Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahasti tulehtuneet näppylät

Vierailija
28.12.2014 |

Ällövaroitus, jos et kestä lukea näppylöistä niin klikkaa pois!

Kärsin siis aknesta ja näppyjä on kasvojen lisäksi myös kaulalla, rinnan alueella, niskassa ja selässä. Nyt on pahasti tulehtuneita ja varsinkin niskassa olevat eivät tunnu paranevan kun aina joku vaate hankaa tai hiukset menee tielle tms. Myös rintaliivit hankaavat ja vasemman rintani alla oleva patti aukeaa jatkuvasti ja vaatteissa näkyy verta.

Aknesta olen kärsinyt 13-vuotiaasta, nyt olen jo 21 mutta sama vaiva on edelleen. Olen kokeillut lukuisat voiteet, antibioottikuurit ja Roaccutan -kuurejakin kaksi (pahinta myrkkyä keholle, sille tielle en lähde enää ikinä).

Osaako kukaan auttaa? Pitää varmaan heti maanantaina kyllä mennä käymään lääkärillä, nuo niskan ja rinnanaluksen näpyt on sen verran tulehtuneet, niin kovaa kirvelyä jo monta kuukautta että ties mikä koko kehon tulehdus kohta seuraa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apocyklin kuuri alkuun. Lisäksi Relatabsit, sinkki, b-vitamiini ja vahva d-vitamiini käyttöön. Sekoita aloevera geeliin teepuuöljyä ja laita sitä iholle.

Vierailija
2/9 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näppyihin ei saa koskea ennen kuin kädet on erittäin huolellisesti pesty saippualla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valohoitoa?

Vierailija
4/9 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni huomasin että jatkuva varsinkin kasvojen alueen näppylöityminen on käytännössä loppunut kokonaan, kun olen kokeillut gluteenitonta, vehnästä riisuttua ruokavaliota. Parin kuukauden valkoisen viljan karsiminen siloitti ihoni. En voi tietenkään todistaa että se olisi lopullinen syy, mutta mitään muita remontteja en ole tehnyt. Uskon että suoliston hyvinvointi näkyy ihossa. Kannattaa kokeilla sitäkin keinoa.

Vierailija
5/9 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tetrasykliiniä olen siis syönyt muutamaankin otteeseen mutta aina palaavat finnit takaisin. Pitäisi keksiä pysyvä ratkaisu, jos sellaista edes on. Lisäravinteitakin olen kokeillut mutta en huomannut selkeää eroa. Valo- ja laserhoidosta on myös kokemusta ja ehkäpä se auttoi pitämään ihon puhtaana jonkin aikaa mutta ei ole estänyt finnejä tulemasta takaisin.
Gluteenitonta voisi kai taas yrittää, ei kai siitä mitään haittaakaan ole. Joskus olin melkein vuoden syömättä viljoja mutta en muista kuinka paljon se ihoon vaikutti.

-ap

Vierailija
6/9 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillerit.

Vierailija
7/9 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile vielä spironolaktonia (jos siis kyse on hormoniepätasapainon indusoimasta aknesta), kuulostaa nimittäin että oot jo kokeillut kaikkea muuta.. Itsellä lähti pahin akne roalla.

Vierailija
8/9 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillerit auttoivat itselläni parhaiten. Diane Nova /cypretyl. Niitä kun syö 6-8kk vaikutus alkaa näkyä. Yhtään kiertoa jos piti taukoa akne lehahti heti.

Vierailija
9/9 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni auttaa sinkki, eka kuukausi 2tbl/päivä, pesu urtekramin aloe vera palasaippualla aamuin illoin ja kosteutus meine base emäksisellä suolalla aamuin illoin.Saippua kuivattaa ihoa joten käsittelen vain näppylä alueet aamuisin. Suolavettä suihkin ongelma kohdille pitkin päivää jotta ihon ph pysyy emäksisenä jottei uusia näppylöitä tule.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan