Tunnustan syntini
Kävin siivoamassa teinin yläkerran huonetta ja toin sieltä astioita tiskiin. Otin ns palkaksi yhden pätkis patukan. Hänelle jäi niitä vielä kyllä. Teinkö väärin?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, sitä kutsutaan varastamiseksi.
Selvä. Ostan sitten hänelle uuden.
Vierailija kirjoitti:
Meillä päin sitä kutsutaan vaivanpalkaksi.
Olit kiltti, kun autoit teiniä ja siivosit.
Oletko hakenut apua suklaariippuvuuteesi?
Vierailija kirjoitti:
Olit kiltti, kun autoit teiniä ja siivosit.
Eipä hän tänään olisi kerinnyt siivoamaan, kun on iltaan asti peleissä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko hakenut apua suklaariippuvuuteesi?
En ole.
Vierailija kirjoitti:
Miksi teini ei itse siivoa?
Hän on peleissä tänään.
Ei huolta. Mutta katso, että teini saa itse suklaa-adventtikalenterinsa suklaat.
Vierailija kirjoitti:
Ei huolta. Mutta katso, että teini saa itse suklaa-adventtikalenterinsa suklaat.
Joo, tietysti hän saa ne.
Ostaisin vähin äänin uuden patukan syömäni tilalle ja sen jälkeen miettisin suhdettani ruokaan ja naposteluun. Kiinni jos jäisin tunnustaisin heti että se olin minä joka patukan otti. Tosin lapseni saattaisi hyvinkin jättää asiasta mainitsematta vaikka aivan varmasti huomaisi että yksi patukoista puuttuu.
Parempi tunnustaa teinille itselleen. Hän ei ehkä tiedä lukea AV:lta suklaansa katoamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Parempi tunnustaa teinille itselleen. Hän ei ehkä tiedä lukea AV:lta suklaansa katoamisesta.
Joo, no mä tunnustan. Hänellä on kyllä paljon karkkia.
Siivoamista ja teinin astioiden tiskaamista voitaneen pitää lieventävänä asianhaarana, vai?
Vierailija kirjoitti:
Siivoamista ja teinin astioiden tiskaamista voitaneen pitää lieventävänä asianhaarana, vai?
Ehkä.
Tilaisuus teki suklaannautiskelijan, kuten vanhassa sananlaskussa sanotaan.
Annoitko rahan teinille millä osti patukkaa itselleen? Jos annoit söit siis omaa patukkaa.