Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olikohan paha virhe?

Vierailija
28.12.2014 |

Yhden naispuoleisen ystäväni kanssa meillä on ollut jo vähän aikaa jonkinlaista juttua(?) Ollaan nojailtu toisiimme, vaihdettu katseita ja pidetty välillä kädestä. Nyt eilen olin hän oli luonani käymässä, ja makailtiin vierekkäin sängylläni. Hän etsi netistä jotain juttuja, ja piti minua samalla kädestä. Jossain vaiheessa hän tunki poskensa ihan kiinni kasvoohini, ja minun oli pakko pussata häntä (tosin vain poskelle sillä en halunnut olla liian tungetteleva). Hän ei sanonut tähän mitään, mutta toisaalta ei myöskään työntänyt minua pois ja vastasi myös myöhemmin halaukseeni. Nyt hän on matkoilla, ja yleensä hän vastaa viesteihini/kirjoittaa niitä paljon itse. Nyt ei ole kuulunut lähes mitään. Kuinka todennäköistä on, että pilasin ystävyytemme?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukku?

Vierailija
2/3 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin oli paha virhe, ihan ystävän tekona toi menee. :) Viesti ja kysy onko kaikki ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 01:27"]Tuskin oli paha virhe, ihan ystävän tekona toi menee. :) Viesti ja kysy onko kaikki ok.
[/quote]
Täytyy tosiaan toivoa... :) viestiä en kehtaa laittaa, mutta onneksi hän tulee ensi viikolla takaisin paikkakunnalle. Kai nään hänen käytöksestään, että ottaako etäisyyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi