Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kokemusta selllaisesra että joku ei-sukulainen tulee melkein yhtä läheiseksi

Vierailija
23.10.2021 |

kuin sukulainen? Jostain syystä tuntuu todella läheiseltä ja on tullut tärkeäksi ihmiseksi. Ikäeroakin on paljon ja ihan ystävyys vain kyseessä.

Vähän hämmentävääkin kun joku ihminen siheuttaa tällaisia tunteita. Ystävyyttä mutta kuitenkin niin erilaista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiset ja kaverit ovat yhtä läheisiä minulle, eli pidän heidät aika etäällä.

Vierailija
2/6 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaikki ystävät ja puoliso ovat läheisempiä, kuin sukulaiset (vanhempia lukuunottamatta). En oo sukulaisten kanssa tekemisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiset ovat mitä ovat, mutta ystävänsä saa valita. On siis erittäin luonnollista, että ystävästä tulee enemmän.

Vierailija
4/6 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/6 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toli ystävistä tulee usein läheisiä. Mutta sellainen melkein sukulaisuustunne.

Vierailija
6/6 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja usein läheisempikin. En ole kauheasti tekemisissä omien sukulaisteni kanssa enkä kerro heille läheskään kaikkia asioitani. Suurimmalla osalla on aina ollut tarve nähdä minut tietynlaisena enkä koe, että heitä on edes hirveästi kiinnostanut oppia tuntemaan minua oikeasti. Ystäväni sen sijaan tuntevat ja ovat sinut sen aidon minäni kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi