Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki muu tunnutaan hyväksyvän muttei tätä

Vierailija
23.10.2021 |

Olen hetero mies , kristitty ja valkoihoinen syntyperäinen Suomen kansalainen. Mutta olen ihastunut tummaihoiseen transnaiseen. En pidä miehistä vaan naisista ja pidän häntä kolmantena sukupuolena. Seurakunnassa minut luultavasti 'lynkattaisiin", kaverini pitäisivät homona ja sukuni takuulla haukkuisi minut maan rakoon. Tämäkin palsta pilkkaa takuulla ihastumistani kyseiseen henkilöön.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun menette sänkyyn, niin ei varmaan puuhastelua kovin paljoa haittaa vaikka käytössä olisi kaksi junaa ja ei yhtään tunnelia.

Vierailija
42/53 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla pidät heteroutta niin ylivertaisena ominaisuutena, ettet millään halua luopua siitä? Miksi sillä on ylipäätään sinulle väliä miksi sinua muut kutsuvat?

Jos pidät peniksestä, kunhan se on kiinni naisellisessa ihmisessä niin go for it.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vilkaisin juuri palstan seksi osioita. Siellä on menossa ketju "pervointa mitä olet tehnyt". Aika rajua luettavaa. Miksi ihmisten kaikenlaiset kimppa yms jutut hyväksytään muttei minun rakkauttani transnaiseen.

Haluaisit siis, että ihmiset olisivat onnellisia puolestasi?

Get over it. Ole onnellinen itse. Ja kun joskus olet se, jonka pitää muodostaa mielipide toisten onnesta, niin muista tämä. Laita hyvä ja suvaitsevaisuus eteenpäin.

Ole esimerkki, ole aikuinen.

Vierailija
44/53 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ap vaan hyväksy itseäsi ja nauti siitä, mitä elämällä on sinulle antaa?

Minä lopetin ajat sitten elämästä sen kautta, mitä muut ajattelee. Tein ne aviottomat lapseni, vaihdoin juuri viiskymmpisenä uuteen työpaikkaan, olen nykyään naimisissa mutta emme asu yhdessä. Ai niin, värjäsin tukkani siniseksi, mikä lähestulkoon tyrmäsi vanhan äitini.

Aika monella on ollut ollut paljonkin ohjeita ja neuvoja annettavaksi. Ja varoituksia.

Ei minulla ole ongelmia hyväksyä ihastustani häneen vaan ongelma tuntuu olevan monella muulla ihmisellä hyväksyä meidän suhdettamme. Kyseessä on juuri se mikä ärsyttää monia eli olen kristitty, nainen on musta ja trans ja olen hetero. Minua yritetään vääntää johonkin muottiin etten muka voi olla kristitty eikä valkoinen mies voi olla tumman naisen kanssa jne. Kyllä se ottaa päähän välillä. Kaupungilla on toki kiva liikkua kahdestaan koska ihmiset näkevät hänet naisena joka on vain valkoisen miehen kanssa. Tuttavapiiri, suku ja seurakunnan kaksinaismoralismi tässä ahdistaa.

Ihmiset nyt ei yleensäkään tykkää tulla huijatuiksi. 

Ketä minä ja hän muka huijaa?

Siitä persoonallisuuden vinoutumasta ei pidetä, seksuaalisesti saa olla mitä tahansa, mutta kieroutuneiden ihmisten kanssa tulee epämukava olo.

Tarkoitatko transnaisen persoonan vinoutumaa? Ei hänellä ole mitään vinoutumaa, hyvin sydämellinen ja ihana ihminen on

Omaasi, olet vain selittänyt ongelman johtuvaksi parisuhteestasi transnaiseen koska on helpoin. 

Mikä on helpoin? Ei minulla ole mitään vinoutumaa. Vaan ahdistaa muiden tuomitsevat reaktiot.

Vierailija
45/53 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vilkaisin juuri palstan seksi osioita. Siellä on menossa ketju "pervointa mitä olet tehnyt". Aika rajua luettavaa. Miksi ihmisten kaikenlaiset kimppa yms jutut hyväksytään muttei minun rakkauttani transnaiseen.

Haluaisit siis, että ihmiset olisivat onnellisia puolestasi?

Get over it. Ole onnellinen itse. Ja kun joskus olet se, jonka pitää muodostaa mielipide toisten onnesta, niin muista tämä. Laita hyvä ja suvaitsevaisuus eteenpäin.

Ole esimerkki, ole aikuinen.

Niinhän se on. Aion rakastaa häntä sanokoot muut mitä tahansa. Jos suku seurakunta ja ystävät minulle siitä rupeavat päätään aukomaan niin en minä sellaista seurakuntaa, sukua ja ystäviä sitten tarvitse. Olen onnellinen hänen seurassaan.

Vierailija
46/53 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla pidät heteroutta niin ylivertaisena ominaisuutena, ettet millään halua luopua siitä? Miksi sillä on ylipäätään sinulle väliä miksi sinua muut kutsuvat?

Jos pidät peniksestä, kunhan se on kiinni naisellisessa ihmisessä niin go for it.

Sanoin etten kiihotu peniksistä. En pidä häntä peniksellisenä naisena vaan naisena ja ihmisenä. Ettekö te jotkut ajattele mitään muuta kuin peniksiä ja pimppejä?

Vierailija
47/53 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ap vaan hyväksy itseäsi ja nauti siitä, mitä elämällä on sinulle antaa?

Minä lopetin ajat sitten elämästä sen kautta, mitä muut ajattelee. Tein ne aviottomat lapseni, vaihdoin juuri viiskymmpisenä uuteen työpaikkaan, olen nykyään naimisissa mutta emme asu yhdessä. Ai niin, värjäsin tukkani siniseksi, mikä lähestulkoon tyrmäsi vanhan äitini.

Aika monella on ollut ollut paljonkin ohjeita ja neuvoja annettavaksi. Ja varoituksia.

Ei minulla ole ongelmia hyväksyä ihastustani häneen vaan ongelma tuntuu olevan monella muulla ihmisellä hyväksyä meidän suhdettamme. Kyseessä on juuri se mikä ärsyttää monia eli olen kristitty, nainen on musta ja trans ja olen hetero. Minua yritetään vääntää johonkin muottiin etten muka voi olla kristitty eikä valkoinen mies voi olla tumman naisen kanssa jne. Kyllä se ottaa päähän välillä. Kaupungilla on toki kiva liikkua kahdestaan koska ihmiset näkevät hänet naisena joka on vain valkoisen miehen kanssa. Tuttavapiiri, suku ja seurakunnan kaksinaismoralismi tässä ahdistaa.

Siitä persoonallisuuden vinoutumasta ei pidetä, seksuaalisesti saa olla mitä tahansa, mutta kieroutuneiden ihmisten kanssa tulee epämukava olo.

Tarkoitatko transnaisen persoonan vinoutumaa? Ei hänellä ole mitään vinoutumaa, hyvin sydämellinen ja ihana ihminen on

Omaasi, olet vain selittänyt ongelman johtuvaksi parisuhteestasi transnaiseen koska on helpoin. 

Mikä on helpoin? Ei minulla ole mitään vinoutumaa. Vaan ahdistaa muiden tuomitsevat reaktiot.

Et vain tunnista omaa exhibionismiäsi.

Vierailija
48/53 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vain tunnista omaa exhibionismiäsi.

Milloinka rakkaus on muuttunut exhibionismiksi? Tätä minä juuri tarkoitin. Joidenkin mielestä olen outo koska rakastan transnaista. Sovitaan sitten niin, olen outo. Ei se minua haittaa.

Vierailija
49/53 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoin etten kiihotu peniksistä. En pidä häntä peniksellisenä naisena vaan naisena ja ihmisenä. Ettekö te jotkut ajattele mitään muuta kuin peniksiä ja pimppejä?

Miten harrastatte seksiä jos et kiihotu hänen alapäästään? Normaalia heteromiestä ällöttäisi harrastaa seksiä peniksellisen ihmisen kanssa.

Ole mitä olet, mutta älä väitä olevasi hetero.

Vierailija
50/53 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi sä haet muilta hyväksyntää suhteellesi. Eikö aikuinen ihminen pysty elämään elämäänsä ihan omanaan, eikä minään some- tuotteena. Jos teillä on hyvä ja mukava olla keskenään, niin mikä oikeasti on ongelmasi? Onko ongelmaa ylipäätään, vai pitääkö olla ongelma. Nyt tähän kohtaan sopii vanha sanonta, Hanki Elämä.

Vierailija
51/53 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten harrastatte seksiä jos et kiihotu hänen alapäästään? Normaalia heteromiestä ällöttäisi harrastaa seksiä peniksellisen ihmisen kanssa.

Ole mitä olet, mutta älä väitä olevasi hetero.

Ei olla vielä harrastettu seksiä. Kai sitä voi olla katsomatta sinne osastolle..

Vierailija
52/53 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi sä haet muilta hyväksyntää suhteellesi. Eikö aikuinen ihminen pysty elämään elämäänsä ihan omanaan, eikä minään some- tuotteena. Jos teillä on hyvä ja mukava olla keskenään, niin mikä oikeasti on ongelmasi? Onko ongelmaa ylipäätään, vai pitääkö olla ongelma. Nyt tähän kohtaan sopii vanha sanonta, Hanki Elämä.

Olen kuitenkin seurakunnassa ollut saarnamiehenä, en ole pappi mutta vetänyt Raamattu iltoja jne. Eikä se niin helppoa ole saada vihaa suvulta niskaan. Mutta olen valmis jättämään rakkaani takia kaiken taakseni jos siitä on kiinni. Saarnatkoon joku muu, minun Jumalani kyllä hyväksyy rakkauden eikä tuomitse.

Vierailija
53/53 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi sanoa itseäsi heteroksi jos olet ihastunut transnaiseen. Itse olen heteronainen enkä koskaan voisi alkaa suhteeseeen transmiehen kanssa. Haluan mieheni olevan biologisesti mies. Transnainen ei ole oikea nainen vaikka asiaa miten väännettäisiin. Saa toki olla trans, mutta oikea nainen tai mies sellainen ei ole.

Entä jos olet voimakkaasti ihastunut mieheen, joka myöhemmin paljastuu transmieheksi? Nimittäin näin transihmisten suhteet yleensä alkavat.

Salaamisen avulla?

Joo tota se suhde olisi sitten siinä, kiitti hei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme