Huoltajuusasiaa..
Elikkä jos on käräjillä tehty lastenhuollosta sopimus miten lapset tapaavat isäänsä ja laitettu papereihin maininta että isän oltava ilman alkoholia ja nyt hän on tätä asiaa rikkonut> asiasta on tehty lastensuojeluilmoitus eikä äiti ole lapsia hänen luo enää päästäny, niin kysyisin että voiko isä oikeesti haastaa mut uudestaan käräjille? Tai toki voi, mutta ottaako ne oikeesti juttua sinne käsittelyyn, josta päätös tehty pari kk:ta sitten ja nyt isä syyttämässä mua, kun en lapsia hälle oo antanut. Tuomari sanoi aiemmmassa käsittelyssä että jo lapsen kertoma ( kyseessä 13v) riittää perusteeksi asiasta ja nyt on myös lastensuojelussa ihan ilmoitus isän alkoholinkäytöstä.
Onko kellään kokemuksia oik. prosesseista ym ?
Kommentit (7)
Mä ehdotin jo viimeks valvottuja tapaamisia mutta tuomarin mielestä lapselle ei kehity nuoren naisen ehjää minäkuvaa jos ei oo isällään yötä! No tiesin et ei täs kauaa mee ku sössii.. Mut toi jatkuva uhkailu ja muu kiristää niin hermoja
T : ap
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:43"]Mä ehdotin jo viimeks valvottuja tapaamisia mutta tuomarin mielestä lapselle ei kehity nuoren naisen ehjää minäkuvaa jos ei oo isällään yötä! No tiesin et ei täs kauaa mee ku sössii.. Mut toi jatkuva uhkailu ja muu kiristää niin hermoja
T : ap
[/quote]Paljonko isä käyttää alkoholia. Kyllä rehti suomalaismies pari kolme olutta voi juoda
Väkeviä juonu jo vuosia, päivittäin, antabustakin syöny ja silti juonu.. Omasta mielestään ei juo juuri ollenkaan ja pystyy olee ilman. Siks laitettiin 0 toleranssi sopimukseen mutta eipä onnistunu!
T Ap
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:47"]Väkeviä juonu jo vuosia, päivittäin, antabustakin syöny ja silti juonu.. Omasta mielestään ei juo juuri ollenkaan ja pystyy olee ilman. Siks laitettiin 0 toleranssi sopimukseen mutta eipä onnistunu!
T Ap
[/quote]Ök
eiks kellään muilla oo kokemuksia ko asiasta?
t:ap
miehelle valvotut tapaamiset tulossa ja ädille kokonaan yksinhuoltajuus, jos haluat
- valtion elatustuki, jos ex varaton rappiolakoholisti