Ozempic vai Mysimba, tai Saxenda, kokemuksia laihdutuslääkkeistä?
Onko sinulla tai tutullasi kokemusta näistä? Onko jokin toista parempi. Ongelmani on tunnesyöminen, stressiin ja ahdistukseen.
Kommentit (7)
Minulla on käytössä Ozempic ja se on ollut todella hyvä. Muista ei kokemusta. En tiedä syytä miksi söin niin hirveästi makeaa. Varmaan vain siksi että se oli niin hyvää. Jonkunlaiseen sokerikoukkuun kai ajauduin. Ei ollut minkäänlaista ruokarytmiä ja sitten nälkäisenä tuli mielitekoja. Nyt syön säännöllisesti, ei mielitekoja, ei nälkää. En tunnista olevani tunnesyöjä, joten en tiedä miten se toimisi tunnesyömiseen.
Äidilläni on Ozempic diabetekseen ja se on pudottanut painoa häneltä hyvin.
Käytössä Mysimba. Toimii todella hyvin. Olen pudottanut kolmessa kuukaudessa melkein 20 kiloa.
Mysimbassa se on nimenomaan naltreksooni, joka aiheuttaa laihtumisen. Se korjaa lihavan ihmisen aineenvaihdunnan vastaamaan hoikan ihmisen aineenvaihduntaa.
Ei ole noista. Amfetamiinista on. Loistava laihdutuslääke, ei tarvitse juuri huolehtia siitä mitä syö (kun ruokahalu on alle puolet normaalista) ja paino putoaa todella nopeasti.
Mysimba - https://hespac.com/mysimba.htm Hei! Olen kokeillut mysimba ja minulla se tomi hyvin. Pian tuotteen käytön aloittamisen ja vähärasvaisenpaan ruokaan siirtymisen jälkeen paino alkoi pudota, ja kannusti jatkamaan sinnikkäästi tavoitteissa pysymistä ja laihduttamista. Kuukauden kuluttua olinkin jo 6kg hoikempi ja nyt aion vielä jatkaa tuotteen käyttöä että saisin kesällä esiintyä bikineissä uudessa kropassa:) Suosittelen kokeilemaan!
Nosto…