Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orgasmin jälkeen emätin "lukkiutuu"

Vierailija
26.01.2015 |

Onko muilla samaa ongelmaa? Itse olen aika huono saamaan orgasmia. Saan sen yleensä vain jos mies nuolee. Ja muutenkin "uusi" juttu minulle, koska ennen kun synnytin, en saanut koskaan orgasmia. En siis ikinä. Synnytyksestä tosin kulunut jo neljä vuotta, mutta vasta viime aikoina olen oppinut saamaan kunnon orgasmeja, kun mies nuolee.
Juu voi kuulostaa ällöttävältä, mutta kirjoitinpa nyt kuitenkin.
Eli siis orgasmin jälkeen alapää on niin lukossa, ettei mies pysty työntymään sisään. Yritän rentouttaa, mutta en onnistu.
Auttaisko jotkut kuulat tms tähän, että oppisin hallitsemaan lihaksia?
Olen kyllä ihan märkä silloin, siitä ei ole kyse. Ja tuota ongelmaa ei ole silloin kun en ole saanut orgasmia. Eli mistään tiukkuudesta ei ole kyse, vaan ihan kuin ne lihakset olisi lukossa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää niin että panette ennen kuin nuolee.

Vierailija
2/17 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 17:44"]Tehkää niin että panette ennen kuin nuolee.
[/quote]

No ollaan tehty, mutta mies ei "jaksa" oikein mitään sen jälkeen kun on tullut. Ja minulla kestää orgasmin saamisessa hetki..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille "miehellesi" että ryhdistäytyy. Itse jaksaisin nuolla vaikka 30 naista saamisen jälkeen. -Mies34

Vierailija
4/17 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 17:45"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 17:44"]Tehkää niin että panette ennen kuin nuolee.
[/quote]

No ollaan tehty, mutta mies ei "jaksa" oikein mitään sen jälkeen kun on tullut. Ja minulla kestää orgasmin saamisessa hetki..
[/quote]
No onpa typerä mies. Itsellänikin kestää saamisessa hetki, joten tykkään (tykkäämme) tehdä niin että esileikin jälkeen yhdyntää ja kun mies on tullut, hän hoitaa minut käsin jos en ole itse yhdynnän aikana saanut (toki siis kosken silloin itseäni samalla). Nuolemisesta en pidä mutta ei tuolle mikään ongelma ole käsin hoitaa.

Vierailija
5/17 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukkari?

Vierailija
6/17 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä satunnaisesti samaa ongelmaa ja siks siis ehdotin liukkaria..mut varmaa riippuu siit kuinka paha lukkiutuminen on..

Vierailija
7/17 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko kyse samasta ongelmasta, koska olen neitsyt (miksi siis vastaan tähän ketjuun? anteeksi, en tiedä)... mutta minulle tulee usein orgasmin jälkeen jokin hemmetinmoinen kramppi, kiristävä tunne alapäähän. En ole yrittänyt työntää mitään sisälle, mutta oletan ettei se onnistuisi, koska se kramppi oikeasti tuntuu niin karmealta että voisin kirkua suoraa huutoa kivusta.

Olen aina ihmetellyt, että onko tuo edes normaalia. Mietin, että olisiko se jotain sukua tälle:

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00368

Vierailija
8/17 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainenkin tyhmä aina kun ei "jaksa" ?

Vierailija
9/17 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 18:58"]

Nainenkin tyhmä aina kun ei "jaksa" ?

[/quote]

On, jos tulee ensiksi itse ja sitten sanookin miehelleen, että en jaksa tyydyttää sua enää kun mielenkiinto seksiin kestää omaan nautintoon asti.

Vierailija
10/17 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 18:15"]Liukkari?
[/quote]

Vois kokeilla. Minä olen kyllä ihan märkä orgasmin jälkeen. -ap

Vierailija
11/17 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo vaan ettet saa orgasmia kun ukko on sisällä, jää muuten nalkkiin! :D

Vierailija
12/17 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu niin minäkin mutta kahta ihanampaa kun mies on sisällä tai työntyy sisään kun ei meinaa päästä, ei tee kipeää kun olen märkä. Mies ei kyllä oikein kovin montaa työntöä kestä kun olen "lukkotiukkana" siksi pannaan myös ennen kuin tulen, ei pelkkää nuolemista yms.

Vierailija
13/17 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu

Vierailija
14/17 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti

Vierailija
15/17 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/17 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
17/17 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tyullut tuo sama välillä. En tiedä mistä johtuu>?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi