Miehen ex on suunnannut valtavan raivon mua kohtaan.
Heidän liittonsa päättyi kuitenkin lähes kolme vuotta sitten. Minä olen ilmaantunut kuvioihin vasta äskettäin. Mies on käynyt vanhassa kodissaan auttelemassa ja korjailemassa mitä milloinkin. Hän kuskaa sinne ruokaa, maksaa huimia elareita niin ettei exän tarvitse töitä tehdä. Mielestäni hän on ollut todella auttavainen ja reilu, vaikkei heidän suhteensa miehenä ja naisena onnistunutkaan.
Kävi sitten niin, että sivulauseessa mies kertoi seurustelevansa kanssani. Se raivon ja haukkumisen määrä.. En tosiaan tiedä voinko enää jatkaa. En halua olla syypää heidän hyvien väliensä rikkoutumiseen. Koen olevani syytön tilanteeseen. Meillä on kahden aikuisen suhde, emme aio edes muuttaa yhteen. Näemme ehkä kerran-kaksi viikossa, koska itsellänikin on lapsia. Toistemme lapsia emme toisillemme ole ajatelleet esitellä. Mitään tämä ex ei häviä tapailumme takia.
Mikä ihme vaivaa tällaista naista?
Kommentit (9)
Huono itsetunto. Miehen ex-vaimo on käyttänyt miestään törkeästi hyväksi ja pompotellut miestä miten sattuu. Hän tietää, että uuden naisen myötä kaikki vaikeutuu.
Mustasukkaisuus, menettämisen pelko. Pelkää, että elatus loppuu ym.
Mä luulen että mies on valehdellut sulle. Ei kai nyt kukaan noin vaan pimahda jos vaan pelkkiä kavereita ollaan
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:16"]
Mä luulen että mies on valehdellut sulle. Ei kai nyt kukaan noin vaan pimahda jos vaan pelkkiä kavereita ollaan
[/quote]
Tätä minäkin epäilen, niillä tais olla suhde. Miehen puolelta vain seksiä, nainen kuvitteli jo yhteenpaluuta. Siksi se raivostui, tajusi tulleensa hyväksikäytetyksi. Mies lemppasi heti kun löysi uuden naisen, vaikka antoi ymmärtää suhteen exään olevan vakavampi.
koska tuollaisia naisia on maailma täynnä, nainen ei ehkä tiedä mitä haluaa että haluaako elää lasten kanssa vai haluaako vielä yrittää yhteenpaluuta ja nyt sitten alkoi ajatella yhteenpaluuta koska sinä ilmestyit kuvioihin
No sitä vaivaa naisen biologia. Juuri noinhan viettiensä vietävissä oleva nainen käyttäytyy, joka ei osaa järjellä hallita itseään. Hormonit ja tunteet ohjaavat käytöstä.
En ymmärrä tuollaisia naisia alkuunkaan. Minunkin miehen ex kolmen vuoden takaa yritti torpedoida suhteemme vaikka hän oli jo uusissa naimisissa!
Aloittaja ei ole vastuussa välien rikkoutumisesta, on sillä miehelläkin oikeus uuteen onneen.
Mustasukkaisuus.