HM:n netipakettissa oli käytetty neule
Miten näiden kanssa tulee toimia? Huuteluaine haiskahtaa, ihan nukkainen, mitään lappuja ei ollut kiinni, hyi olkoon. :(
Kommentit (10)
Palauta se ja kirjoita nuo perustelut.
Tuota samaa on käynyt muillekin. Sinulla on kova työ saada rahat takasin, mutta kannattaa yrittää ja myös kannattaa tehdä juttu iltapäivälehteen, että kaikki tietävät varoa tuota puotia.
Muista lukeneeni jutun jostain käytetystä hupparista, jonka joku mies oli saanut tilauksessa. Ei ole ottaneet opiksi. -ap
Krijoita palautis lapuun et mä käytin tätä keran ja pesin nii jos te tiedostava firmana voisite myydä neuleen eteen päin ja palautate rahat tiety takaisin minule
T. H.Moilainen
Musta pitkä hius oli jäänyt kiinni neuleeseen, voivat ottaa dna-testin onko henkilökunnasta onko heistä joku käyttänyt. Mutta soitanpa huomenna heidän aspaan ja kerron asian.
Ota kuva tuosta vaatteesta ja lähetä asiakaspalveluun.
Mulle kävi kerran niin, että sain Zalandolta käytetyn näköiset kengät. Ihan selvästi joku oli niitä käyttänyt.
Palautin ne saatesanojen kera ja kyllä ne hyvitettiin.
Palautat tietysti jos asia häiritsee. Minäkin olen palauttanut Zalandolle kengät, jotka oli naarmuilla ja selvästi enemmän kuin vain kokeiltu.
Vierailija kirjoitti:
Musta pitkä hius oli jäänyt kiinni neuleeseen, voivat ottaa dna-testin onko henkilökunnasta onko heistä joku käyttänyt. Mutta soitanpa huomenna heidän aspaan ja kerron asian.
Naurattaa ajatus dna-testistä. On tämä niin traaginen tapahtuma XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa ajatus dna-testistä. On tämä niin traaginen tapahtuma XD
No, ymmärsit varmaan vitsin tuossa :). Joo, se neule on pestykin, koska on kutistunut kokoa pienemmäksi ja sitten vielä pidetty likaiseksi ja nukkaiseksi, pakkaus haisi oudolle heti kun avasin. Tuli mieleen kun heillä on nykyään joku second hand nettimyynti (mainos tuli tästä e-mailiin), että tuliko tämä neule sieltä puolelta vahingossa minulle. Mutta soitan sinne joka tapauksessa, ehkä se selviää. -ap
Huuteluaine niin.