Menetin neitsyyteni 19-vuotiaana 38-vuotiaalle - mitä ajattelet?
Miehelle siis, itse olen nainen.
Kommentit (32)
Sitä ajattelen, että teillä oli liikaa ikäeroa tuollaiseen kanssakäymiseen.
En ajattele yhtään mitään. Ei toisten neitsyydet kiinnosta. Erityisesti trollin sellaisen.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 17:19"]
En ajattele yhtään mitään. Ei toisten neitsyydet kiinnosta. Erityisesti trollin sellaisen.
[/quote] En trollaa. Palstalta saa usein lukea, miten miesten mielenkiinto nuoria naisia kohtaan on sairasta ja vain tyhmät miehet sellaiseen "sortuvat." Minä olen nykyään ihan tavallinen alta kolmekymppinen diplomi-insinööri, naimisissa ikäiseni miehen kanssa. Tuo mies oli itsekin korkeakoulutettu ja hyvissä tehtävissä. Itseasiassa mies oli tuolloin pomoni, joten meidän seksisuhteemme oli ehkä vähintäänkin kyseenalainen, vaikken nuorena sitä niin ajatellut. Minä en ole koskaan ajatellut että tuossa oli jotain outoa tai väärää, mutta oliko? Sen takia kysyin av:n mielipideraadin mielipidettä. :D Jos provoaisin, olisin keksinyt jotain paljon räikeämpää kuin kahden täysi-ikäisen välisen suhteen. -ap-
Ai kauheeta! Ootsä jo haastanut sen oikeuteen tai jotain? Ei kai ton ikäset enää harrasta seksiä?! Yrjöttää jo pelkkä ajatuskin...
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 17:25"]
Mitä pitäs ajatella. Itse menetin 19 v. Mies oli 24. So?
[/quote]
Tuohan on ihan ok ikäero. Ap:lla on 38-vuotias mies. Ihan eri ikäkautta elävät. En ymmärrä, miksi 38-vuotias kiinnostuu noin nuorista tytöistä, kun on itse ihan aikuinen mies jo. Tai siis ymmärrän, mutta en hyväksyisi, jos 19-vuotias olisi esim. oma tyttäreni.
Luulen, että meni vähemmällä sössimisellä kuin jos mies olisi ollut ikäisesi.
Olen vähän kade. T. 19-v, ei vielä neitsyyttään menettänyt, vanhemmista miehistä pitävä.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 17:29"]
Vetävämpi otsikko olisi ollut: menetin neitsyyteni pomolleni.
[/quote]
Nope. Kyllä mammat vauhkoontuu eniten kunnon ikäerosta!
Eka ajatukseni oli että ällöttävää, koska olisin itse pitänyt ajatusta seksistä 38-vuotiaan kanssa ällöttävänä tuossa iässä. Tosin hetken mietittyäni tajuan, ettei se olisi munkaan mielestä ollut ällöttävä ajatus jos se 38-vuotias olisi joku ikuisesti kuuma Johnny Depp tai Jared Leto.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 17:16"]
Seisooko sen ikäsillä muka vielä? :O
[/quote]
Helposti.
Sen sijaan tuon ikäinen nainen on jo sellainen raskausarpinen roikkotissi, että sen kanssa voi olla heikompaa. Siksi ehkä 19v :D
Minua kiinnostaisi, että millaista se oli? 38v.on kuitenkin jo kokenut ja osaava. Itsekin haaveilin neitsyyden menetyksestä vanhemmalle miehelle mutta päädyinkin tilanteeseen täysin kokemattoman miehen kanssa. Aika räpellystä.
Esimerkiksi Orlando Bloom on 37-vuotias ja Alexander Skarsgård 38v eikä ällötä yhtään ajatus seksistä niiden kanssa.
Seisooko sen ikäsillä muka vielä? :O