Lämmin kiitos joulupuukeräykseen lahjoittaneile!
Poikani sai lämpimän talvitakin joka tuli tarpeeseen. Edellinen uffin myymälästä ostettu olikin jo tiensä päässä. Kiitos lahjoittajalle! <3
Toisen poikani toiveena oli kirja aiheesta tähdet/avaruus/maapallo. Paketista löytyi kaksi kirjaa ja lisäksi vielä konvehtirasia. Suurkiitos! <3
Tyttäreni sai toivomansa Anna Abreyn cd-levyn, lisäksi paketissa oli lämpimät tumput ja suklaata. Hän oli ikionnellinen. Kiitos kovasti! <3
terveisin köyhä yksinhuoltajaäiti
p.s. Lupaan teile, että sinä vuonna kun raha-asiani ovat riittävän hyvällä tolalla, olen itse lahjoittajien joukossa. Onnellista uutta vuotta ja kiitos että ihania hyväntahtoisia ihmisiä on olemassa!
Kommentit (3)
Onko ollut negatiivista kirjoittelua!? Nykyisin selailen tätä vähemmän, koska negat. sävyistä tekstiä tulee aiheesta kuin aiheesta, ei kauaa kerrallaan jaksa.
Lahjoitan joka vuosi Joulupuu-keräykseen muutamia huolella valittuja paketteja, on niin kiva ajatus että joku tuntematon lapsi jossain avaa jouluaattona sen lahjan ja tulee toivottavasti iloiseksi <3
Olisi mahtavaa jos lahjoittajat sattuisivat näkemään kirjoituksesi, itse ainakin ilahtuisin kovasti kiitoksista :)
Mukava lukea, että lapsesi ilahtuivat lahjoistaan. Täällä on ollut niin paljon negatiivista kirjoittelua Joulupuu- keräyksestä.