Ei helkkari säikähdin pahasti vessassa!!!!!
Olin siis kakalla, ja nousin pytyltä niin koko pytty oli ihan punainen!!! Siis ihanku ois ollut täynnä verta!!! Rupesin itkemään kun säikähin niin paljon!! Soitin miehelle mitä teen ja hän muistutti että söimme eilen paahdettuja punajuuria.... Oikeesti ei helvetti.... ÄLKÄÄ SYÖKÖ NIITÄ!!! >.
Kommentit (12)
Itekin joskus pelästyin, kun kusi oli punaista punajuurten syönnin jälkeen. Ajattelin, että nyt kuolo korjaa. Sitten muistin... Miehelle ei kyllä tullut mieleen soittaa.
Pääsi spontaani naurunpyrskähdys :D
Mä en ikinä enää syö punajuuria!!!! :( -ap
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 17:03"]
Mä en ikinä enää syö punajuuria!!!! :( -ap
[/quote] Ei se silti verta ole, pöljä.
Mä pelästyin kanssa aamulla pissalla kun pytty oli ihan veressä, mutta pöksyt ihan siistit. Menkathan ne sitten oli...
Soitat siis miehellesi jos kakassasi on verta? Minä ainakin seurailisin ihan rauhassa itsekseni ja menisin tarpeen vaatiessa lääkäriin.
Samanlainen tilanne, en ollut käynyt muutamaan päivään suihkussa ja olo oli saastainen. Tein alapesua, ja ilmaan lennähti kolme banaanikärpästä.
Ensireaktio oli yhtaikaa huvittunut ja kauhistunut, tosin melkein heti tajusin että banaanikärpäset olivat varmaankin tykästyneet kostean makeaan kylpysaippuaan eivätkä pesiytyneet alakertaani.
:D
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 17:30"]
Samanlainen tilanne, en ollut käynyt muutamaan päivään suihkussa ja olo oli saastainen. Tein alapesua, ja ilmaan lennähti kolme banaanikärpästä.
Ensireaktio oli yhtaikaa huvittunut ja kauhistunut, tosin melkein heti tajusin että banaanikärpäset olivat varmaankin tykästyneet kostean makeaan kylpysaippuaan eivätkä pesiytyneet alakertaani.
:D
[/quote]
Soititko sinäkin miehelle ennen kuin tajusit?
Ihmettelin lapsen pissa oli punaista punajuuren takia. En tiennyt, että se voi värjätä pissakin.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 17:27"]Soitat siis miehellesi jos kakassasi on verta? Minä ainakin seurailisin ihan rauhassa itsekseni ja menisin tarpeen vaatiessa lääkäriin.
[/quote]
Siis se pytty näytti siltä kun joku olis teurastettu. Oli vähän löysällä maha! Siinä ois kyllä joku hyvässä lykyssä soittanut lanssin!!! Siinä mitään seurailla jos noin kävis!
No miksi en söisi?