Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön kaveri ärsyttää

Vierailija
26.12.2014 |

Mulla on kaveri, joka on ollut työtön vähän alle vuoden. Ei ole aluksi etsinyt töitä kun mies tekee hyvin rahaa, nyt kuitenkin pari kk sitten sanoi, että on aloittanut taas työnhaun. Mua ärsyttää se, että kuuntelen juttuja hänen "raskaasta työnhausta" ja kuinka työn löytäminen on vaikeaa, kun tiedän todellisuudessa tämän henkilön käyttävän minimaalisen ajan päivästä työnhakuun. Tämä alkoi ärsyttämään siksi, että itse olen pari kk etsinyt oikeasti täysipäiväisesti töitä ja lähettänyt ihan hirveästi hakemuksia ja ottanut yhteyttä yrityksiin. Kaverini ei ole saanut mitään yhteydenottoja, mutta minä sain viime viikolla puhelut parista yrityksestä, jotka ovat enemmänkin kaverin alaa eikä minun. Saako mua ärsyttää sen kitinä työnhausta kun tiedän ettei hän hae täysillä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista vittu ja lopeta tuo vitun kitinä. Saatana.

Vierailija
2/7 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti en saa olla ärsyyntynyt siitä, että itse etsin aktiivisesti töitä ja kaveri vieressä valittaa koko ajan vaikka ei tee asialle mitään? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 23:53"]

Siis oikeasti en saa olla ärsyyntynyt siitä, että itse etsin aktiivisesti töitä ja kaveri vieressä valittaa koko ajan vaikka ei tee asialle mitään? Ap

[/quote]

Saat olla, mutta ansaitset ärsytyksesi, jos et itse tee tilanteelle mitään.
Sano sille tyypille, että lopettaa kitinän ja hakee niitä töitä. Muotoile nätimmin, jos et muuten kehtaa.

Vierailija
4/7 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinäkö näet koko ajan, että milloin kaverisi käyttää aikaa työnhakuun? Se ettet sinä näe jotain, ei tarkoita ettei sitä tapahdu...

Vierailija
5/7 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 23:59"]No sinäkö näet koko ajan, että milloin kaverisi käyttää aikaa työnhakuun? Se ettet sinä näe jotain, ei tarkoita ettei sitä tapahdu...
[/quote]

Kaveri puhuu mulle suoraan näistä asioista sen valittamisen ohella, joten tiedän kuinka monta hakemusta hän on pistänyt ja mitä muuta... Tekstailee ja soittelee myös koko ajan mulle ihan muista jutuista päivisin, vaikka olen sanonut etten ole kunnolla tavoitettavissa päiväsaikaan kun haluan oikeasti keskittyä löytämään sitä työtä (nyt olen jo saanut siis työn, ja kaveri on luovuttamassa..) ap

Vierailija
6/7 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:05"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 23:59"]No sinäkö näet koko ajan, että milloin kaverisi käyttää aikaa työnhakuun? Se ettet sinä näe jotain, ei tarkoita ettei sitä tapahdu...
[/quote]

Kaveri puhuu mulle suoraan näistä asioista sen valittamisen ohella, joten tiedän kuinka monta hakemusta hän on pistänyt ja mitä muuta... Tekstailee ja soittelee myös koko ajan mulle ihan muista jutuista päivisin, vaikka olen sanonut etten ole kunnolla tavoitettavissa päiväsaikaan kun haluan oikeasti keskittyä löytämään sitä työtä (nyt olen jo saanut siis työn, ja kaveri on luovuttamassa..) ap
[/quote]

Ja haluan vielä korostaa, että tarjouduin auttamaan cv:n tekemisessä kun sain hyviä vinkkejä yhdeltä kurssilta ja ei kelvannut...

Vierailija
7/7 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 23:57"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 23:53"]

[/quote]

Saat olla, mutta ansaitset ärsytyksesi, jos et itse tee tilanteelle mitään.
Sano sille tyypille, että lopettaa kitinän ja hakee niitä töitä. Muotoile nätimmin, jos et muuten kehtaa.
[/quote]

Joo pakko ottaa härkää sarvista :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä