Onko kokemusta selllaisesra että joku ei-sukulainen tulee melkein yhtä läheiseksi
kuin sukulainen? Jostain syystä tuntuu todella läheiseltä ja on tullut tärkeäksi ihmiseksi. Ikäeroakin on paljon ja ihan ystävyys vain kyseessä.
Vähän hämmentävääkin kun joku ihminen siheuttaa tällaisia tunteita. Ystävyyttä mutta kuitenkin niin erilaista.
Kommentit (6)
Mun kaikki ystävät ja puoliso ovat läheisempiä, kuin sukulaiset (vanhempia lukuunottamatta). En oo sukulaisten kanssa tekemisissä.
Sukulaiset ovat mitä ovat, mutta ystävänsä saa valita. On siis erittäin luonnollista, että ystävästä tulee enemmän.
Toli ystävistä tulee usein läheisiä. Mutta sellainen melkein sukulaisuustunne.
Kyllä ja usein läheisempikin. En ole kauheasti tekemisissä omien sukulaisteni kanssa enkä kerro heille läheskään kaikkia asioitani. Suurimmalla osalla on aina ollut tarve nähdä minut tietynlaisena enkä koe, että heitä on edes hirveästi kiinnostanut oppia tuntemaan minua oikeasti. Ystäväni sen sijaan tuntevat ja ovat sinut sen aidon minäni kanssa.
Sukulaiset ja kaverit ovat yhtä läheisiä minulle, eli pidän heidät aika etäällä.