Rikas naapurimme voitti lotossa miljoonia itse asumme hometalossa
josta vielä velkaa. Tämä kateus meinaa rikkoa avioliittonikin. En jaksa kun emme voi myydä taloa, emme remontoida tms vain asua homeen keskellä.
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 08:54"]
Aika heikolla pohjalla täytyy avioliiton olla muutenkin jos naapurin käteisvarat sen rikkoo
[/quote]
Tämä. Ja onko ne naapurin rahat sinulta/teiltä pois?
Raha tulee rahan luokse ja köyhät jatkaa köyhtymistään. Tämä ilmiö on hyvin tuttu esim. Venäjällä.
Tässäpä taas valinnat olette valinneet väärin..
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 07:58"]
Raha tulee rahan luokse ja köyhät jatkaa köyhtymistään. Tämä ilmiö on hyvin tuttu esim. Venäjällä.
[/quote]
Niin olisi parempi jos meidän köyhä perhe kuolisi pois.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 07:59"]
[/quote]
Mitä tarkoitat?
Ja nyt tuli yllätyksenä, että elämä ei ole reilua eikä perustu tasajakoon?
Jokainen makaa niinkuin petaa ja siitä itkeminen on säälittävää. Erotkaa sitten jos naapurin rahat riipii parisuhdettanne noin paljon mutta älä tule siitä tänne itkemään.
Minäkin asun miljonäärin naapurissa, mutta hänen rahansa eivät ole minulta pois. Ne eivät liity mitenkään minun elämääni. Teidän täytyy etsiä joku ratkaisu asumisongelmaanne, mutta se ei ole naapurin ongelma.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 08:00"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 07:59"]
[/quote]
Mitä tarkoitat?
[/quote]
No väärät lottonumerot tietysti! Ohis
Mä olen miljonääri mutta en ollut kymmenen vuotta sitten vaan köyhä kuin mikä, en omistanut edes sitä homeista taloa. Elämä on valintoja täynnä ja niistä valinnoista ei kannata aina valita helpoimpia, ne kun useimmiten pitkässä juoksussa osoittautuvat hankaliksi.
Toivotan sulle kuitenkin parempaa onnea seuraavalle vuodelle!
Aika heikolla pohjalla täytyy avioliiton olla muutenkin jos naapurin käteisvarat sen rikkoo
Ottakaa lainaa ja remontoivaa tai myykää se pois. Joku toinen voi remontoida.
menkää vaikka vuokralle ja pikkuhiljaa omaan.
mitä siellä naapuria kytätä...
ottakaa oma elämä haltuun ennenkin sairastutte. Se home vaikuttaa koko kehoon. Aikoihinkin...ja kiristää paha olo tunteet.
ei sillä naapurin rahalla varmaan ole niin paljon tekemistä ton tilanne kanssa. Muuttakaa. Sen lainan voi maksaa pois.
Jokainen hometalon ostanutta haukkunut on tunnevammainen idiootti. Tätä ei toivo pahimmalle vihollisellekaan. Kusipäät laukovat kommentteja kuten sinä kusipää kommentoija numero 10. Tulee päivä kun tiput jalustaltasi naama edellä paskaan.