Söin juuri kokonaisen suklaalevyn eikä edes kaduta, kysymyksiä?
Makoilen sohvalla alusvaatteisillani ja söin juuri yksin 250 gramman suklaalevyn. Maistui hyvältä ja ei kaduta ollenkaan, ei tullut edes huono olo. Painan 50 kiloa. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:07"]
Enpä oikeastaan. Kysy sinä multa jotain.
[/quote]
Mikä on sun lempiväri? Entä lempiruoka? Lempielokuva?
Minä makoilen saunatakilla sohvalla ja söin just kaks suklaalevyä, 200g :D Tässä mietin jaksaisinko hakea kolmannen. Janojuomana sokerillista cocista, sitäkin on mennyt tänään jo kaksi pulloa. Mitat on 165/48. Eli aika samat :D Mitä suklaata sinulla oli?
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:07"]
[/quote]
Mikä on sun lempiväri? Entä lempiruoka? Lempielokuva?
[/quote]
Kirkkaanpunainen. Munakoisovuoka. Lempielokuvaa en osaa sanoa.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:11"]
Minä makoilen saunatakilla sohvalla ja söin just kaks suklaalevyä, 200g :D Tässä mietin jaksaisinko hakea kolmannen. Janojuomana sokerillista cocista, sitäkin on mennyt tänään jo kaksi pulloa. Mitat on 165/48. Eli aika samat :D Mitä suklaata sinulla oli?
[/quote]
Fazerin piparisuklaata. Ajattelin avata Maraboun maitosuklaan kohta. Leffa jatkuu vielä. Kuinka vanha oot?
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:11"]
Maistuiko hyvälle?
[/quote]
Todella. Kivaa vaihtelua suklaakonvehdeille.
Sait suklaalevystä dopamiini-boostin, paitsi jos se oli pohjoismainen muka-suklaalevy, jossa ei ole juurikaan kaakaota eksynyt massan joukkoon. Dopamiini lisää kiimaisuutta, joten kysynkin sinulta panettaako?
Suklaa muuten sisältää prebioottisia ainesosia, jotka saavat vatsalaukun ja suoliston hyödylliset bakteerit lisääntymään ja sen on todettu tutkimuksissa edistävän hoikkana pysymistä. Eli se bakteeritasapaino vaikuttaa siihen mitkä ainesosat imeytyvät suolistossasi ja mitkä menevät lävitse. Siksi onkin todennäköistä että mustaa vähäsokerista suklaata päivittäin sopivasti syövä pysyy kohtuullisen hoikkana, jos muut elintavat ovat edes melkein kohdallaan.
Eipä tuu mitään mieleen. Mä olen syönyt vain puoli laatikkoa pandan juhlapöydän konvehteja, ja vähän after eightejä, ja siinäpä on mun suklaat varmaan puoleen vuoteen, jos ei kauemminkin ole.
Eikä kaduta karkit koskaan, kun niin harvoin syön, vaikka nykyisin voisin laihempikin olla. Haluatko sä kysyä jotain?
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:14"]
Sait suklaalevystä dopamiini-boostin, paitsi jos se oli pohjoismainen muka-suklaalevy, jossa ei ole juurikaan kaakaota eksynyt massan joukkoon. Dopamiini lisää kiimaisuutta, joten kysynkin sinulta panettaako?
Suklaa muuten sisältää prebioottisia ainesosia, jotka saavat vatsalaukun ja suoliston hyödylliset bakteerit lisääntymään ja sen on todettu tutkimuksissa edistävän hoikkana pysymistä. Eli se bakteeritasapaino vaikuttaa siihen mitkä ainesosat imeytyvät suolistossasi ja mitkä menevät lävitse. Siksi onkin todennäköistä että mustaa vähäsokerista suklaata päivittäin sopivasti syövä pysyy kohtuullisen hoikkana, jos muut elintavat ovat edes melkein kohdallaan.
[/quote]
Ei ainakaan vielä. Ja joo muut elintavat on ihan kohdillaan, syön lautasmallin mukaan ja noin 3 tunnin välein jotain, suklaa on sitten vaan kiva lisä. Ja suomalaista muka-suklaata se oli kyllä.
Mä söin just miehen geishasuklaat menkkakipuihin. Hups.
Eipä tuu mitään mieleen. Mä olen syönyt vain puoli laatikkoa pandan juhlapöydän konvehteja, ja vähän after eightejä, ja siinäpä on mun suklaat varmaan puoleen vuoteen, jos ei kauemminkin ole.
Eikä kaduta karkit koskaan, kun niin harvoin syön, vaikka nykyisin voisin laihempikin olla. Haluatko sä kysyä jotain?
[/quote]
En oikeastaan. Ei kannatakaan kaduttaa jos harvoin syö. Jos olet lihava niin se johtuu silloin ihan muista ruokailutavoista kuin karkeista. Paljon meinaat laihduttaa?
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:19"]
Mä söin just miehen geishasuklaat menkkakipuihin. Hups.
[/quote]
Mäki syön geishaa jos ei ole mitään parempaa. Poikaystävän kanssa saatiin suklaata niin eka meni pätkislaatikko, sitten fazerin sininen laatikko, sitten vasta geishat.
join just 2 lasia viiniä ja nyt menee viel yks bisse. kohta pitää syödä jotain. painan 51 kiloa. on
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:19"]Mä söin just miehen geishasuklaat menkkakipuihin. Hups.
[/quote]
Luin että geishakuulat
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:50"]
Ällöttääkö?
[/quote]
Ei. Ei tullut edes vähän paha olo. En yleensä syön näin paljon yhdeltä istumalta vaan päivän mittaan mutta nyt upposi ihan kevyesti.
[/quote]
En oikeastaan. Ei kannatakaan kaduttaa jos harvoin syö. Jos olet lihava niin se johtuu silloin ihan muista ruokailutavoista kuin karkeista. Paljon meinaat laihduttaa?
[/quote]En ole varsinaisesti ajatellut laihduttaa, olen usein jopa syömättä päiväkausia/syön jotain alle 600 kcal päivä, eikä tuo vain tipu. En mä omista vaakaa, varmaan 5 kiloa jos lähtis niin olisi ihan passel, 10 jo liikaa, ehkä.
Hassua on se että minä aloin lihoa kun jätin jatkuvan karkin syönnin pois, ennen söin pari suklaalevyä joka viikko, karkkia pussin kerralla jne. Se makeannälkä katosi vain yhtäkkiä, samaan aikaan kun täytin muistaakseni 37. Ja entisestä 174cm/50 kg oli sen jälkeen suunta vain ylöspäin.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:06"]
[/quote]
[/quote]En ole varsinaisesti ajatellut laihduttaa, olen usein jopa syömättä päiväkausia/syön jotain alle 600 kcal päivä, eikä tuo vain tipu. En mä omista vaakaa, varmaan 5 kiloa jos lähtis niin olisi ihan passel, 10 jo liikaa, ehkä.
Hassua on se että minä aloin lihoa kun jätin jatkuvan karkin syönnin pois, ennen söin pari suklaalevyä joka viikko, karkkia pussin kerralla jne. Se makeannälkä katosi vain yhtäkkiä, samaan aikaan kun täytin muistaakseni 37. Ja entisestä 174cm/50 kg oli sen jälkeen suunta vain ylöspäin.
[/quote]
Jos monta kertaa viikossa syöt alle 600 kcal niin kroppa menee säästöliekille. Silloin ei lähde mikään taipumaan vaan kroppa luulee nääntyvänsä ja pitää läskistä kiinni entistä tiukemmin. Täytyy syödä tasaisesti vähän alle kulutuksen. Näköjään on ruuansulatus hidastunut. Minä olen vasta 25, mulla ei vielä ole. Uskon että sekin on kyllä edessä.