Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

terveydenhoitaja paikalla

Vierailija
28.12.2014 |

kysymyksiä?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
2/34 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varför är du här? Kanske du skulle gå och sova?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en voisi hengailla palstalla? Ap.

Vierailija
4/34 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olet töissä? Viihdytkö työssäsi? Olen itse sh ja teholla töissä ja pidän kovasti työstäni. Olen kuitenkin nyt äitiyslomalla ja ajatellut hakea terkkarikoulutukseen koska perheen kanssa olisi helpompaa päivätyö ja neuvolatyö kiinnostaa. Opiskelut olisi aikuispuolella vain 1,5v lisää...

Vierailija
5/34 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen kk-palkka sulla on?

Vierailija
6/34 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuken är ren.

Vierailija
7/34 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:27"]Missä olet töissä? Viihdytkö työssäsi? Olen itse sh ja teholla töissä ja pidän kovasti työstäni. Olen kuitenkin nyt äitiyslomalla ja ajatellut hakea terkkarikoulutukseen koska perheen kanssa olisi helpompaa päivätyö ja neuvolatyö kiinnostaa. Opiskelut olisi aikuispuolella vain 1,5v lisää...
[/quote]

En ole ap mutta samasta syystä lähdin opiskelemaan ja kyllä kannatti. Nykyään itselleni mieluisa päivätyö ja henkisesti sekä fyysisesti helpompi. Hoitoalan töistä minulle sopivin :-) t ei -ap mutta sh ja th

Vierailija
8/34 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:27"]

Missä olet töissä? Viihdytkö työssäsi? Olen itse sh ja teholla töissä ja pidän kovasti työstäni. Olen kuitenkin nyt äitiyslomalla ja ajatellut hakea terkkarikoulutukseen koska perheen kanssa olisi helpompaa päivätyö ja neuvolatyö kiinnostaa. Opiskelut olisi aikuispuolella vain 1,5v lisää...

[/quote]

Vain 1.5v lisää? Nuorten puolella se on sairaanhoitajan tutkinnon päälle 4,5kk. Eihän se ole kuin yhden lukukauden enemmän. Miksi ihmeessä menisit 1,5 vuodeksi aikuisten puolelle?

Vierailija
9/34 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hur often suckar du cockar?

Vierailija
10/34 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siellä koulussa opeteta oikeesti mitään lasten ja nuorten mielenterveysongelmista? Liian moneen vähättelijään aikanaan törmäsin, mm. sh-potilaana mun painon vihjailtiin olevan liian korkea.

Vierailija
11/34 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:30"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:27"]

[/quote]

Vain 1.5v lisää? Nuorten puolella se on sairaanhoitajan tutkinnon päälle 4,5kk. Eihän se ole kuin yhden lukukauden enemmän. Miksi ihmeessä menisit 1,5 vuodeksi aikuisten puolelle?
[/quote]

Iltaopinnot 1- 2 iltaa viikossa ja harjoittelua suurin osa.

Vierailija
12/34 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä neuvolassa. Välillä viihdyn työssäni ja välillä en. Työ on henkisesti hyvin kuormittavaa ja siksi olen välillä miettinyt muutakin... Opiskellessa ei saa työn kuormittavuudesta oikeaa kuvaa. Kuvittelin neuvolatyön ihan erilaiseksi mitä se todellisuudessa on. Ap.

Vierailija
13/34 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko tarpeeksi munaa?

Vierailija
14/34 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:30"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:27"]Missä olet töissä? Viihdytkö työssäsi? Olen itse sh ja teholla töissä ja pidän kovasti työstäni. Olen kuitenkin nyt äitiyslomalla ja ajatellut hakea terkkarikoulutukseen koska perheen kanssa olisi helpompaa päivätyö ja neuvolatyö kiinnostaa. Opiskelut olisi aikuispuolella vain 1,5v lisää... [/quote] En ole ap mutta samasta syystä lähdin opiskelemaan ja kyllä kannatti. Nykyään itselleni mieluisa päivätyö ja henkisesti sekä fyysisesti helpompi. Hoitoalan töistä minulle sopivin :-) t ei -ap mutta sh ja th

[/quote]

Onhan sairaanhoitajilla päivätöitä vaikka kuinka, kaikki poliklinikat ja kirurgian päiväyksiköt jne.

Vierailija
15/34 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:32"]Olen töissä neuvolassa. Välillä viihdyn työssäni ja välillä en. Työ on henkisesti hyvin kuormittavaa ja siksi olen välillä miettinyt muutakin... Opiskellessa ei saa työn kuormittavuudesta oikeaa kuvaa. Kuvittelin neuvolatyön ihan erilaiseksi mitä se todellisuudessa on. Ap.
[/quote]
Minkä koet työssäsi raskaaksi? Ts mikä kuormittaa eniten?

Vierailija
16/34 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkakin on huono työn kuormittavuuteen ja vastuullisuuteen nähden. Ap.

Vierailija
17/34 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko ensisynnyttäjäksi, jos eka lapsi syntynyt sektiolla, ja toista pukkaa??

Vierailija
18/34 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:32"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:30"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:27"]Missä olet töissä? Viihdytkö työssäsi? Olen itse sh ja teholla töissä ja pidän kovasti työstäni. Olen kuitenkin nyt äitiyslomalla ja ajatellut hakea terkkarikoulutukseen koska perheen kanssa olisi helpompaa päivätyö ja neuvolatyö kiinnostaa. Opiskelut olisi aikuispuolella vain 1,5v lisää... [/quote] En ole ap mutta samasta syystä lähdin opiskelemaan ja kyllä kannatti. Nykyään itselleni mieluisa päivätyö ja henkisesti sekä fyysisesti helpompi. Hoitoalan töistä minulle sopivin :-) t ei -ap mutta sh ja th

[/quote]

Onhan sairaanhoitajilla päivätöitä vaikka kuinka, kaikki poliklinikat ja kirurgian päiväyksiköt jne.
[/quote]

Niihin on paljon hakijoita ja se on kuitenkin sairaiden hoitamista...itse tykkään enemmän terkkarin työstä.

Vierailija
19/34 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:36"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:32"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:30"] [quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:27"]Missä olet töissä? Viihdytkö työssäsi? Olen itse sh ja teholla töissä ja pidän kovasti työstäni. Olen kuitenkin nyt äitiyslomalla ja ajatellut hakea terkkarikoulutukseen koska perheen kanssa olisi helpompaa päivätyö ja neuvolatyö kiinnostaa. Opiskelut olisi aikuispuolella vain 1,5v lisää... [/quote] En ole ap mutta samasta syystä lähdin opiskelemaan ja kyllä kannatti. Nykyään itselleni mieluisa päivätyö ja henkisesti sekä fyysisesti helpompi. Hoitoalan töistä minulle sopivin :-) t ei -ap mutta sh ja th [/quote]   Onhan sairaanhoitajilla päivätöitä vaikka kuinka, kaikki poliklinikat ja kirurgian päiväyksiköt jne. [/quote] Niihin on paljon hakijoita ja se on kuitenkin sairaiden hoitamista...itse tykkään enemmän terkkarin työstä.

[/quote]

Minusta se on taas todella sihteerimäistä, lääkärin assistenttaamista. Ei järin paljoa vaadi. Kaikessa pitää ja voi konsultoida äitipolia, mitään ei tarvitse itse osata muuta kuin punnita ja mitata verenpaineita. Sama hommahan se on leikkaussalissa anehoitajana, tylsää kuin mikä, vaatii kyllä silti enemmän asiantuntijuutta. 

Vierailija
20/34 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja terveydenhoitajan paikkoja on todella vähän auki. Käytännössä ei ollenkaan, valtaosa terkoista työskentelee sairaanhoitajina.