Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset ei nykyää halua tavata ja lähtee treffeille.

Vierailija
23.10.2021 |

Olen huomannut kyllä jo ennen koronaaki. Naiset ei millää halua tutustua lähtee treffeille ja nähdä. Itse kyllä haluaisin kovasti, mutta en saa mahdollisuutta.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa vähemmän amerikkalaisia elokuvia. Treffeillä jokainen maksaa itse omat ruokansa.

Vierailija
42/72 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään naisista on tullut aika nirsoja mitä oli joskus ennen. Mies on tylsä jos ei käy baareisssa tai juo.. no en halua juoda tai olla semmonen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin joskus ennen naisia ja pääsin treffeille.  Mutta nyt kun olen lopettanut alkoholin baarit ja käyn töissä hups ei kelpaakkaa enää ja ei etitä yhtään mitään. Miten tässä kumppanin löytää jos ei pääse treffeille?

Vierailija
44/72 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tapasin joskus ennen naisia ja pääsin treffeille.  Mutta nyt kun olen lopettanut alkoholin baarit ja käyn töissä hups ei kelpaakkaa enää ja ei etitä yhtään mitään. Miten tässä kumppanin löytää jos ei pääse treffeille?

Olet jo rupsahtanut. Olisi kannattanyut etsiä puoliso silloin, kun sulla oli vielä kysyntää. Kirjallinen antisi on liian heikko hurmataksesi naisen netissä sisäisellä kauneudellasi.

Vierailija
45/72 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet jo rupsahtanut. Olisi kannattanyut etsiä puoliso silloin, kun sulla oli vielä kysyntää. Kirjallinen antisi on liian heikko hurmataksesi naisen netissä sisäisellä kauneudellasi.

Olen rupsahtanut ja lihonut ja vanhentunut kyllä. No ei sille voi mitään. No mulla oli naisia ja parisuhde mutta ne jätti mut. Ei voi mitään. Eipä ne rupsahtaneet ylipainoset naisetkaa enää kelpaa.

Vierailija
46/72 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mätsi tulee ja sittenkö heti ehdotat treffejä? Vai mitä juttelette siinä välissä?

Itse en lähde mihinkään treffeille, jos viestittely ei niin sanotusti lähde lentoon ja kiinnostus herää. Ja kun kiinnostus herää, haluan tavata nopeasti, ettei pään sisällä ehdi muodostua omia (virheellisiä) mielikuvia.

Vierailija
47/72 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jaksa edes koko tinderiä.

Vierailija
48/72 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen rupsahtanut ja lihonut ja vanhentunut kyllä. No ei sille voi mitään. No mulla oli naisia ja parisuhde mutta ne jätti mut. Ei voi mitään. Eipä ne rupsahtaneet ylipainoset naisetkaa enää kelpaa.

Oletko ajatellut kehittää henkistä antiasi? Rupsahdushan tulee vain etenemään vääjäämättä.

Vierailija
49/72 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pinnallista menoa ja naisia ei jotenkin tavallinen ylipainonen mies kiinnosta.

Vierailija
50/72 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ajatellut kehittää henkistä antiasi? Rupsahdushan tulee vain etenemään vääjäämättä.

Ihan sama mulle kelpaa tasoineni ylipainonen tavis nätti nainen. Mutta minä en kelpaa heille on tää kyllä omituista. Pitäs kai olla komea ja laiha.

Vierailija
51/72 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa sitten olla en jaksa tätä taistelua vänkäämistä kun ei ne halua tavata. Niinku en halua edes yrittää ettiä enää ja kukaan ei vain lähde. Yksin vuosia tässä nyt koko elämä varmaa

Vierailija
52/72 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeilla statusmiehillä joilla on urheilullista taustaa ei ylipainoa on mahdollisuudet tavata naisia ja naiset kiinnostuu heti ja pyytää treffeille niin se vain valitettavasti menee. Itse en laihduta ei kiinnosta muuttua toisen takia ja olen myös kaljuuntunut.

Vierailija
53/72 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Minulla on nimenomaan päinvastaiset kokemukset. Ainakaan netissä tapaamani naiset eivät enää halua edes muutamaa viestiä vaihtaa, vaan heti pitää päästä tapaamaan livenä.

Se on niin. Vaikka nettideittailu on jo 30 vuotta vanha keksintö, niin siltikin on yhä paljon ihmisiä jotka periaatteesta kammoksuvat kaikkia "nettituttavuuksia" ja heille netti kelpaa vain välineeksi missä sovitaan livetreffit, ja vasta "oikeille treffeille" kerrotaan edes perustiedot itsestä.

Vierailija
54/72 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on statusmies?

Vierailija
55/72 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on statusmies?

Statusmies on sellainen jolla pyyhkii hyvin oma yritys tai hyvä palkkainen työ korkeasti koulutettu. Jolla on hieno auto ja kaikkee. Itse en ole sellainen olen aika pohjalla vaikka on työ ja tienaan vähän. Se ei riitä naisille ja ulkonäkö repsahtanut.

Vierailija
56/72 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en laihduta ei kiinnosta muuttua toisen takia ja olen myös kaljuuntunut.

Voit myös laihduttaa itsesi takia. Naiset eivät ehkä lähesty ylipainoista miestä, mutta kuolema lähestyy.

Vierailija
57/72 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en laihduta ei kiinnosta muuttua toisen takia ja olen myös kaljuuntunut.

Voit myös laihduttaa itsesi takia. Naiset eivät ehkä lähesty ylipainoista miestä, mutta kuolema lähestyy.[/quot

Monet kaljamaiset ylipainot miehet seurustelee. Miksi minun pitäisi laihduttaa?

Vierailija
58/72 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman hiljaseksi meni.

Vierailija
59/72 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian pinnallista menoa ja naisia ei jotenkin tavallinen ylipainonen mies kiinnosta.

Hyvin monelle naiselle kelpaa TAVALLINEN ylipainoinen mies.

Heikkolahjainen on sitten asia erikseen.

Vierailija
60/72 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei vain kelpaa heikkolahjainen mies.. ja sille ei voi mitään. Itse urheilen käyn töissä vakituisesti sun muuta.. mutta ei näköjään vain kelpaa.