Milloin teillä harrastetaan seksiä jos talossa teinejä jotka valvovat yökaudet?
Kommentit (19)
Silloin kun huvittaa. Oven voi laittaa kiinni.
Sanotaan, että me mennään nyt nukkumaan, hyvää yötä. Meidän makkari kellarissa, teinien makkarit yläkerrassa, ja välissä siis veilä keskikerros. Makkarin ovi laitetaan kiinni niin rauhassa saadaan olla. Ei teineillä koskaan meille mitään asiaa ole enää sen jälkee kun ollaan käyty toivottamassa hyvät yöt.
Miksi annat teiniesi valvoa läpi öiden?
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:58"]
[/quote]
No miksi ei, etenkin lomalla? Sulla ei varmaan ole teinejä itselläsi...
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:58"]Miksi annat teiniesi valvoa läpi öiden?
[/quote]
En ole ap, mutta jos kyseessä on jo vähän vanhemmat teinit (n. 16-17v) tai jopa täysi-ikäiset teinit, niin miten estät valvomisen? :D
Hommatkaa salpa oveen. Kyllä ne teinit ehkä saattaa tajuta mitä siellä makkarissa tapahtuu kun ovi on lukossa, mut sehän on luonnollista että äiti ja isä harrastaa seksiä. Kun ovi on lukossa ei tarvi pelätä että joku törmää sisään kesken leikkien.
Meillä ei harrasteta ollenkaan..huoh..kuten liian monessa muusakaan perheessä
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 01:01"]
Hommatkaa salpa oveen. Kyllä ne teinit ehkä saattaa tajuta mitä siellä makkarissa tapahtuu kun ovi on lukossa, mut sehän on luonnollista että äiti ja isä harrastaa seksiä. Kun ovi on lukossa ei tarvi pelätä että joku törmää sisään kesken leikkien.
[/quote]
mä pelkään että kuuluu ääniä, en oikein osaa rentoutua:( useammat kerrokset talossa olisi kätevä mutta kaikille se ei ole mahdollista.
Mikseivät ihmiset mieti tätä ennen ehkäisyn pois jättämistä?
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 01:08"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 01:01"]
[/quote]
mä pelkään että kuuluu ääniä, en oikein osaa rentoutua:( useammat kerrokset talossa olisi kätevä mutta kaikille se ei ole mahdollista.
[/quote]
Ostakaa teineille myöhäisenä joululahjana hyvät kuulokkeet joita voi käyttää pelatessa ja musiikkia kuunnellessa.
Meillä jokin kesto selibaatti menossa..mikä lie kamppanja taas.eli ei tarvitse murehtia missä harrastaisi muutakuin käsitöitä prkle
Ei nuo teinit haittaa, mutta tuo nelivuotias...
Kyllä ne kuulee ja tietää milloin meillä pannaan. Mikä ongelma?
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 01:00"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:58"]
[/quote]
No miksi ei, etenkin lomalla? Sulla ei varmaan ole teinejä itselläsi...
[/quote]
On mulla. Käsitin aloituksesta, että ne teinit valvovat kaikki yöt, eivät vain näin lomalla. Ja seiskalle: en tiedä, en ole joutunut miettimään. Mutta siis jos ne teinit valvoisivat arkenakin läpi yön, niin totta kai siihen pitäisi puuttua jotenkin. Ei se koulunkäynti yms niin onnistu.
Meillä rivarikämppä, jossa makkarit vierivieressä yläkerrassa ja ilmeisesti silkkipaperista tehdyt väliseinät, kun KAIKKI kuuluu. Ihan sama onko ovet kiinni vai auki, näköesteenä nyt tuossa ovat kuitenkin ;) meillä vielä pienet lapset, mutta pakkohan täältä on muuttaa ennen kuin lapset kasvaa isommiksi, tai saadaan kyllä sanoa heipat seksielämälle. En pysty mitenkään rentoutumaan, jos tiedän, että lapset kuulevat sekstailun äänet, yök! Vieläkin muistan itse ne kaksi traumaattista kertaa, kun kuulin äitini harrastavan seksiä uuden miesystävänsä kanssa kotona, kun olin teini. :O
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 01:25"]
Meillä rivarikämppä, jossa makkarit vierivieressä yläkerrassa ja ilmeisesti silkkipaperista tehdyt väliseinät, kun KAIKKI kuuluu. Ihan sama onko ovet kiinni vai auki, näköesteenä nyt tuossa ovat kuitenkin ;) meillä vielä pienet lapset, mutta pakkohan täältä on muuttaa ennen kuin lapset kasvaa isommiksi, tai saadaan kyllä sanoa heipat seksielämälle. En pysty mitenkään rentoutumaan, jos tiedän, että lapset kuulevat sekstailun äänet, yök! Vieläkin muistan itse ne kaksi traumaattista kertaa, kun kuulin äitini harrastavan seksiä uuden miesystävänsä kanssa kotona, kun olin teini. :O
[/quote] Miksi ne tarkkaan ottaen traumatisoi? Miten teillä on suhtauduttu seksiin kun olit nuori? Siirrätkö nyt omat traumasi lapsiksi?
Sanot vaan että haluatte olla rauhassa. Teini-ikäiset kyllä älyää mitä teette ja osaa olla ryntäämättä huoneeseen.
Aamulla kun teinit nukkuu?