kuinka moni aikoo aloittaa vuoden vaihteessa dieetin?
Minä ainakin. Tarkoitus olisi saada noin 10kg pois. Nyt olen 165cm ja 63 kg. Ennen raskautta 50kg, synnytyksestä kulunut reilu 7kk.
Kommentit (9)
En varsinaisesti, mutta sokerikierteen katkaisu on tavoitteena. 100 päivää ilman karkkia tarkemmin sanottuna.
Mä aloitan jo huomenna! Tavoitteena rasvaprosentti 15!
Tavotteena saada kevääseen mennessä 15kg pois. Sen jälkeenkin painoa vielä liikaa mutta jostain on aloitettava :)
Aloitin jo lokakuussa ja sain pudotettua 4 kg. Nyt jatkan joulunpyhien jälkeen taas. Tavoitteena vielä 6 kg:n painonpudotus. Tosin epäilen, että ainakin kilo on jo tullut näissä joulusyömingeissä :(
Jatkan elämäntapamuutostani huomenna neljän päivän herkuttelun jälkeen. Takana on lähes 72 kilon painonpudotus. Vielä 5- 7 kiloa pitäisi painoa pudottaa.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 22:16"]Jatkan elämäntapamuutostani huomenna neljän päivän herkuttelun jälkeen. Takana on lähes 72 kilon painonpudotus. Vielä 5- 7 kiloa pitäisi painoa pudottaa.
[/quote] hui kauhistus, miten oot onnistunut. Vau, arvostan
Joo! Tai siis jatkan. Nyt on synnytyksestä kulunut puoli vuotta ja 17 kg on lähtenyt. Nyt jo alle lähtöpainon, mutta vielä tavoitteena pudottaa viitisen kiloa. On tullut nyt joulukuussa herkuteltua tavallista enemmän.
No ei varsinaisesti. Herkuttelu jää pois.
Muuttamalla elämäntapani eli siis ihan perinteisellä tavalla muuttamalla ruokailutottumukseni. Söin kaikin tavoin väärin. Pielessä oli ruokailurytmi, annoskoko ja se mitä suuhuni laitoin. Liikunta tuli mukaan kuvioihin kun olin pudottanut painoa noin 30 kiloa.
Harkitsin lihavuusleikkausta, mutta päätin että pystyn samaan muutokseen ilman leikkaustakin :)
Nro 6