terveydenhoitaja paikalla
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:42"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:34"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:32"]Olen töissä neuvolassa. Välillä viihdyn työssäni ja välillä en. Työ on henkisesti hyvin kuormittavaa ja siksi olen välillä miettinyt muutakin... Opiskellessa ei saa työn kuormittavuudesta oikeaa kuvaa. Kuvittelin neuvolatyön ihan erilaiseksi mitä se todellisuudessa on. Ap.
[/quote]
Minkä koet työssäsi raskaaksi? Ts mikä kuormittaa eniten?
[/quote]
Perheiden, lasten ja vanhempien ongelmat. Ja se, että koko ajan vastaanottoaikoja lyhennetään ja vähennetään eikä ole aikaa asiakkaille (ja asiakkaiden ongelmille). Kuitenkin työ on hyvin itsenäistä ja vastuullista.... eli vaatii aikaa.
[/quote]
Tämä oli ap.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:32"]Saatko tarpeeksi munaa?
[/quote]
En saa. Olen jatkuvassa puutteessa.
Vinkkejä terkkariopiskelijalle? Toinen vuosi menossa ja tässä vaiheessa en vielä tiedä, kiinnostaako sh:n vai terkan hommat enemmän.
Täälläkin Th. Sanoit olevasi töissä nla:ssa. Äitiys- vai lastennla? Ilm lasten.
Terkkariopiskelijalle vinkki, että jos joku harjoittelupaikoistasi oikeasti kolahtaa, niin kysele heti töitä. Jos työ ei aukea juuri sieltä, niin hyväksy kaikki Th:n sijaisuuspätkät ym, koska työnhakutilanteissa Th:n ammattiin sinut pisteytetään nimenomaan Th:n ammatissa tehdystä työstä! Et saa tarvittavia pisteitä, vaikka olisit työskennellyt vuosia sh:n toimenkuvassa!
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:51"]Vinkkejä terkkariopiskelijalle? Toinen vuosi menossa ja tässä vaiheessa en vielä tiedä, kiinnostaako sh:n vai terkan hommat enemmän.
[/quote]
Itse ainakin sain samalla sh:n pätevyyden, joten voin nyt tehdä sekä sh:n että th:n töitä. Aika hyvin on sh:n töitäkin tarjolla, vaikka en olekaan suuntautunut mihinkää. Ap.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 01:00"]Täälläkin Th. Sanoit olevasi töissä nla:ssa. Äitiys- vai lastennla? Ilm lasten.
Terkkariopiskelijalle vinkki, että jos joku harjoittelupaikoistasi oikeasti kolahtaa, niin kysele heti töitä. Jos työ ei aukea juuri sieltä, niin hyväksy kaikki Th:n sijaisuuspätkät ym, koska työnhakutilanteissa Th:n ammattiin sinut pisteytetään nimenomaan Th:n ammatissa tehdystä työstä! Et saa tarvittavia pisteitä, vaikka olisit työskennellyt vuosia sh:n toimenkuvassa!
[/quote]
Mistä päättelit, että lastenneuvolassa? Nykyäänhän melkein joka paikassa tehdää äitiys- ja lastenneuvolaa tai jotakin muuta yhdistelmää. Ap.
Terkkarit on seksikkäitä, ootko vapaa ja himokas?
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 01:21"]Terkkarit on seksikkäitä, ootko vapaa ja himokas?
[/quote]
Haluaisin nähdä kuka tämän sanoisi käytyään lähineuvolat läpi!
Onko minulla ongelmia painoni kanssa? Tiedän olen lihava.. Pituuteni 170 ja paino 69-70 kg. Käyn puntarilla n.10 krt päivässä. Syömisestä tulee huono olo haluaisin vaan oksentaa. Mietin painoani koko ajan paitsi nukkuessa. Laihduttaminen koko ajan mielessä. Mitä teen??:( yksi lapsi 7kk. En ole mikään teini.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:34"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:32"]Olen töissä neuvolassa. Välillä viihdyn työssäni ja välillä en. Työ on henkisesti hyvin kuormittavaa ja siksi olen välillä miettinyt muutakin... Opiskellessa ei saa työn kuormittavuudesta oikeaa kuvaa. Kuvittelin neuvolatyön ihan erilaiseksi mitä se todellisuudessa on. Ap.
[/quote]
Minkä koet työssäsi raskaaksi? Ts mikä kuormittaa eniten?
[/quote]
Perheiden, lasten ja vanhempien ongelmat. Ja se, että koko ajan vastaanottoaikoja lyhennetään ja vähennetään eikä ole aikaa asiakkaille (ja asiakkaiden ongelmille). Kuitenkin työ on hyvin itsenäistä ja vastuullista.... eli vaatii aikaa.