Luuleeko jotkut miehet oikeasti,
että se kalun koko on niin tärkeä? Kun esim. miehen ulkonäkö on sata kertaa tärkeämpi asia.
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 10:22"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 10:19"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 10:13"]Kyllä se vaan on... Tai sanotaanko siten, että totuttuaan saamaan kunnon kokoista olisi tosi työlästä enää tyytyä pieneen. [/quote] Itse asiassa kyllä se unohtuu. Ei heti sen jälkeen, mutta aika pian. Ensin on sellainen olo, että ei tunne kyllä enää yhtään mitään tämän kokoisen kanssa, mutta jo parissa kuukaudessa ainakin minä aloin nauttia siitä ja koko penis alkoi näyttää valtavalta omissa silmissä.
[/quote]
Minkä kokoisesta vaihdoit minkä kokoiseen? Siitäkin varmaan riippuu.
[/quote]
21cm vaihdoin 14cm, paksuudessa eroa myös. 21cm oli tuplasti paksumpi.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 10:49"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 10:12"]
] Emätin on keskimäärin noin 10cm-15cm syvä ja kiihottuessaan saattaa syventyä jopa kaksin kertaiseksi. Aivan henkilökohtaista aivan niin kuin sekin, että kuinka suuri penis on erektiossa.
[/quote]
Ihanko totta? 30 senttiä yltää jo keuhkoihin.
[/quote]
Sisälukutaito? Emätin on keskimäärin 10cm-15cm syvä ja SAATTAA syventyä jopa kaksinkertaiseksi. Emättimen syvyys on HENKILÖKOHTAISTA. Kyllä on tuuri jos omistaa 15cm syvän emättimen ja se laajenee kaksinkertaiseksi, mutta yhä se SAATTAA. 10cm syvä emätin on vain 20cm laajentuessaan. Kyllä olet lyhyt ihminen jos sulla emätimen aukosta 30cm osuu sun keuhkojen kohdalle, mutta tosiaan on harvinaista, että jollakin on 15cm syvä emätin joka laajenee 30cm syväksi. Aivan niin kuin 30cm peniskin on harvinainen. Joko ymmärsit vai artikuloinko vielä tarkemmin? Ja kyllä meillä on 5m suoltakin sisällämme, ihmisen kehoon mahtuu ihmeellisen paljon.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 10:33"]
Mulla on vain 9cm kovana. Jotkut naiset on nauraneet, niille en ole sitten antanut mitään. Ne jotka ei nauraneet tykkäsivät kovasti ja jotkut on tulleet hakemaan lisääkin.
[/quote]
Keskikokoinen tuo on. Pohjanmaalla tuo on ihan keskitasoa. Itäsuomessa ja stadissa noin 15cm on normi. Paikkakunnittain vaihtelee nämä koot.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 11:52"]
Mulla on vain 9cm kovana. Jotkut naiset on nauraneet, niille en ole sitten antanut mitään. Ne jotka ei nauraneet tykkäsivät kovasti ja jotkut on tulleet hakemaan lisääkin.
[/quote]
Keskikokoinen tuo on. Pohjanmaalla tuo on ihan keskitasoa. Itäsuomessa ja stadissa noin 15cm on normi. Paikkakunnittain vaihtelee nämä koot.
[/quote]
Ovatko ne isokulliset pohjalaiset siis muuttaneet Helsinkiin?
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 11:59"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 11:52"]
[/quote]
[/quote]
Ovatko ne isokulliset pohjalaiset siis muuttaneet Helsinkiin?
[/quote]
Pohjalaisilla on pienemmät johtuu sisäsiittoisuudesta.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 10:12"]
] Emätin on keskimäärin noin 10cm-15cm syvä ja kiihottuessaan saattaa syventyä jopa kaksin kertaiseksi. Aivan henkilökohtaista aivan niin kuin sekin, että kuinka suuri penis on erektiossa.
[/quote]
Ihanko totta? 30 senttiä yltää jo keuhkoihin.