Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä avuksi? Aina välillä iskee omituinen puuska - kamala tunne jota en osaa selittää - elämättömän elämäni vuoksi ja tuntuu ihan hirveältä

Vierailija
09.10.2025 |

Mikä avuksi? Aina välillä iskee omituinen puuska - kamala tunne jota en osaa selittää - elämättömän elämäni vuoksi ja tuntuu ihan hirveältä että nyt mennään jo loppua kohti.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa vain Ketipinor. 

Vierailija
2/30 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä olet elänyt joka hetki. Ei missään määritellä että elämän pitäisi sisältää tietyt jutut ollakseen todellinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla auttaa toteutumattomien unelmien kohdalla vain sureminen.

Vierailija
4/30 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä koet syvää eksistentiaalista ahdistusta sellaista, joka iskee monille ihmisille jossain vaiheessa elämää, usein yllättäen. Se tunne, että elämä menee ohi, ettei ole elänyt tarpeeksi, tai että on jo liian myöhäistä. Se on hyvin inhimillinen ja usein kivulias tunne.

Vierailija
5/30 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko vielä matkustella tms tai toteuttaa muita unelmiasi jotka on sinulle tärkeitä? 

Vierailija
6/30 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi tehdä mitään sille, että elämä ei olisi niin elämätön?

Vierailija
7/30 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteilla noin pääsääntöisesti on aina joku tarkoitus ja kuulostaa siltä että tuo tunne kertoo että olet jättänyt jotain itsellesi tärkeitä asioita tekemättä. Mitä haluaisit tehdä? Mikä estää tekemästä niitä? Minkä ikäinen olet?

Vierailija
8/30 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että voit vielä löytää merkityksellisiä asioita elämääsi, jos vain annat sille tilaa. Ja jos joku muu kuin aloittaja lukee tätä, niin kannattaa ehdottomasti jos vain mahdollista tehdä nuorena asioita, jotka tuntuvat vähän liian haastavilta. Vanhempana ja asioiden ollessa hankalampia on mukava muistella näitä tapahtumia. 

Vierailija
9/30 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluaisit tehdä? Missä asua? Mitä sellaista on, jonka voisit oikeasti toteuttaa. Usein vain omat ajatukset ja piintyneet tavat estävät muutoksen. Muutos - hyväkin - on pelottavaa.  Oletko itse oman ajattelutapasi vanki - en ansaitse, en voi, mitä muut ajattelisivat?

Vierailija
10/30 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko tarkentaa, mitä sinulta on jäänyt tekemättä tai kokematta? Voisimme ottaa kantaa paremmin, onko mitään tehtävissä.

Vierailija
11/30 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin mennään pupiin laulamaan kirjettä.

Vierailija
12/30 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala toteuttaa unelmiasi. Ja aika harva meistä jättää tänne mitään ihmeempiä jälkiä kuoltuaan, hyvä verrata ihmisiä tässä asiassa muurahaisiin muurahaispesään. Muiden mielipiteillä ei siis ole pskan vertaa väliä, aina löytyy joku jonka mielestä elät väärin, elitpä miten tahansa. Tee elämästäsi itsellesi mieluisa.

Vierailija
13/30 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistusta hengitä rauhallisesti.Opettele rentoutumaan! Ei mitään hätää.

Vierailija
14/30 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengellisen heräämisen mahdollisuudelle avautuminen. Pakotiet on käytetty loppuun ja ne vähätkin pakotiet tulevat vähenemään. Mutta aina on tilaisuus antaa mahdollisuus hengellisyydelle. Ehkä on syy miksi kirkot ovat täynnä vanhoja ihmisiä.

Vierailija
15/30 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä tuo omat ongelmat tullessaan. Luulin itse olevani kuolematon 35 vuoteen saakka, sitten alkoi vanheneminen.

Vierailija
16/30 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet.

Kuumiin aaltoihin on olemassa lääkkeitä.

Vierailija
17/30 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä tuo omat ongelmat tullessaan. Luulin itse olevani kuolematon 35 vuoteen saakka, sitten alkoi vanheneminen.

Voi muuten mennä myös päinvastoin. Alle kolmekymppisenä olin niin epävarma itsestäni ja kaikesta tekemästäni että elämä vähän pujahti ohi. Kolmenkympin jälkeen alkoi hyvä kausi.

Vierailija
18/30 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä. Kiitos monista minulle kolahtaneista vastauksistanne. Ei minulla ole ollut koskaan unelmia enkä ole koskaan unelmoinut mistään. Olen kulkenut tietä joka kulloinkin on avautunut minulle. On ollut sairauksia joille ei voinut tehdä mitään mutta niihin olen tottunut.

Se mikä minulla saa kiukun nousemaan on niin vaikeita asioita eikä niille voi tehdä mitään. Liittyvät ihmissuhteisiin ja toivon vieläkin että saisin jonkun selvyyden mutta mitä selvyyttä toivoisin. Olen pahoinpitelyn ja raiskauden uhri. Olen läpikäynyt vammaisabortin ja synnyttänyt kuolleen lapsen. Ehkä näistä johtuen olen elänyt kuin jossain boksissa ja tuntuu että en ole elänyt ollenkaan. 

Jos keksitte sanoa jotain niin luen kommenttejanne oikein mielelläni. Yhteen ihmiselämään mahtuu paljon. Arvanette että olen jo kauan ollut eläkkeellä iän puolesta. 

Vierailija
19/30 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla, tuollainen tunne tulee useimmiten öisin ja tuntuu, että pakahtuu. Vaikkei varsinaiseti ole mitään ongelmaa. Aika loppuu, asiat jäi tekemättä. 

Vierailija
20/30 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei minulla ole ollut koskaan unelmia enkä ole koskaan unelmoinut mistään. Olen kulkenut tietä joka kulloinkin on avautunut minulle."

Olet ilmeisesti ulkoapäinohjautuva, eli olet elänyt elämääsi niin, kuinka muut ovat käskeneet tai neuvoneet elämään. Ei ole tarvinnut miettiä omia haluja, olet mennyt virran mukana.

Nyt on hyvä hetki alkaa unelmoimaan ja kokeilemaan kaikkea uutta. Kyllä ne mielenkiinnonkohteet sitten kolahtaa, kun kohdalle osuu.