Naiset ei nykyää halua tavata ja lähtee treffeille.
Olen huomannut kyllä jo ennen koronaaki. Naiset ei millää halua tutustua lähtee treffeille ja nähdä. Itse kyllä haluaisin kovasti, mutta en saa mahdollisuutta.
Kommentit (72)
Ok.
Ajattelit taas käyttää päivän yksinpuheluun? Se on kyllä tehnyt hyvin ymmärrettäväksi, miksi kukaan ei sinusta kiinnostu. Vähän rumasti ilmaisten ketjuistasi tulee käsitys, että et kulje ihan täysillä.
Joo. Olen huomannut saman. 50 vuotta sitten nuoret naiset lähtivät mielellään kanssani treffeille. Enää eivät tee sitä.
M73
En ole ikinä käynyt treffeillä enkä halua käydä jatkossakaan. Olen ollut kahdesti naimisissa. Kumpikaan mies ei ollut tollo.
N56
Jaa. Minulla on nimenomaan päinvastaiset kokemukset. Ainakaan netissä tapaamani naiset eivät enää halua edes muutamaa viestiä vaihtaa, vaan heti pitää päästä tapaamaan livenä.
Olen itsekin yksinäinen mutta en pysty ymmärtämään miksi Allu ei kykene ajattelemaan mitään muuta.
Sun on pakko hankkia elämään muitakin kiinnostuksenkohteita kuin naiset.
Ota vaikka projektiksi kuntoilu ja painonpudotus ja varaa hiustensiirtomatka Turkkiin.
Kannattaako miesten kanssa mennä ulos? Niin monet miehet teeskentelevät olevansa rehellisiä, mutta he eivät ole rehellisiä.
Miksi ihmeessä mun pitäs toisen takia pudottaa painoa? Miksi en voi kelvata omana itsenäni? Kaikilla on hiukset millaset ne on. En vain ole huomannu kertaakaa että nainen haluaisi muhun tutustua ja tavata mut. SUomi naisia ei taida oikeek iinnostaa.
Kyllä minä olen rehellinen. Mutta ei naiset halua edes jutella. En ole päässyt kuin nuorena naistenkaa treffeille. Nykyään en tunne että olisin kiinnostava millään tapaa.
Nuo kolme riviä tekstiäsi osoittivat jo, että minäkään en haluaisi lähteä sinun kanssasi treffeille.
Onnistuit olemaan ei-kiinnostava jo noin pienellä pätkällä.
Miten niin? Kyl mä ainakin eräältä kysyin, että voitaisko nähdä, kun hän tulee käymään porukoillaan! 😄
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Minulla on nimenomaan päinvastaiset kokemukset. Ainakaan netissä tapaamani naiset eivät enää halua edes muutamaa viestiä vaihtaa, vaan heti pitää päästä tapaamaan livenä.
Minun kokemukseni Tinder ym. -miehistä on juuri se että jos he alkavat venyttämään treffeille lähtöä ja haluavat vain jutella netissä, niin se venyy sitten loputtomiin. Siksi ymmärrän että joillain naisilla on tarve puhaltaa peli poikki äkkiä niin että joko lähdetään treffeille tai sitten ei.
Mutta en vain pääse jotenkin itse treffeille. Mites muut miehet pääsettekö treffeille?
No minä olen ehdottanut monille treffejä, naiset vain heti ilmottaa sori en etsi mitää. Ei oikein kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät nykyään suostu edes juttelemaan.
Tää. Pitäis saada joku alaston kuva viimeistään kuulumiset vaihdettua ja seksitreffit samaksi illaksi.
Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä mun pitäs toisen takia pudottaa painoa? Miksi en voi kelvata omana itsenäni? Kaikilla on hiukset millaset ne on. En vain ole huomannu kertaakaa että nainen haluaisi muhun tutustua ja tavata mut. SUomi naisia ei taida oikeek iinnostaa.
Täytetty karhukin kiinnostaa enemmän kuin sinä. Se ei heittäydy solvaamaan eikä ryhdy väkivaltaiseksi.
Olen huomannut saman etenkin nuorten gimmojen kohdalla.. (18-22v). Ihan jo perus käytöstavatkin puuttuvat. Eivät edes vastaa mitään kun kysyy lähtisikö treffeille, tuhahtavat tai mutisevat vain. Ei siitä ole kuin 10 - 15 vuotta kun nuoret naiset olivat vielä avoimia ja anteliaita ihan perus kundejakin kohtaan.
M36
Kyllä mä olen päässyt treffeille. Nyt jopa lupaava suhde aluillaan nettitreffien seurauksena.
m41
[/quote]
Minun kokemukseni Tinder ym. -miehistä on juuri se että jos he alkavat venyttämään treffeille lähtöä ja haluavat vain jutella netissä, niin se venyy sitten loputtomiin.
Siksi ymmärrän että joillain naisilla on tarve puhaltaa peli poikki äkkiä niin että joko lähdetään treffeille tai sitten ei.[/quote]
Miksei ketään nainen tykkää semmoisesta suhteesta että juttelee vaan tinderin kautta muttei tapaa edes livenä?
Sit ei tarvitse stressata jos on introvertti mutta ei tunne itseään yksinäiseksi koska tinderissä juttukavereita.
Miehet eivät nykyään suostu edes juttelemaan.