Kumma tapaus.
Isoveli pilasi 3 -vuotisen syntymäpäiväjuhlani. Olen edelleen katkera, koska isoveljeni kuoli, kun olin 3. Veljeni oli 8 -vuotias syntyessäni ja 8 -vuotias kuollessani 3 -vuotias. Olin 3 5 päivää ennen jouluaattoa. Vaikka siitä on kulunut yli 100 vuotta siitä, kun se tapahtui vuonna 1897. Veljeni tuli koulusta kotiin ja kun veljeni tuli kotiin, juhlat oli aloitettava. Veljellä oli viimeinen koulupäivä ennen joululomaa, eli hän oli aloittanut joululoman. Hän oli luvannut minulle aamulla, kun hän meni kouluun, että hän ostaa minulle lahjan matkalla kotiin. Silminnäkijöiden mukaan hän oli kuitenkin alkoholin vaikutuksen alaisena autoa ajaneen auton alla pian sen jälkeen, kun hän oli poistunut lelukaupasta. Hänen veljensä kuoli melkein heti, mutta hänellä oli vielä aikaa kertoa paikalle kiirehtineiden ihmisten nimet ja osoitteet. Hänen ruumiinsa vietiin sitten ruumishuoneelle, jossa hänen vanhempansa tunnistivat hänet poikaksi ennen hautajaisia, kun hänen veljensä ommeltiin ensimmäistä kertaa kasaan onnettomuuden jälkeen huonon jäljen jättämisen vuoksi. Henkilö, joka vainoi veljeä, tuomittiin kurinpitoelimeen (hän on muuten edelleen vankilassa) ja hänet tuomittiin maksamaan meille suuri korvaus veljensä kuolemasta, mutta se ei lohduttanut minua lainkaan, koska hänellä ei ollut 'ei syntymäpäivää tänä vuonna. Mitään äidin herkkuja, jotka unohdettiin kaappiin ja heitettiin pois hävitettäessä, ei syöty. Ei ollut juhlia. Sain lahjan vanhemmiltani ja lahjan parilta sukulaiselta, mutta en koskaan saanut lahjaa veljeltäni, koska veljeni reppu hukkui jotenkin oudosti auton alle, se vietiin ruumishuoneeseen tai ruumishuoneeseen. Jopa vanhemmat eivät nähneet sitä todistusta, jonka veli oli saanut koululta, vaikka he kuulivat opettajan antavan arvosanat, jotka veljellä oli eri oppiaineissa, koska hän oli kirjoittanut muistiin kaikki oppilaan eri oppiaineiden arvosanat Tämä . hänellä oli lukuvuosi eräänlaisessa kirjassa. Mutta minulla ei ollut synttäreitä. Ei ollut juhlia, oli surua ja hautaamista, kun veli kuoli. Joulu ei ollut myöskään oikea joulu sinä vuonna, kun vanhemmat surivat esikoisensa kuoleman ja pitivät hautajaiset. Hautajaiset pidettiin jouluaattona, viisi päivää veljen kuoleman jälkeen. Silti syntymäpäiväni ja jouluni olivat sen jälkeen hieman surullisia, vaikka vanhempani yrittivät järjestää minulle syntymäpäivän ja joulujuhlan meille lapsille. Tämän takana oli kuitenkin hänen ilmeinen surunsa hänen veljensä äkillisestä lähdöstä juuri ennen joulua. Jopa hänen meluisa isänsä tuli vakavaksi, kun hänen esikoisensa kuoli myrkytykseen ajaessaan autoa. Mutta silti ihmettelen, mitä veljeni antoi minulle syntymäpäivälahjaksi tänä vuonna, kun täytin 3, vaikka hän täyttää tänä vuonna 124 vuotta ja minä 127 vuotta juuri ennen joulua. Olen keskellä 5 sisarusta, vanhemmat veljeni olivat 8 ja 4 vuotta vanhempia ja pikkusiskoni 2 ja 5 vuotta nuorempia. veljeni ovat nyt 135 -vuotiaita ja 131 -vuotiaita ja pikkusiskoni ovat 125 -vuotiaita ja 122 -vuotiaita tänä vuonna. Kaikki muut sisarukset ovat edelleen elossa ja vanhempi veli eli 8 vuotta minua vanhempi veli on niin surullinen, etten koskaan tiennyt, mitä hän osti minulle syntymäpäivälahjaksi 3 -vuotiaana.