Pullea naamani ja hiukset: leikata vai eikö leikata? Pallopäälle apuja nyt!
Eli pulskat on poskipäät ja kaksariakin löytyy. Olen kasvattamassa hiuksia, jolla saisin tätä laatikkopäätä piiloon. Hiukset hipovat nyt solisluita, mutta ovat viimeisen viiden sentin osalta ihan kaameaa hamppua ja vanhat kerrokset tekevät osiosta RUMAN. Pitäiskö leikata tämä kauheus pois ja tilalle tulisi sellainen "blunt bob". Lyhyt, mutta terve, MUTTA myös kaksarin armottomasti paljastava...
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Ootko saanut tota vihertävää sävyä taitettua millään?
Malttia vaan! Itselläkin ollut jo 1,5 vuotta hiuksissa vihertävää sävyä epäonnistuneen värjäyksen jäljiltä. Monet kerrat tehnyt mieli tarttua saksiin ja leikata koko reuhka lyhyeksi, mutta koska tiedän että mulle ei sovi lyhyt tukka yhtään niin oon antanut olla ja leikannut aina vähän kerrallaan pois sitä mukaan kun kasvaa. Vielä olis ainakin 10 cm kasvatetavaa, ei auta kuin olla kärsivällinen..
En oo saanut sitä millään piiloon. Tein sen virheen, että laitoin vaaleisiin hiuksiin henna/indigo seosta ja se indigo kun ei lähde kokonaan edes värinpoistolla ja tummalla värillä en halua värjätä. Onneksi sain edes haalistettua sitä indigoa, silloin alkuun näytin ihan suohirviöltä.
Sitten saat vielä pyöreämmät kasvot. Verho-otsis jos välttämättä otsista haluat.