Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa hyvä hajusteeton tehokosteuttava kasvo- ja silmänympärysvoide

Vierailija
23.10.2021 |

On ollut etsinnässä jo pidemmän aikaa. En yleensä ole mitenkään hajusteille herkkä, mutta kasvoille käytettävässä kosmetiikassa ne ärsyttävät silmiäni ja herkkää kasvojen ihoa. En ymmärrä miksi hajusteita pitää tunkea joka paikkaan. Monet hajusteettomat herkän ihon tuotteet eivät sitten ole riittävän kosteuttavia iholleni ja koostumus on kovin ohut ja jotenkin muovinen, esim erisanin tuotteet.
Onko mitään sarjaa jossa olisi esim ainesosissa luontaisia öljyjä ja ei alkoholia eikä tuoksuja? Tuntuu olevan mahdoton löytää.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antipodesilla on loistava silmänympärysvoide, Kiwi seed oil. Samalta merkiltä kannattaa ostaa myös kasvovoide.

Vierailija
42/47 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat tuotteen, jossa on luonnonöljyjä ilman hajusteita, niin suosittelen kotimaista apteekkisarjaa Atopik ja siitä sensitive-linjaa!

https://atopik.fi/tuotteet-2/tuotteet/silmavoide/?lang=fi

https://atopik.fi/tuotteet-2/tuotteet/kauravoide/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essellä ja Evolvella löytyy hyviä tuotteita.

Vierailija
44/47 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän Dermosilin hajusteettomia tuotteita, löytyy kasvorasvoja, seerumi ja silmänympärysvoide. Ne eivät ole ärsyttäneet omia herkkiä silmänympäryksiäni. Itse en tykkää kovin öljyisistä/ vahvoista rasvoista, mutta niitäkin löytyy.

Vierailija
45/47 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää käyttää silmänympärysvoidetta? Olen 53 vuotias nainen. Minulle tyrkytetään aina silmänympärysvoidetta SEKÄ jotsin muuta kasvovoidetta. En huomaa mitään eroa. Jos minulla on silmänympärysvoidetta, niin levitän sitä minne vaan; huuliin, kuiviin jalkoihin, käsiin, jne. Miksi naiset joutuvat käyttämään kaikkia mahdollisia voiteita?

No ei kait se ole mikään pakko, jos silmät ja silmänalusiho ei ärsyynny ihan tavallisesta kasvovoiteesta.

Joillakin tavan voide turvottaa silmänympärystä, on liian rasvaista? Voi tuo ollakin

Hyviä silmänympärysvoiteita saa jo muutamallaeurolla (pirkka, lidl). Ei ole siis välttämättä iso panostus.

Vierailija
46/47 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko L300 jo mainittu, k-ketjun sarja.

Vierailija
47/47 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko L300 jo mainittu, k-ketjun sarja.