Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seuraavaksi alennusmyynteihin

Vierailija
27.12.2014 |

Sain vanhemmiltani 1000 € rahaa joululahjaksi ja nyt pitäisi lähteä ostamaan niillä itselleni lahjat. Muita alennusmyynteihin lähtijöitä? 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vilpittömästi käy kateeksi... Mikäpä sen kivempaa kuin shoppailla joulun jälkeen alennusmyynneissä. Mitä kaikkea aiot ostaa? Itse ostaisin vaatteita, kosmetiikkaa ja kirjoja.

Vierailija
2/4 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin olisi rahaa lähteä, mutta en ole järkeä, koska olen raskaana, tietenkään en ole normaalikoossani, joten sopivia vaatteita en pysty ostamaan. Lapsilla on kaikkea tarpeeksi.

Mä säästän nää rahat ja tähtään kesällä alkaviin aleisiin, synnytyn helmikuussa, joten kesällä olen jo pienenä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin olisi rahaa lähteä, mutta en ole järkeä, koska olen raskaana, tietenkään en ole normaalikoossani, joten sopivia vaatteita en pysty ostamaan. Lapsilla on kaikkea tarpeeksi.

Mä säästän nää rahat ja tähtään kesällä alkaviin aleisiin, synnytyn helmikuussa, joten kesällä olen jo pienenä :)

Vierailija
4/4 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työhaastattelu maanantaina ja sinne pitäisi näpsäkät vaatteet hankkia.

Olen työskennellyt kotona useamman vuoden ja täällä on ihan sama missä vaatteissa hommailee, joten vaatevarasto on surkea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän