskea itseeni, tulisi joku lääppivä ja nylkyttävä eläin mieleen. Puistatus.

Vierailija
32/54 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet hakkaavan puolison unelmavaimo! Jää ihmeessä suhteeseen, näen jo miten muutaman vuoden päästä värjöttelet hangessa lapsi kainalossa.
Mutta tuskin vielä silloinkaan tajuat......

Vierailija
33/54 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
34/54 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 10:57"]

Ap, olet hakkaavan puolison unelmavaimo! Jää ihmeessä suhteeseen, näen jo miten muutaman vuoden päästä värjöttelet hangessa lapsi kainalossa. Mutta tuskin vielä silloinkaan tajuat......

[/quote]

Lasta ei tule, se on varmaa. Mies on vuosia kärttänyt lasta, "pikku jalkojen tepsutusta"

En todellakaan halua lapselleni tuollaista geeniperimää ! ap

Vierailija
35/54 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 10:45"]

Ehkä ap:n ei ole paras vain seurata muiden neuvoja vaan itse pohtia, mitä suhteelta haluaa.

Jos sinulla ap on kuitenkin toiveita siitä, mihin suuntaan suhteen pitäisi mennä, ota nämä asiat esille ja katso, kuinka mies suhtautuu. Jos siis hänen käytöksensä ei ole sinusta hyväksyttävää, vaan aiheuttaa harmia hänelle ja sinulle, anna miehelle aikaa muuttaa käytöstään. Pidä vaikka puoli vuotta kirjaa siitä, mitä olet toivonut, miten mies on toiveisiin suhtautunut ja onko mies halunnut muuttaa käytöstään, kuten vaikka tuota uhkailua. Tai jos juominen on ongelma, onko halukas muuttamaan sitä ja mitä on tapahtunut.

Itse erosin huonosta suhteesta, kun ymmärsin, että mies ei tule muuttamaan käytöstään. Kyllä ulkopuolisetkin olisivat voineet sanoa, että olisin voinut erota jo aiemminkin, mutta siinä vaiheessa minulla oli ymmärrys siitä, että ei ole muuta vaihtoehtoa kuin ero.

[/quote]

Lisään vielä: minulle herätys tuli vasta siitä, kun olimme pari kertaa poliisin kanssa tekemisissä miehen väkivallan vuoksi. En koskaan olisi uskonut löytäväni itseäni sellaisista tilanteista ja oli hyvin outoa olla sellaisessa roolissa, että asiointi poliisin kanssa koskee omaa läheiseksi kokemaansa ihmistä. Se toimi herättäjänä siihen, että asiat ovat väärin. Toki ne olivat väärin monella tavalla, mutta olin muita asioita ollut valmis katsomaan läpi sormien. Ehkä ap:n kannalta tämä äidin uhkailukin on vielä sellaista, se on kestettävää eikä ollenkaan kummallista käytöstä.

Vierailija
36/54 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina toi asuntolaina on este ties mille

Vierailija
37/54 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikessa hulluudessaan tuon tarinan järkyttävin kohta on, että uhkaus lähtenyt SYYTTÄ. Millainen ihminen uhkailee ihmisiä ihan huvin vuoksi?? Sellaisesta pysyisin kaukana. Ei kuulosta kenenkään kohdalla ihan terveeltä. Ja ei noin väkivaltainen voi olla selvinpäin olla kiltti kuin mikä. Läpi sormien katsomista

Vierailija
38/54 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olette wt-pariskunta.

Vierailija
39/54 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:49"]

Ap, olette wt-pariskunta.

[/quote]

Tiedän, tällaista elämää en halunnut :( ap

Vierailija
40/54 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö jotkut oikeasti seurustelee tälläisten väkivaltaisten apinoiden kanssa. Luulin, että nuo ihmiset on niin last season kuin olla ja osaa nykypäivänä. No, kertoohan se aika paljon tästä naisesta myös ketä tuollaisen kanssa seurustelee, tuskin on itse mikään penaalin terävin kynä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi