Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Brad ja Angelina kasvattaa tytärtään poikana

Vierailija
27.12.2014 |

http://m.iltalehti.fi/viihde/2014122618954162_vi.shtml

Shilohilla oli jo kolmevuotiaana mielipide sukupuolestaan.
-Hän haluaa olla poika. Joten leikkasimme hänen hiuksensa. Hän tykkää pukeutua poikien vaatteisiin ja hän ajattelee olevansa yksi veljistä, Angelina kertoo.

Hän haluaa tulla kutsutuksi myös nimellä John tai Peter.

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 16:03"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:51"]

Pientä lasta ei tulisi kasvattaa mihinkään sukupuoleen. Kyllä hän itse lopulta ilmaisee kuka on. Siksi kaikille pikkulapsille sukupuoleen katsomatta kaikkia värejä ja kaikkia leluja, paljon haleja ja syliä, lukemista ja seikkailuja, hoivaleikkejä ja sankarileikkejä!

[/quote] Miten tätä voi alapeukuttaa? Mikä tuossa on väärin? Pitääkö pikkulapsilta muka kieltää värejä, leluja ja leikkejä? Kamaan!
[/quote]. pojat on poikia pienestä lähtien. Ei mun poika tykännyt nukeista. Autoja ja legoja.

Vierailija
22/77 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 16:03"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:51"]

Pientä lasta ei tulisi kasvattaa mihinkään sukupuoleen. Kyllä hän itse lopulta ilmaisee kuka on. Siksi kaikille pikkulapsille sukupuoleen katsomatta kaikkia värejä ja kaikkia leluja, paljon haleja ja syliä, lukemista ja seikkailuja, hoivaleikkejä ja sankarileikkejä!

[/quote] Miten tätä voi alapeukuttaa? Mikä tuossa on väärin? Pitääkö pikkulapsilta muka kieltää värejä, leluja ja leikkejä? Kamaan!

[/quote]

Väärin tuossa on se, ettei lasta tule kasvattaa mihinkään sukupuoleen. Tottakai tulee. Poika on poika ja tyttö on tyttö. Eikä se lapsi sitä valitse, vaan se sukupuoli on mikä on.

Ja Jolie jos kuka on ollut ja tulee aina olemaan ns. basket case.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sukupuoliasiaan en ota kantaa, mutta mua nauratti tuossa jutussa se, että vanhemmat on keksineet muksulle omaperäisen ja hienon nimen, ja muksu itse haluaa olla joku perus Peter tai John :D

Vierailija
24/77 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 16:15"]

[/quote]

Väärin tuossa on se, ettei lasta tule kasvattaa mihinkään sukupuoleen. Tottakai tulee. Poika on poika ja tyttö on tyttö. Eikä se lapsi sitä valitse, vaan se sukupuoli on mikä on.

[/quote]

Tuon sun loistavan (epä)logiikan mukaan ketään ei tarvitse kasvattaa mihinkään suuntaan, koska kaikki ovat jo automaattisesti sitä sukupuolta mitkä värkit housuista löytyy. Mutta sitten pitää kuitenkin kasvattaa sukupuoleen. Yritä päättää. 

Vierailija
25/77 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:34"]

Miten niin antavat olla kuka haluaa? Tyttöhän Shiloh on eikä poika. Sukupuolenvaihdosleikkaustako ne sille haluaa? Angelina on sairas ihminen muutenkin, voi olla että kadehtii Shilohia eikä kestä että hän olisi vielä kauniimpi kun kasvaa.

[/quote]

No voi vattu sentään. Mulla on tyttö joka on tässä vuosien varrella halunnut olla myös mm. poika, kissanpentu, mummi ja my little pony. Ja olen antanut ollakin, enkä näe siinä mitään sairasta. Ihan normaalia toimintaa pikkulapselle (ja omalla tavallaan vielä pitkälle varhaisaikuisuuteen asti). 3-vuotias eikä vielä 8-vuotiaskaan ole vielä mikään mies tai nainen, miksi pitää hoputtaa noihin rooleihin mahdollisimman aikaisin? Eikö lapsi saa olla lapsi?

Vierailija
26/77 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 16:25"]

[/quote]

[/quote]

Tuon sun loistavan (epä)logiikan mukaan ketään ei tarvitse kasvattaa mihinkään suuntaan, koska kaikki ovat jo automaattisesti sitä sukupuolta mitkä värkit housuista löytyy. Mutta sitten pitää kuitenkin kasvattaa sukupuoleen. Yritä päättää. 

[/quote]

Niin ovat. Nää transut sun muut ovat samanlaisia erikoisuudentavoittelijoita kuin mm. Rouva Jolie-Pitt. Mä olen kasvattanut pojista poikia ja tytöistä tyttöjä. Ei ole tarvittu kolmansia, neljänsiä eikä viidensiä sukupuolia. Mutta toki voitte omat lapsenne kasvattaa vaikka kaktuksiksi.

Vierailija
27/77 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muistaako kukaan muu Viisikko-kirjoja ja sitä, miten ihalitu Pauli oli ainakin meidän koulun tyttöjen mielestä...eikä kukaan huudellut, että siarasta ja ei tuollaisia roolimalleja!

Eiköhän aika moni meistä pienenä halunnut olla poika, ne kun saavat vähän joka kulttuurissa olla poikia, kun tytöiltä vaaditaan, että ajattele mitlä susta tuntuis ja sitten kun olet äiti ja lässynkää sillä välin, kun pojat riehuu kaikissa kivoissa leikeissä.

Vierailija
28/77 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 16:30"]

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 16:25"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Niin ovat. Nää transut sun muut ovat samanlaisia erikoisuudentavoittelijoita kuin mm. Rouva Jolie-Pitt. Mä olen kasvattanut pojista poikia ja tytöistä tyttöjä. Ei ole tarvittu kolmansia, neljänsiä eikä viidensiä sukupuolia. Mutta toki voitte omat lapsenne kasvattaa vaikka kaktuksiksi.

[/quote]Mistäköhän tälle äidille tulikin mieleen juuri kaktus??!! 

Vierailija
29/77 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan 74:sta 100%! Poikatyttötyypit ovat aina kyllä suosittuja ja ihlailtuja. Valitettavasti taas tyttöpoikia ei sulateta ja herkkä, taiteellinen, ujo, hoivaava tai kaunosieluinen poika tarvitseekin ihan extrasuojelua stereotypioita ja suvaitsemattomia ilkeilijöitä vastaan.

Vierailija
30/77 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 01:23"]

Ei voi mitään, mutta en voi nähdä noita ympäri maailmaa haalittuja adoptiolapsia Brangelinan omina lapsina, vaikka he juridisesti sitä ovatkin. 

[/quote] tämä kyseinen tytär on kyllä heidän biologinen tyttärensä.

Vierailija
31/77 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan fanittanut Angelinaa, mutta näissä lapsiasioissa hänellä tuntuu olevan järki päässä :) Ihana tyttö ja ihanaa, että saa pukeutua kuten haluaa.

Itse halusin tuon ikäisenä mekon myrkynvihreän värisenä, mutta en saanut.

Vierailija
32/77 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 02:44"]

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 01:23"]

Ei voi mitään, mutta en voi nähdä noita ympäri maailmaa haalittuja adoptiolapsia Brangelinan omina lapsina, vaikka he juridisesti sitä ovatkin. 

[/quote]

En minäkään, minusta he ovat "kokoelma". Ikään kuin keräilisi erivärisiä mariskooleja. Mia Farrow'lla oli aikanaan samantapainen, mutta laajempi kokoelma. Ja sitä ennen Josephine Baker keräsi laajan kokelman eri rotuja ja uskontoja edustavia lapsia.

[/quote]

Ei lapset edusta mitään uskontoja sen enempää kuin vaikka poliittisia kantoja.

Vierailija
33/77 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 12:53"]

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 12:44"]

Ihan hyvin keksitty selitys että Angelina kadehtii eikä kestä perinteistä naisen roolia tyttärellään.. Ainoo vaan että miksi kaksi muuta tytärtä sitten saavat olla tyttömäisiä?! 

[/quote]

Niinpä, onhan täällä joskus joku esittänyt selitykseksi sitäkin, että Shiloh ei pysty identifioitumaan tytöksi, koska sen isosisko on eri rotuinen... Ihmisillä on valtava tarve löytää selitys asioille... mut aivojakin saisi käyttää.

[/quote]

Ihanko oikeesti? No huh huh. Ja ne veljethän sitten on yhtä valkoisia vai mites se nyt olikaan :D .

Vierailija
34/77 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu

Vierailija
35/77 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa!

Vierailija
36/77 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai, vaan sellaisena kuin tämä on? 

Vierailija
37/77 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

.....outoa❗

Vierailija
38/77 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 01:19"]Ei kai, vaan sellaisena kuin tämä on? 
[/quote]

Hyvä pointti.

Vierailija
39/77 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
40/77 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän harhaanjohtava otsikko sulla, ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi