24-vuotias eikä koskaan seurustellu
Oon 24-vuotias nuori nainen enkä oo koskaan seurustellut. Jotain ihan pieniä juttuja on ollut, treffeillä oon käynyt ja en oo neitsyt, mutta en todellakaan kokenutkaan. Yhden illan juttuja en harrasta ollenkaan. Tuntuu että ei vain löydy miestä, joka tykkäis musta! Nyt tän ikäisenä on alkanut huolestuttaa että mitä jos en koskaan löydäkään miestä. Mulla on kova hinku saada oma perhe ja jakaa elämä jonkun kanssa, ja etenkin, kun oon kuitenkin elämään "panostanut" yksinkin, tehnyt sopivasti töitä ja nauttinut yksinolosta. Pelkään että mitä jos sitä ei vaan löydy. Eihän 24-vuotias ole vielä yhtään vanha, mutta tuntuu et lähipiirissä on niin paljon pariutuneita ihmisiä vakavissa parisuhteissa että on itse ihan ulkopuolinen eikä ole yhtään samalla tasolla.
Oon ihan normaali 24-vuotias, nätti ja hauska. Urheilen ja elän suht terveellisesti. En ole mikään sosiaalisin ihminen, mutten kyllä ujokaan ja otan itsekin kontaktia miehiin. Silti jotenki ei vaan ole tullut eteen sellasta miestä, jonka kanssa viihtyis ja jonka kanssa olis molemminpuolista halua tutustua paremmin. Mulla on ihan hyvä itsetunto ja koen että mussa ei oo mitään mikä estäis multa normaalin parisuhteen, silti ei vaan jotenkin löydy!
Mahtaakohan olla kohtalontovereita? Tai ihmisiä, jotka on tässä iässä olleet joskus samassa tilanteessa :D Voi olla että tää on ihan turhaa panikointia! Ei kai kaikilla 24-vuotiailla ole parisuhdetta, omistusasuntoa ja lapsia, mut joskus tuntuu että oon ihan myöhässä silti noiden asioiden suhteen. :/
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 13:38"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 13:30"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 13:29"]
Aika surullista jos 24-vuotiaana pitäs luovuttaa. :D Hyvä kun on elämä edes ehtinyt alkaa.
[/quote]
Moni mies alkaa välttelemään eikä ota naista enää parisuhdemateriaalina jos paljastuu, ettei nainen ole seurustellut aiemmin. Tästä syystä kannattaa valehdella entisestä kokemuksesta parisuhderintamalla.
[/quote]
Onko se edes sen arvoista jos parisuhde alkaa jo valheella. Sitäpaitsi olemalla rehellinen selviää onko kumppani ehdokkaalla hyvä itsetunto vai saako hän potentiaalisesti välttely-oireita muistakin asioista, joita ei hänen elämässään ole tapahtunut.
[/quote]
Ei se vastapuoli saa selville valehteleeko nainen jostain vai ei. Kuinka uuno mahtaa ihminen olla, jos otat kaiken tiedon totena aina mitä muut edes kertovat? :D Aina jää jöljelle vain se kuva, minkä haluaa itsestään esittää ja sen perusteella muut arvioivat yksilöä. Ei totuuksien perusteella. Toki kokemattomuudestakin saa tietyllä siloituksella houkuttelevan potentiaaliselle partnerille ('olen nirso', 'erittäin tarkka näissä jutuissa', 'mulle ei kelpaa kuka tahansa'), toinen asia tuleeko todella olemaan sen arvoinen.
Suurin osa ihmisistä valehtelee päivittäin, isoista tai pienemmistä asioista. Tervetuloa reaalimaailmaan.
Mä siirsin luoton nyt ulkomaalaisiin miehiin. Siis länsimaalaisista kulttuureista oleviin. Tuntuu vaan että suomalaisilla miehillä on kaikilla sama asenne, että akat keittiöön ja turhia ei hempeillä & ollaan jotenkin vastentahtoisesti naisen kanssa yhdessä ja petetään helposti jos vaan tulee tilaisuus. Kai se lähtee kasvatuksesta jotenkin että suomalaiset miehet on etäisen viileitä. Ne harvat jotka ei ole, no ne on niin harvassa. Olen ihan tavallinen 25-vuotias nainen. Ehkä vähän jätkämäisemmästä huumorista pidän mutta se ei ulkonäössä (tyttömäinen) tai olemuksessa (ujous) näy ainakaan aluksi. Olen siis seurustellut mutta kokemukset olleet vain huonoja. Sellaisia kultturelleja miehiäkään ei ole liikaa Suomessa.. Mulle kelpaisi ujo mies kunhan on kiltti. Ulkonäkö samaa tasoa kuin mulla riittää. yms. Ei vaan ole.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 13:45"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 13:38"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 13:30"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 13:29"]
Aika surullista jos 24-vuotiaana pitäs luovuttaa. :D Hyvä kun on elämä edes ehtinyt alkaa.
[/quote]
Moni mies alkaa välttelemään eikä ota naista enää parisuhdemateriaalina jos paljastuu, ettei nainen ole seurustellut aiemmin. Tästä syystä kannattaa valehdella entisestä kokemuksesta parisuhderintamalla.
[/quote]
Onko se edes sen arvoista jos parisuhde alkaa jo valheella. Sitäpaitsi olemalla rehellinen selviää onko kumppani ehdokkaalla hyvä itsetunto vai saako hän potentiaalisesti välttely-oireita muistakin asioista, joita ei hänen elämässään ole tapahtunut.
[/quote]
Ei se vastapuoli saa selville valehteleeko nainen jostain vai ei. Kuinka uuno mahtaa ihminen olla, jos otat kaiken tiedon totena aina mitä muut edes kertovat? :D Aina jää jöljelle vain se kuva, minkä haluaa itsestään esittää ja sen perusteella muut arvioivat yksilöä. Ei totuuksien perusteella. Toki kokemattomuudestakin saa tietyllä siloituksella houkuttelevan potentiaaliselle partnerille ('olen nirso', 'erittäin tarkka näissä jutuissa', 'mulle ei kelpaa kuka tahansa'), toinen asia tuleeko todella olemaan sen arvoinen.
Suurin osa ihmisistä valehtelee päivittäin, isoista tai pienemmistä asioista. Tervetuloa reaalimaailmaan.
[/quote]
Vaikka suurinosa tekee jotain niin se ei tarkoita että itse tarvitsee mennä siihen mukaan. Yhtälailla suurinosa myös eroaa kumppaneistaan. Minä en ole niin riippuvainen parisuhteesta että minun pitäsi valehdella itseni sellaiseen - haluan että kumppani näkee minut itsenäni eikä keksimänäni mielikuvitushahmona. Mitä sellaisesta parisuhteesta edes saa irti. Toisaalta eikös valehtelusta tule tarpeetonta jos toinen ei kuitenkaan ota sinua totena niin kuin itse sanoit. Mikä siinä tarinan keksimisessä silloin on pointtina. Valehtelun toinen vaihtoehto ei myöskään ole kaiken totena ottaminen.
Itse seurustelin joskus parikymppisenä muutamia kuukausia parissa suhteessa, muutamia lyhyempiä pätkiä, nyt mennyt pitkä tovi ilman suhteita. Haluaisin juuri jonkun, joka ei ole myöskään seurustellut juurikaan, niin ettei tarvitsisi huolehtia, että vertailtaisiin entiseen tms. ja voisi "opetella" suhteeseen molempien puolesta aivan alusta. Leikitellä ja kokeilla seksin kanssa. Haluaisin saada hieman nuoremman kokemattoman tytön, jonka saisin päivällä nauramaan ja yöllä voihkimaan. Mistähän löytyisi...
m35
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 14:00"]Itse seurustelin joskus parikymppisenä muutamia kuukausia parissa suhteessa, muutamia lyhyempiä pätkiä, nyt mennyt pitkä tovi ilman suhteita. Haluaisin juuri jonkun, joka ei ole myöskään seurustellut juurikaan, niin ettei tarvitsisi huolehtia, että vertailtaisiin entiseen tms. ja voisi "opetella" suhteeseen molempien puolesta aivan alusta. Leikitellä ja kokeilla seksin kanssa. Haluaisin saada hieman nuoremman kokemattoman tytön, jonka saisin päivällä nauramaan ja yöllä voihkimaan. Mistähän löytyisi...
m35
[/quote]
Toikaan nyt ei oo yhtään sellasta mistä itse kiinnostuisin, haluut vaan olla naista ylempänä hierarkiassa. Tasa-arvoinen kunnioittava suhde naisia yleensä kiinnostaa..
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 14:00"]Itse seurustelin joskus parikymppisenä muutamia kuukausia parissa suhteessa, muutamia lyhyempiä pätkiä, nyt mennyt pitkä tovi ilman suhteita. Haluaisin juuri jonkun, joka ei ole myöskään seurustellut juurikaan, niin ettei tarvitsisi huolehtia, että vertailtaisiin entiseen tms. ja voisi "opetella" suhteeseen molempien puolesta aivan alusta. Leikitellä ja kokeilla seksin kanssa. Haluaisin saada hieman nuoremman kokemattoman tytön, jonka saisin päivällä nauramaan ja yöllä voihkimaan. Mistähän löytyisi...
m35
[/quote]
Ai nää 35 kokemattomat naiset ei kiinnosta sitten? Pitää olla nuori tyttö vielä. PLÄÄH. Just tollasia miehet on!
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 14:08"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 14:00"]Itse seurustelin joskus parikymppisenä muutamia kuukausia parissa suhteessa, muutamia lyhyempiä pätkiä, nyt mennyt pitkä tovi ilman suhteita. Haluaisin juuri jonkun, joka ei ole myöskään seurustellut juurikaan, niin ettei tarvitsisi huolehtia, että vertailtaisiin entiseen tms. ja voisi "opetella" suhteeseen molempien puolesta aivan alusta. Leikitellä ja kokeilla seksin kanssa. Haluaisin saada hieman nuoremman kokemattoman tytön, jonka saisin päivällä nauramaan ja yöllä voihkimaan. Mistähän löytyisi... m35 [/quote] Ai nää 35 kokemattomat naiset ei kiinnosta sitten? Pitää olla nuori tyttö vielä. PLÄÄH. Just tollasia miehet on!
[/quote]
"Haluaisin saada hieman nuoremman kokemattoman tytön" ei M35 teinejä tarkoittanut.
M40
Mitä ihmettä. Mun eka "oikea" suhde alkoi kun olin kasilla, oltiin yhdessä lukion alkuun. Sen jälkeen muutamia vuoden- parin suhteita kunnes 25v löysin puolisoni ja se olikin menoa. Aina on ollut tunteita mukana.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 16:03"]
Mitä ihmettä. Mun eka "oikea" suhde alkoi kun olin kasilla, oltiin yhdessä lukion alkuun. Sen jälkeen muutamia vuoden- parin suhteita kunnes 25v löysin puolisoni ja se olikin menoa. Aina on ollut tunteita mukana.
[/quote]
Ylläri, kaikilla ei mene elämä samaa latua kuin sinulla. Esim. itselläni ei ole mennyt. Se ei kuitenkaan tarkoita, että elämäni olisi ollut tylsää tai kurjaa. Rakkaus vain on kokematta.
Minä ainakin voisin mennä treffeille kanssasi. -Mies29v-
Mä olin sinkku ja neitsyt 25-vuotiaaksi asti. 34-vuotiaana muutin avoliittoon ja 35-vuotiaana sain esikoiseni. En ole ollut rakastunut siihen mennessä, mutta otin yhden hyvän kunnon miehen. Välillä olen surullinen ja haikea, miten mä en oikeastaan ole koskaan saanut elää elämää, josta olisin saanut itse päättää. Masennussairaus päätti oikeastaan kaikesta puolestani. Vituttaa täällä oleva olen saavuttanut kaiken mitä halusin -ketju. Mä en, enkä voi ikinä saavuttaakaan. Olen todella epävarma ihminen ja mun seurustelukumppanit olivat miestäni lukuunottamatta aivan alle tasoni ja paskoja. Olin heidän kanssaan säälistä ja he varmaan minun.
Lähe reissaamaan, ehkä löytyy joku kiva ihana britti tai sveitsiläinen vaikka.
Et ole ainoa :) Olisin voinut kirjoittaa samanlaisen tekstin paitsi että olen 25 v.
Täällä myös! Samanikäinenkin oon. Samoja pelkoja löytyy vaikka sitä tiedostaakin että ne on tod.näk. turhia. Pitää vaan luottaa elämään... vaikka ei se aina helppoa ole.
Kelpaako sinulle mamu? Heistä varmasti löytyisi ottajia. Joku jo ehdotti matkailua,ulkomailla varmasti tärppäisi. Suomalaisena olisit eksoottinen löytö ja ottajia riittäisi joka sormelle.
Sama. Ei vaan kohdalle osu miestä, jonka kanssa olisi samat ajatukset jostain enemmästä.
Tosin koska olen ollut näin kauan sinkkuna olen vuosien saatossa menettänyt uskon omaan ulkonäköön ja persoonallisuuteen, kun rumat ja hirveätkin tuntuu löytävän suhteen joka käänteessä. Että mitähän vikaa mussa sitten mahtaa olla.
Hah olispa terve suhde jos joutus heti alussa valehdella. Eiköhän se mies ole ihan väärä jos häiriintyis siitä että joku ei ole seurustellut. Jos itselläni on jotain juttua jonkun kanssa ollut ja asia on tullut puheeksi, on kommentit olleet enemmänkin sellaisia että hienoa että ei oo koko kylää käynyt läpi tai seurustellut 14 kertaa.