Mihin saakka makselet lasten puhelinlaskuja? Itsellä aikuinen lapsi vielä samassa laskussa omani kanssa niin
pitäisikö se joskus irrottaa toiseen? Nyt vielä tosin armeijassa ja sen jälkeenkin asuu kotona vielä jonkin aikaa, jatkan varmaan sponsorointia ainakin sen aikaa ellei pidempäänkin.
Kommentit (10)
Poika itse halusi vaihtaa operaattoria 19 v. Siihen loppui maksaminen. Opiskelee ja käy töissä nyt 20 vuotiaana. Olen luvannut maksaa auton verot ja vakuutukset, mutta haluaa itse tulla toimeen. Annan rahaa välillä.
20-vuotias poikani aloitti opiskelut tänä syksynä. Maksan hänen puhelinlaskunsa vielä kuten nuorempienkin sisarusten. Ei ole kuin pari kymppiä kuussa.
Minäkin olin muistaakseni parikymppiseksi asti samassa puhelinlaskussa vanhempien kanssa ja he maksoivat. Isoista rahoista ei tosin ollut kyse, sillä kännykän käyttöni oli vähäistä. Omasta aloitteestani liittymä sitten irrotettiin minun nimiini ja aloin maksaa itse.
Maksan, lapseni on 21 v opiskelija ja asuu vuokralla. Liittymälaskulla on meidän molempien puhelimet. Maksaisin kyllä muitakin hänen laskujaan, jos hän olisi hiffannut sitä minulta pyytää. Mutta en nyt maksa, vaan annan hänen sinnitellä opintolainalla. Varsinaisesti hänellä ei ole aavistustakaan minun varallisuudesta eikä ehkä siksi kehtaa olla koko ajan käsi ojossa pyytämässä.
Äitini maksoi veljeni puhelinlaskua vielä veljen ollessa 37 v. Selvisi, kun aloin hoitaa kuolinpesän laskuja. En tiedä olisinko itkenyt vai nauranut. Mutta ei kai siinä, saahan sitä kukainenkin käyttää omat rahansa miten parhaaksi näkee.
Kun alkaa tienaamaan, sitten viimeistään. Avustaa voi toki tarvittaessa.
Tytär toi laskunsa aina minulle.Kun olivat asunto säästäjiä.Ei rahaa,pläp läp.Loppu minun vedätys tammikuu2010. Hän silloin 34v.
Olen ajatellut, että makselen tytön pikkulaskuja koko opiskeluajan, vaikka muuttaisi omilleen. Puhelin, kotivakuutus, sähkölasku ym.