Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka näitä lastensuojeluilmoituksia tehtailee?

Vierailija
27.12.2014 |

Tunti sitten ovella kävi poliisi ja päivystävä sosiaalityöntekijä. Meillä pahoinpidellään lasta. Edellinen ilmoitus oli tullut jouluaattona, silloinkin oli käyty, mutta meillä ei avattu ovea.

Selitin, että olimme lähteneet jo aatonaattona appivanhempien kanssa mummolaan ja palasimme sieltä eilen illalla, siksi ovea ei avattu. Lapsi oli nyt miehen ja appivanhempien kanssa vaunulenkillä, minä leivoin. En ymmärtänyt, mistä meitä syytettiin. Ilmoittajan nimeä ei kerrottu.

Poliisi ja sossu oli todella tiukkana, minä väänsin itkua. Kun mies ja appivanhemmat tuli, niin pelkäsin, että vievät lapsen mennessään, mutta onneksi toinen poliisi tunsi appiukon, työpaikka heillä samassa talossa. Päädyttiin siihen, että sossu katsoo, onko lapsessa mustelmia tms. ja anopin kanssa menivät tarkistamaan, minä en päässyt mukaan.

Kaikki oli kunnossa, sossu totesi minun ja anopin kertoman joulunvieton menevän yksiin, lapsessa ei mustelmia eikä ruhjeita. Totesivat, että tämä nyt oli tämmöinen väärä hälytys, mutta eivät sanoneet, kuka tämän aiheutti. Ohjeeksi sanoivat, että kannattaa tästä eteenpäin olla varovainen sen kanssa, mitä tekee, mutta kun meillä ei ole tehty mitään väärin!

Joka juhlapyhäkö poliisi tulee ovelle, kun lasta pahoinpidellään kotona, vaikka emme edes ole siellä? Meidän auto oli pyhät omalla autopaikallaan, appivanhempien kyydissä kun mentiin, sekö riitti jollekulle todisteeksi siitä, että kotona ollaan?

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 12:33"]

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 11:56"]

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 11:51"]

Niitä lapsia pahoinpidellään myös joulunpyhinä. Poliisi ei ole selvännäkijä, joten poliisi joutuu käymään paikalla jos on tehtävä. Turha noista on suunnatonta stressiä ottaa, jollakulla muulla heittää päässä. Toinen vaihtoehto on, että se lapsenhakkaaminen jota luulitte äänettömäksi kuuluu sittenkin naapuriin. Saattaahan se olla, että teillä pahoinpidellään kaikkina muina päivinä mutta jouluna kävi tuuri kun olitte matkoilla just kun joku päätti vihdoin ilmoittaa.

[/quote]

Mitä luulet, tulisiko joku lapsenhakkaaja tänne valittamaan siinä tapauksessa?

olet aika omituinen k-pää, kun väen väkisin haluat tässäkin nyt hakea vikaa aloituksen tekijästä. Tuleeko sinulle oikeasti uutisena, että maailmassa on mieleltään vinksahtaneita, jotka kiusaamistarkoituksessa todellakin tekevät aiheettomia viranomaisilmoituksia? Ja juu, kaikki tuo on poissa ls-viranomaisten ja poliisin oikeasta työstä, rampata tarkistelemassa vääriä ilmoituksia. Ei siis todellakaan mikään harmiton juttu.

4

[/quote]

Olen realisti. Ihmiset valehtelevat, varsinkin poliisille, kavereilleen, suvulleen, naapureilleen.

Aina löytyy joku kaltaisesi idiootti joka haluaa uskoa näiden hakkaajien tarinota kun ne näyttävät niin hyvin toimeentulevilta ja autokin on melko uusi, ja lasten helvetti jatkuu.

Vuosien helvetin jälkeen joku ehkä lopulta uskoo ja hakkaajavanhemmat jäävät kiinni. Tällöin ne kaltaisesi kusipäät jotka aktiivisesti vaimensivat mielestään kaikki epäilykset tulevat selittämään että ei mitenkään olisi voinut arvata.

Mieluummin poliisin turhia ramppauksia kuin "normaalin" "menestyvän" perheen kidutettuja lapsia, vai?

[/quote]

Mutta miksi kukaan soittaisi poliisille sinä ainoana iltana, jolloin kämppä on pimeänä (?) eikä mitään ääniä kuulu? Kuka on niin idiootti, että odottaa sitä hetkeä, jolloin todennäköisesti ketään ei saada kiinni hakkaamisesta, koska eivät edes ole kotona.

Vierailija
82/82 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee poliisille tutkintapyyntö tai ilmoitus kunnianloukkauksesta ja aiheettomasta latensuojeluilmoituksesta, niin nimi kyllä selviää sinullekin ajan kanssa. Sitten voit keksiä jotain kivaa rikollisen pään menoksi. Luovasti sen saa tehtyä ilman että itse rikkoo lakia tai aiheuttaa pahennusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme