Naiset ei nykyää halua tavata ja lähtee treffeille.
Olen huomannut kyllä jo ennen koronaaki. Naiset ei millää halua tutustua lähtee treffeille ja nähdä. Itse kyllä haluaisin kovasti, mutta en saa mahdollisuutta.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät nykyään suostu edes juttelemaan.
Tarkoitit varmaankin, että ihanat miehet eivät nykyään suostu edes juttelemaan.
Totuus on se ettei naisia kiinnosta muut kuin täysin mulkut tyypit!! Rahaa ja kusipäisyyttä sekä huonot käytöstavat.Turha kuvitella että minulta enää tulee suomi bitcheille ymmärrystä.
Lähden jos pyydetään. Ei ole pyydetty.
Ei todellakaa naiset lähde treffeille.. se on huomattu!!!
Mistään ei nykyää saa minkäänlaista läheisyyttä hitto.. seksiseuraa mies joskus tarvii
Vierailija kirjoitti:
"Deittailu" on Ameriikan hömpötystä. Ei kuulu meidän kulttuuriin.
Totta turiset. T. Nainen, jota ei kiinnosta treffailla
No mua taas kiinnostaa deittailla oon mies ja kaipaisin läheisyyttä ja ees joskus seksiä.. masentaa olla jatkuvasti yksin se syö miestä.
Nykyää saa vaan haaveilla että saisi koskea naista ja naisen kainaloon.. sen verran ärsyttää
Ehkä pitää luopua siitä ajatuksesta kun jatkuvasti ei mikää onnistu vaikka yrittää.. ei naiset kotia kävele tiedän-- mutta kun ei vain onnistu
Ap luullee, että juuri hän on ainut mies maailmassa ja kun juuri hän ei kelpaa, ovat ihan kaikki naiset ilman.
No olen jo pitkään huomannut etten kelpaa.. mutta on niitä naisiakin jotka ei kelpaa miehille.. harmi ettei tiet kohtaa.
Naiset on kuin parkkipaikkoja/ kaikki hyvät on jo varattu ja vapaana olevat on vam*asille.