Voiko aikuinen ihminen muuttua radikaalisti eri tyyliseksi?
Haluaisin muuttua niin paljon, ettei minua tunnistaisi edes samaksi ihmiseksi. Ihailen yhtä ihmistä ja haluaisin muistuttaa häntä, mutta hän on tosiaan hyvin eri näköinen kuin itse olen.
Miten pääsisin tässä projektissa alkuun? Uskoisin, että olisin tyytyväinen itseeni, jos muistuttaisin idoliani ja sen myötä voisin löytää elämääni rakkaudenkin.
Kommentit (5)
Voit muuttua hänen tyylisekseen jos tarpeeksi haluat, mutta varo ettei henkilö muutu sinulle pakkomielteeksi. En lähtisi kauneusleikkauksiin, mutta tee mitä voit esim. värjäämällä hiuksia, ostamalla samantyylisiä vaatteita jne.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisesta pakkomielteestä on tehty hirveä televisosarjakin. Se tuli joskus 80-luvulla. Nainen halusi olla samannäköinen kuin toinen nainen, vaikka oli täysin erinäköinen.
Minkä niminen sarja? Se idolini on tosiaan hyvinkin erinäköinen kuin itse olen. Hänessä ei ole käytännössä yhtään mitään samaa kuin itsessäni ja siksi edes sama pukeutumistyyli tai kampaus eivät sovi minulle lainkaan.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Voit muuttua hänen tyylisekseen jos tarpeeksi haluat, mutta varo ettei henkilö muutu sinulle pakkomielteeksi. En lähtisi kauneusleikkauksiin, mutta tee mitä voit esim. värjäämällä hiuksia, ostamalla samantyylisiä vaatteita jne.
Haluaisin aloittaa kyllä plastiikkakirurgialla eli muuttaisin kasvojani samantyyppisiksi kuin hänellä. Minulle ei sovi samantyyppinen kampaus kuin hänellä, eikä vaatetyylikään sovi, kun vartalotyyppinen on erilainen kuin hänellä. Olemme molemmat hoikkia ja hiusten väri melkein sama, mutta siihen se jääkin.
T. Ap
Nojoo, eipä siihen oikopolkuja taida olla, vaan plastiikkakirurgian avulla tietyt raamit kuntoon eli erilaiset kasvonpiirteet ja mittasuhteet ja sama sitten vartalolle. Ehkä sitten voisin olla tyytyväinen itseeni ja sitten joku voisi pitää minusta myöskin.
Tuollaisesta pakkomielteestä on tehty hirveä televisosarjakin. Se tuli joskus 80-luvulla. Nainen halusi olla samannäköinen kuin toinen nainen, vaikka oli täysin erinäköinen.