Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisia kauhistuttaa ajatus miehestä himoitsemassa nuorempia naisia?

Vierailija
27.12.2014 |

Sellaisen 18-20-vuotiaan sillä silmällä katselemista pidetään tyyliin pyhäinhäväistyksenä vaikkei siinä mitään laitonta ole. Eikö tuo ole vähän tuon naisosapuolen aliarviointia kauhistella muiden seksielämää? Mitä sitten jos vaikka mies himoitsee nuorempaa tilaisuuden tullen? Kysymykseni pohjaa siihen, että ystäväni on erittäin järkyttynyt siitä että sai tietää 40-vuotiaan ex-miehensä harrastaneen seksiä itseään yli puolta nuoremman naisen kanssa. En oikein ymmärrä mikä siinä on niin erityisen järkyttävää, haluaisko joku selittää? 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en näe asiassa mitään erityisen shokeeraavaa, siinä vaiheessa kun kaksi täysikäistä ihmistä päätyvät yhteisymmärryksessä sänkyyn niin jollen minä ole toinen osapuoli, niin asia ei oikeastaan kuulu minulle.

Vierailija
2/19 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun omasta puolestani: huono itsetunto. Tuntuu että tässä ulkonäkökeskeisessä yhteiskunnassa nainen on arvokas vain kauniina ja nuorena. Eivätkä minun vanhempani opettaneet parempaan. Miesten huomio nuorempiin korostaa tätä oman arvoni hiipumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai keski-ikäistä miestä kiinnostaa edes ajatuksen tasolla parikymppinen timmi mimmi, eri asia onkin että kuinka moni päätyisi tekemään tällaisen kanssa mitään. Olen 42 ja huomannut olevani minäkin kuolevainen, vaikka parikymmentä vuotta sitten ajattelin toisin. En näe mitenkään pahana asiana että pistää merkille toisen vetovoiman tai haluttavuuden, oli halun kohde sitten 20 tai 40.

Vierailija
4/19 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon vaikuttaa tilanne. Jos 40-v. näkee baarissa tuntemattoman 18-v.:n, totta kai se voi olla puoleensavetävä. Jos sama ukko näkee oppilaansa, naapurinsa lapsen, valmennettavansa, niin tietenkään sitä ei pidä haluttavana.

Vierailija
5/19 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kauhistuta mutta joskus vähän etoo jos huomaan tilanteen, tuntuu ankealta nuoren naisen puolesta. Muistan itse miten kuvottavaa oli kun huomasi jonkun isänsä ikäisen kyyläävän. :/

Jos nuori aikuinen nainen ja "setämies" ovat selvästi kumpikin ihastuneita toisiinsa, tilanne on tietysti eri. Luontevimmalta kuitenkin tuntuu samaa ikäluokkaa olevien pariutuminen.

Vierailija
6/19 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa, että nuoruus ja kauneus yhdistetään aina palstalla. Ongelma on, että eivät todellakaan kaikki ole kauniita edes nuorena. Ja jotkut hyvinkin kauniita keski-iässä.

Vierailija
7/19 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että se ikäerosuhteiden ällötys johtuu pohjimmiltaan siitä, miten ällöttävältä itsestä tuntui nuorena vanhempien miesten epämiellyttävä flirtti tai vihjailu. Sellaisena 18-20-vuotiaana aikuisena sellaisen osasi jo jättää omaan arvoonsa, mutta selvästi alaikäisenä teininä seksistiset kommentit olivat todella ahdistavia.

Vierailija
8/19 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole huomannut että sitä pidettäisiin pyhäinhäväistyksenä, pikemminkin sitä pidetään oletusarvona että miehet haluaisivat nuorempia naisia. Miehen ominaisuuksista on sitten kiinni että onko lopputulos "luonnollinen" (menestyvä mies, nuori kaunis nainen) vai nolo (ei niin menestyvä mies kuolaa turhaan nuorien kauniiden naisten perään).

Enemmän kuin kauhistuneita ihmiset ovat kyllästyneitä siihen asetelmaan.

Vierailija
9/19 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mikään kauhistuta. Jokainen nainen on vain vuorollaan ollut tuon ikäinen ja muistaa, miten vaivaannuttavia ja säälittäviä tuon ikäisten miesten iskuyritykset olivat. Mutta tätähän keski-ikäistyvä mies ei halua kuulla.

Vierailija
10/19 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa vaimoani ainakin ahdistaa, koska tietää minun saavan helposti nuoria pimuja halutessani pauloihini. Ei pääse vaimo ihan luokattomaksi ilmestykseksi, kun panostaa nuorien neitojen pelossa ulkonäköönsä. ;) T: Mies

Vierailija
11/19 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:38"]

Omaa vaimoani ainakin ahdistaa, koska tietää minun saavan helposti nuoria pimuja halutessani pauloihini. Ei pääse vaimo ihan luokattomaksi ilmestykseksi, kun panostaa nuorien neitojen pelossa ulkonäköönsä. ;) T: Mies

[/quote]

Oispa hauska kuulla sun vaimosi näkökulma asiaan myös. Että onko hän kovin ahdistunut ja pelkääkö  (!!) sinun hankkivan nuoria rakastajattaria. Jos näin tosiaan olisi, saattaisi joku tuntea sääliä vaimoasi kohtaan, ei nimittäin kuulostaisi kovin onnelliselta ja tasapainoiselta tilanteelta tuollainen. Mutta höpsöttelyähän  kommenttisi taisi olla.

Vierailija
12/19 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kauhistuttaa myös näiden nuorten naisten isiä. Kun minä ja siskoni aloimme olla noin 14-15 vuotiaita ja isämme kavereineen oli noin 40 v, isän kaverit (naimisissa olevat perheenisät) alkoivat silmäillä minua ja siskoa. Isämme ei enää kutsunut kavereitaan mökille saunomaan, illanviettoihin tai edes perheillalliselle, kun siskomme kanssa olimme paikalla. Isä ei koskaan sanonut siskolle ja minulle mitään, mutta piti kaverinsa visusti erossa meistä, joka minusta oli oikein hyvä juttu koska ne katseet ällöttivät ja ahdistivat.

Vierailija
13/19 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoisikin nuorempia naisia mutta ei... mä olen 5v vanhempi mutta mies tykkää katsella vieläkin vanhempia;)

Vierailija
14/19 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehköön mitä tehköön, kunhan pysyy kaukana musta. Vanhat (30+) miehet on kuvottavia.
n23

Vierailija
15/19 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kauhistuta ollenkaan.

T: vanhemman miehen nuori vaimo, 10v ikäerolla.

Vierailija
16/19 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 21:27"]

Ei kauhistuta ollenkaan.

T: vanhemman miehen nuori vaimo, 10v ikäerolla.

[/quote]

Miksi alapeukkua?

Vierailija
17/19 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kauhistuta lähinnä säälittää

Vierailija
18/19 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:08"]

Puhun omasta puolestani: huono itsetunto. Tuntuu että tässä ulkonäkökeskeisessä yhteiskunnassa nainen on arvokas vain kauniina ja nuorena. Eivätkä minun vanhempani opettaneet parempaan. Miesten huomio nuorempiin korostaa tätä oman arvoni hiipumista.

[/quote]

jos nainen ei osaa tuoda parisuhteeseen muuta kuin ulkonäkönsä niin silloin on varmaan pelättävää. 

rakastavan, ihanan vaimon ei tarvitse tuollaista pelätä. nalkuttava jokimonsteri saa katseet ja mielenkiinnon kääntymään muualle  

Vierailija
19/19 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kauhistuta. Itsekin katselen mieluiten n. 20-25 v miehiä, toki vanhempiakin, yläraja n. 35 v. Tosin mun mies on erikoinen ja tykkää itse just yli 35-v naisista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi