Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luuleeko jotkut miehet oikeasti,

Vierailija
27.12.2014 |

että se kalun koko on niin tärkeä? Kun esim. miehen ulkonäkö on sata kertaa tärkeämpi asia.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 10:03"]

että se kalun koko on niin tärkeä? Kun esim. miehen ulkonäkö on sata kertaa tärkeämpi asia.

[/quote]

Eli et oo saanu isoa ja miehesi on nysäkulli. Sääliksi käy...

Vierailija
2/26 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tärkeä. En halua mitään 8cm erektiossa olevaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat yhtä tärkeitä. Keskiverto molemmissa se riittävä taso, jos sitä enemmän niin pelkkää plussaa.

Vierailija
4/26 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ulkonäöllä ei ainakaan ole väliä, mutta kyllä kalulla on. Se ei saa olla liian pieni eikä liian iso. Liian pieni on alle 12cm ja liian suuri alkaa olla 17cm. Sellainen 14cm-15cm on paras.

Vierailija
5/26 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö pimppi ole noin 10cm pitkä joten mitä hyötyä pidemmästä on ellei halua harrastaa jotain akrobaattisia asentoja?

Vierailija
6/26 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itselle on miehen peniksen koolla väliä. Ulkonäönkin pitää tietty jollain tavalla miellyttää silmää, mutta peniksen koko on tärkeämpi asia, onhan parisuhteen seksielämä kuitenkin tärkeä osa parisuhdetta.

Vierailija
7/26 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 10:09"]

Eikö pimppi ole noin 10cm pitkä joten mitä hyötyä pidemmästä on ellei halua harrastaa jotain akrobaattisia asentoja?

[/quote]

Emättimen kokokin vaihtelee. Se mikä on sopiva kalukoko toiselle, voi olla liian pieni/suuri toiselle.

Vierailija
8/26 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 10:09"]Eikö pimppi ole noin 10cm pitkä joten mitä hyötyä pidemmästä on ellei halua harrastaa jotain akrobaattisia asentoja?
[/quote]

Emätin on keskimäärin noin 10cm-15cm syvä ja kiihottuessaan saattaa syventyä jopa kaksin kertaiseksi. Aivan henkilökohtaista aivan niin kuin sekin, että kuinka suuri penis on erektiossa.

Vierailija
9/26 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan on... Tai sanotaanko siten, että totuttuaan saamaan kunnon kokoista olisi tosi työlästä enää tyytyä pieneen.

Vierailija
10/26 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt selville miksi puolet liitoista päätyy eroon: naiset ovat valinneet miehen jolla on päässä tyhjää ja/tai miehellä on massiivinen lankku, jota ei osaa käyttää.

Vierailija
11/26 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 10:10"]

No itselle on miehen peniksen koolla väliä. Ulkonäönkin pitää tietty jollain tavalla miellyttää silmää, mutta peniksen koko on tärkeämpi asia, onhan parisuhteen seksielämä kuitenkin tärkeä osa parisuhdetta.

[/quote]

Ai jaa, no minulle seksielämä ja miehen haluttavuus merkitsee jotakin muuta kuin kalun kokoa.

Vierailija
12/26 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 10:13"]Kyllä se vaan on... Tai sanotaanko siten, että totuttuaan saamaan kunnon kokoista olisi tosi työlästä enää tyytyä pieneen.
[/quote]

Itse asiassa kyllä se unohtuu. Ei heti sen jälkeen, mutta aika pian. Ensin on sellainen olo, että ei tunne kyllä enää yhtään mitään tämän kokoisen kanssa, mutta jo parissa kuukaudessa ainakin minä aloin nauttia siitä ja koko penis alkoi näyttää valtavalta omissa silmissä.

Vierailija
13/26 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 10:19"]

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 10:13"]Kyllä se vaan on... Tai sanotaanko siten, että totuttuaan saamaan kunnon kokoista olisi tosi työlästä enää tyytyä pieneen. [/quote] Itse asiassa kyllä se unohtuu. Ei heti sen jälkeen, mutta aika pian. Ensin on sellainen olo, että ei tunne kyllä enää yhtään mitään tämän kokoisen kanssa, mutta jo parissa kuukaudessa ainakin minä aloin nauttia siitä ja koko penis alkoi näyttää valtavalta omissa silmissä.

[/quote]

Minkä kokoisesta vaihdoit minkä kokoiseen? Siitäkin varmaan riippuu.

Vierailija
14/26 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 14cm pitkä ja n 4cm halkaisia, ei se kyllä kovin isolta näytä......

Vierailija
15/26 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut minikalun (pikkusormen kokoa) ja isokullin (ranteen paksuinen, yli 20cm pitkä). Kumpikin oli huono kokemus.

Vierailija
16/26 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies itse ihmisenä on tärkeämpi kuin mikään muu.

Vierailija
17/26 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain 9cm kovana. Jotkut naiset on nauraneet, niille en ole sitten antanut mitään. Ne jotka ei nauraneet tykkäsivät kovasti ja jotkut on tulleet hakemaan lisääkin.

Vierailija
18/26 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaan kokoinen kulli on se joka sillä rakkauden kohteella sattuu olemaan.

Vierailija
19/26 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudon näköisiä miehiä suurimmalla osalla. Lihavia ja erikoisia. Ihan kuin lapsensakin. Nainen on tainut valita isokullin miehekseen.

Vierailija
20/26 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käynyt hyvä tuuri, olen aina rakastanut miehiä joilla on normaali tai isohko, mutta kerran oli yhden illan juttu miehen kanssa jolla oli _todella_ pieni. Ehkä senkin kanssa löytäisi sen oman, tyydyttävän tavan harrastaa seksiä, mutta se yhden illan sekoilu oli ainakin aivan kamalaa pienen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän