Yksi maailman seuratuimmista amerikkalaisista tubettajista antoi minulle puhelinnumeronsa
Kirjoitin vain yhden kommentin hänen videoonsa. En kerro nyt nimeä tässä kuitenkaan.
Mutta hänellä on siis miljoonia seuraajia ja tuntee oman alansa huippupäättäjät Amerikassa.
Hän kommentoi viestiini todella kryptisesti roomalaisin numeroin allekkain + lisäksi siinä oli sulkumerkkejä välissä.
Ihmettelin että mistä on kyse kun viestissä ei ollut mitään muuta.
Muutin sitten roomalaiset numerot ja sulut normaaliin muotoon ja laitoin Googleen, niin Google kertoi heti että kyse on amerikkalaisesta puhelinnumerosta.
En ole kommentoinut varmaan hänen videoihinsa aiemmin koskaan mitään. Olen kyllä seurannut aika paljon hänen videoitaan, koska hän on todella korkeatasoinen asiantuntija omalla alallaan.
Sanottakoon nyt kuitenkin että teknologia-ala kyseessä.
Joku koodari olisi tietysti heti tajunnut mistä on kyse, mutta mulla meni kyllä vähän aikaa....
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et meinaa ottaa yhteyttä, mitä väliä?
Ap tuli vain kehumaan, että jonkun julkkiksen sivuston kautta joku huijari tulee tulevaisuudessa pyytämään häneltä rahaa. Ei aavistustakaan miksi kehuu sillä.
Ei tuota kommentin kirjoittajatietoa pysty mitenkään Youtubessa väärentämään. Tai pitää olla sitten joku Googlen työntekijä joka sen tekisi.
Vierailija kirjoitti:
Asuuko Napervillessä Illinoisissa?
Ei asu, mutta varmaan jos vähän aikaa haet niin kyllä löydät oikean henkilön. En paljasta enempää. : )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei asu, mutta varmaan jos vähän aikaa haet niin kyllä löydät oikean henkilön. En paljasta enempää. : )
Onko numero 555-xxx-xxxx?
No jos sen verran kerron lisää, että hänellä on kaksi ammattia: Toinen on teknologia-alan tubetus (+ haastatteluja alan merkkihenkilöiden kanssa tähän liittyen) ja toinen ammatti on ammattilaisurheilija. Erikoinen kombinaatio kyllä, mutta näköjään tuokin on mahdollista. Nyt taisi mennä jo vähän liian helpoksi.....
Terv. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
+1 (706) 457........
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
+1 (706) 457........
Pohjois-Georgian numero. Ei kylla tarkoita yhtaan mitaan, minullakin on kaksi burner phonea joissa yhdessa oma suuntanumero ja toisessa Kalifornialainen vaikka en asu siellapainkaan. Voisin ihan hyvin tassa antaa numerot kun en noihin puhelimiin koskaan vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
+1 (706) 457........
Pohjois-Georgian numero. Ei kylla tarkoita yhtaan mitaan, minullakin on kaksi burner phonea joissa yhdessa oma suuntanumero ja toisessa Kalifornialainen vaikka en asu siellapainkaan. Voisin ihan hyvin tassa antaa numerot kun en noihin puhelimiin koskaan vastaa.
Mulla on koko numero, mutta en mä nyt sitä tähän laita tietenkään.
Terv. Ap
Hänestä löytyy myös aika pitkä Wikipedia-artikkeli (englanninkielinen). Henkilö ei ole kovin vanha joten siihen nähden on menestynyt kyllä todella hyvin kun ottaa huomioon että on myös urheilija.
terv. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
+1 (706) 457........
Mulla on koko numero, mutta en mä nyt sitä tähän laita tietenkään.
Terv. Ap
En usko että sinun lisäksi kukaan palstalla on kiinnostunut koko ihmisestä.
Mikä tän koko avauksen pointti on? Joku tyyppi antoi sulle puhelinnumeron, mitä sitten? Halusitko siis että täällä kilpaa pällistellään miten erityinen olet kun niin huippu super hyper tärkeä ihminen on sinusta "kiinnostunut".. huoh, et ole erityinen lumihiutale JA mitä sinä sillä numerolla ylipäätään tekisit, soittaisit kalliita puheluita jenkkeihin puhuaksesi huipputärkeistä asioista vai meinasitko että hän on nyt kiinnostunut sinusta koska olet niin super hyper älykäs?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et meinaa ottaa yhteyttä, mitä väliä?
Ap tuli vain kehumaan, että jonkun julkkiksen sivuston kautta joku huijari tulee tulevaisuudessa pyytämään häneltä rahaa. Ei aavistustakaan miksi kehuu sillä.
Äh, kuvittelee tubettajan olevan kiinnostunut hänestä. Ap on varmaan jo pakannut matkalaukunkin ja ostanut lentolipun...