Menetin neitsyyteni 19-vuotiaana 38-vuotiaalle - mitä ajattelet?
Miehelle siis, itse olen nainen.
Kommentit (32)
Teidän kylässä asuu viisi ihmistä ja niistä kaksi on sinulle lähisukua.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 17:18"]
Kiinnostuisin jos iät olisivat toisinpäin.
[/quote]
Joo, se olisi jo jotain.
Mmmmm jos Matt Bomer ei ois homo niin panisin. Iällä ei oo niin väliä, kunhan mies näyttää hyvältä. Jos mies näyttää Timo Soinilta, niin ei auttais vaikka mies ois 18v
Menetin neitsyyteni samanikäisenä 35 vuotiaalle miehelle. Ikäero ei tuntunut missään ja mies kohteli minua kuin "kunigatarta". Muistelen kokemusta vieläkin lämmöllä :)
Ajattelen nyt miten varhaiskeski-ikäinen mies on otsa hiessä ähissyt pehmeän ja pörröisen teinitytön kimpussa. Varmasti ainakin ukko on ollut ikionnellinen! Toivottavasti sinäkin...
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 17:24"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 17:19"]
En ajattele yhtään mitään. Ei toisten neitsyydet kiinnosta. Erityisesti trollin sellaisen.
[/quote] En trollaa. Palstalta saa usein lukea, miten miesten mielenkiinto nuoria naisia kohtaan on sairasta ja vain tyhmät miehet sellaiseen "sortuvat." Minä olen nykyään ihan tavallinen alta kolmekymppinen diplomi-insinööri, naimisissa ikäiseni miehen kanssa. Tuo mies oli itsekin korkeakoulutettu ja hyvissä tehtävissä. Itseasiassa mies oli tuolloin pomoni, joten meidän seksisuhteemme oli ehkä vähintäänkin kyseenalainen, vaikken nuorena sitä niin ajatellut. Minä en ole koskaan ajatellut että tuossa oli jotain outoa tai väärää, mutta oliko? Sen takia kysyin av:n mielipideraadin mielipidettä. :D Jos provoaisin, olisin keksinyt jotain paljon räikeämpää kuin kahden täysi-ikäisen välisen suhteen. -ap-
[/quote]
Eipä ole yllätys että se mies oli joku menestyvä "juppi"
Itsestänikin oli parikymppisenä yksi vajaa nelikymppinen kiinnostunut. Mielestäni se oli vähän kummallista, mutta seksi oli mahtavaa. Hän olisi halunnut jopa seurustella kanssani, mutta siihen pistin stopin - liian vanha poikaystäväksi!
No ei toi välttämättä oo niin paha,munki kaverilla oli suhde 40v mieheen. =) oli kyl aluks järkyttyny mut sit aattelin et itepähä valintansa tekee. En välttämättä vois kuvitella itteäni tollasee tolanteeseen. T.myös 19v nainen
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 17:44"]Varmaan osasi jo hommat joten kokemus oli varmasti miellyttävä.
[/quote] sama ku isänsä kanssa nussis, sairasta.