Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset ei nykyää halua tavata ja lähtee treffeille.

Vierailija
23.10.2021 |

Olen huomannut kyllä jo ennen koronaaki. Naiset ei millää halua tutustua lähtee treffeille ja nähdä. Itse kyllä haluaisin kovasti, mutta en saa mahdollisuutta.

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman etenkin nuorten gimmojen kohdalla.. (18-22v). Ihan jo perus käytöstavatkin puuttuvat. Eivät edes vastaa mitään kun kysyy lähtisikö treffeille, tuhahtavat tai mutisevat vain. Ei siitä ole kuin 10 - 15 vuotta kun nuoret naiset olivat  vielä avoimia ja anteliaita ihan perus kundejakin kohtaan.

M36

😅

Outoja nuo nykytytöt. 🙂

Vierailija
22/72 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman etenkin nuorten gimmojen kohdalla.. (18-22v). Ihan jo perus käytöstavatkin puuttuvat. Eivät edes vastaa mitään kun kysyy lähtisikö treffeille, tuhahtavat tai mutisevat vain. Ei siitä ole kuin 10 - 15 vuotta kun nuoret naiset olivat  vielä avoimia ja anteliaita ihan perus kundejakin kohtaan.

M36

😅

Outoja nuo nykytytöt. 🙂

:D :D  Kyllä, sangen outoja... :D :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI vain ymmärrä naisia. Kai monet haluaa olla sinkkuina. Olen niin monia yrittänyt treffeille etten jaksa enää. Ku en kerta kelpaa omana itsenäni naisille niin olkoot. Vaikka ulkosesti minussa ei ole mitään vikaa.

Vierailija
24/72 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin nämä nuoret kauniit naiset tuntuu olevan niin pinnallisia ja eivät katso ees päälle. Koska selaavat vain somea ja ei miehet edes kiinnosta. Joo en halua nuorta joo. Mutta en halua ketä vain.. enkä tyydy + 40 kg yli 100 kg naiseen.

Vierailija
25/72 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI vain ymmärrä naisia. Kai monet haluaa olla sinkkuina. Olen niin monia yrittänyt treffeille etten jaksa enää. Ku en kerta kelpaa omana itsenäni naisille niin olkoot. Vaikka ulkosesti minussa ei ole mitään vikaa.

Epätoivoisuus on iso turn off, jonka naiset haistaa kaukaa. Just saying...

Vierailija
26/72 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä treffeille vain ikäisiäsi naisia.

Jos et halua deittailla ylipainoista, sinun itsesikin pitää laihduttaa ja kuntoilla timmiksi.

Mutta nämähän tiesitkin jo, et vain suostu hyvöksymään tosiasioita ja siksi olet yksin.

Vierailija
27/72 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Minulla on nimenomaan päinvastaiset kokemukset. Ainakaan netissä tapaamani naiset eivät enää halua edes muutamaa viestiä vaihtaa, vaan heti pitää päästä tapaamaan livenä.

Minun kokemukseni Tinder ym. -miehistä on juuri se että jos he alkavat venyttämään treffeille lähtöä ja haluavat vain jutella netissä, niin se venyy sitten loputtomiin. Siksi ymmärrän että joillain naisilla on tarve puhaltaa peli poikki äkkiä niin että joko lähdetään treffeille tai sitten ei.

Ja usein Tinderissä esitetään täysin erilaista ihmistä, kuin mitä oikeasti ollaan. Esim. mainostetaan urheilullisuutta ja kohtuullista alkoholinkäyttöä, mutta urheilullisuus rajoittuu urheilun katsomiseen telkkarista ja "kohtuullinen" alkoholinkäyttö onkin sitten viisi pulloa kossua viikossa. No thanks! 

Vierailija
28/72 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä naisia miksei halua tavata ja lähtee treffeille. Olen miettinyt jo kauan mitä minussa on vikana. 

t 36 v mies

Vierailija
29/72 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Minulla on nimenomaan päinvastaiset kokemukset. Ainakaan netissä tapaamani naiset eivät enää halua edes muutamaa viestiä vaihtaa, vaan heti pitää päästä tapaamaan livenä.

Minun kokemukseni Tinder ym. -miehistä on juuri se että jos he alkavat venyttämään treffeille lähtöä ja haluavat vain jutella netissä, niin se venyy sitten loputtomiin. Siksi ymmärrän että joillain naisilla on tarve puhaltaa peli poikki äkkiä niin että joko lähdetään treffeille tai sitten ei.

Ja usein Tinderissä esitetään täysin erilaista ihmistä, kuin mitä oikeasti ollaan. Esim. mainostetaan urheilullisuutta ja kohtuullista alkoholinkäyttöä, mutta urheilullisuus rajoittuu urheilun katsomiseen telkkarista ja "kohtuullinen" alkoholinkäyttö onkin sitten viisi pulloa kossua viikossa. No thanks! 

Joo no mä en ole tuommoinen mies lenkkeilen kuntoilen. En juo. silti ei vain kelpaa naisille.

Vierailija
30/72 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä treffeille vain ikäisiäsi naisia.

Jos et halua deittailla ylipainoista, sinun itsesikin pitää laihduttaa ja kuntoilla timmiksi.

Mutta nämähän tiesitkin jo, et vain suostu hyvöksymään tosiasioita ja siksi olet yksin.

Juurikin ylipainoinen nainen minua kiinnostaa. Mutta hekään eivät minusta kiinnostu. Hyväksyn kyllä. Ei ole siitä kiinni miksi olen yksin. Ei kukaan lähde munkaa treffeille iällä mitää väliä.

Vierailija
31/72 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei nykyää ees suostu juttelemaan.. Heti ollaan jo asennoitu ettei miehet kiinnosta tai mikää treffailu tapaaminen. Olkaa yksinänne sit.

Vierailija
32/72 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hyväksynyt yksinäisyyteni ihan vain sillä että en jaksa enää naisten jatkuvia solvauksia ja yleistä epäkunnioitusta vain sen takia kun en kuulu miesten top 10.

Vierailija
33/72 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä mun pitäs toisen takia pudottaa painoa? Miksi en voi kelvata omana itsenäni? Kaikilla on hiukset millaset ne on. En vain ole huomannu kertaakaa että nainen haluaisi muhun tutustua ja tavata mut. SUomi naisia ei taida oikeek iinnostaa.

Ei me naisetkaan kelvata "omana itsenämme". Pitää laihduttaa, treenata, kehittää mielenkiintoista tekemistä, ostaa kalliita ihonhoitotuotteita, ajaa karvoja ja nyppiä niitä loputtomiin, rasvata itseään, hoitaa käsiä, jalkoja, kynsiä, hiuksia, miettiä oikeanlaista vaatetusta, muistaa hymyillä ja olla äiti amman ja teresa. Sitten voi kelvata jollekin peräkuppilan kaljamaha Arttutille, hetkeksi.

Vierailija
34/72 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen hyväksynyt yksinäisyyteni ihan vain sillä että en jaksa enää naisten jatkuvia solvauksia ja yleistä epäkunnioitusta vain sen takia kun en kuulu miesten top 10.

Sama alkaa jo riittää. En mäkään kuulu top 10 miehiin ja mulla on ongelmia ja kaikenlaista elämässä. Ilmeisesti ei saisi olla ja pitäisi olla vielä komea naamakin. Antaa olla.

Vierailija
35/72 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä mun pitäs toisen takia pudottaa painoa? Miksi en voi kelvata omana itsenäni? Kaikilla on hiukset millaset ne on. En vain ole huomannu kertaakaa että nainen haluaisi muhun tutustua ja tavata mut. SUomi naisia ei taida oikeek iinnostaa.

Ei me naisetkaan kelvata "omana itsenämme". Pitää laihduttaa, treenata, kehittää mielenkiintoista tekemistä, ostaa kalliita ihonhoitotuotteita, ajaa karvoja ja nyppiä niitä loputtomiin, rasvata itseään, hoitaa käsiä, jalkoja, kynsiä, hiuksia, miettiä oikeanlaista vaatetusta, muistaa hymyillä ja olla äiti amman ja teresa. Sitten voi kelvata jollekin peräkuppilan kaljamaha Arttutille, hetkeksi.

Ei todellakaan tarvitse, Minulle kelpaisi ihan tavallinen pullukka joka on mun silmää kivan näkönen. En voi käsittää miksi en edes heille niinku kelpaa treffeille asti mitä he oikein haluavat salibodarin komean sinne vai aivan käsittämätöntä.

Vierailija
36/72 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit ovat miesten keksimä patriarkaattinen instituutio, jolla sorretaan ja alistetaan naisia. Nainen ei saa edes maksaa omia ruokiaan vaan joutuvat katsomaan passiivisesti toimettomana sivusta kun miehet maksavat kaiken.

Vierailija
37/72 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n logiikalla tinderissä olevia naisia ei kiinnosta miehet eikä treffailu, koska naiset eivät ole kiinnostuneet juuri hänestä. Vika ei ap:n mukaan ole hänessä itsessään, vaikka kaikki naiset hänet poikkeuksetta torjuvat, vaan ap:n tulisi kelvata omana itsenään :D

Vierailija
38/72 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu mun ja Viljamin kaa pelaan runee

Vierailija
39/72 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffit ovat miesten keksimä patriarkaattinen instituutio, jolla sorretaan ja alistetaan naisia. Nainen ei saa edes maksaa omia ruokiaan vaan joutuvat katsomaan passiivisesti toimettomana sivusta kun miehet maksavat kaiken.

Itse en ole vielä tavannut naista joka lähtisi toisille treffeille jos hänen on Itse maksettava omat ruuat

Vierailija
40/72 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monillako illallisensitreffeille olet ollut? Itse olen treffaillut treffipalvelun kautta lukuisia miehiä ja kenenkään kanssa ei ole menty ensitapaamisella illalliselle.