Olen sen "onko laitonta" -keskustelun aloittaja
Ylläpito, miksi poistitte sen? Olisin oikeasti kaivannut neuvoja. En ole mikään pervo 17v poika, vaan 11-vuotiaan tytön äiti. Olen saanut selville parhaan ystäväni 17-vuotiaan pojan harrastaneen seksiä tyttäreni kanssa. Tyttöni on ollut suostuvainen. En halua kertoa enempää. Mutta: onko siis laitonta, että 17v ja 11v (pian 12) ovat sukupuoliyhdynnässä, jossa molemmat vapaaehtoisia? Saako alaikäinen siis harrastaa seksiä toisen alaikäisen kanssa ilman rangaistusta? Olen nimittäin ajatellut rikosilmoituksen tekoa.
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 21:46"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 21:45"]Ylläpito, miksi poistitte sen? Olisin oikeasti kaivannut neuvoja. En ole mikään pervo 17v poika, vaan 11-vuotiaan tytön äiti. Olen saanut selville parhaan ystäväni 17-vuotiaan pojan harrastaneen seksiä tyttäreni kanssa. Tyttöni on ollut suostuvainen. En halua kertoa enempää. Mutta: onko siis laitonta, että 17v ja 11v (pian 12) ovat sukupuoliyhdynnässä, jossa molemmat vapaaehtoisia? Saako alaikäinen siis harrastaa seksiä toisen alaikäisen kanssa ilman rangaistusta? Olen nimittäin ajatellut rikosilmoituksen tekoa.
[/quote]
Tottakai on laitonta. Miten tyhmä oikein olet?
[/quote]
Molemmat ovat kuitenkin alaikäisiä. AP
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 21:47"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 21:46"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 21:45"]Ylläpito, miksi poistitte sen? Olisin oikeasti kaivannut neuvoja. En ole mikään pervo 17v poika, vaan 11-vuotiaan tytön äiti. Olen saanut selville parhaan ystäväni 17-vuotiaan pojan harrastaneen seksiä tyttäreni kanssa. Tyttöni on ollut suostuvainen. En halua kertoa enempää. Mutta: onko siis laitonta, että 17v ja 11v (pian 12) ovat sukupuoliyhdynnässä, jossa molemmat vapaaehtoisia? Saako alaikäinen siis harrastaa seksiä toisen alaikäisen kanssa ilman rangaistusta? Olen nimittäin ajatellut rikosilmoituksen tekoa.
[/quote]
[/quote]
Molemmat ovat kuitenkin alaikäisiä. AP
[/quote]
Huoh.. en jaksa selittää
Ja rikosilmoituksenhan nyt voi tehdä mistä vaan. Vaikka siitä että naapurit metelöi.
Eri asia on tietysti sitten asian eteneminen.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 21:49"]Ja rikosilmoituksenhan nyt voi tehdä mistä vaan. Vaikka siitä että naapurit metelöi.
[/quote]
Mutta jos teen ilmon, niin haluan, että se otetaan tosissaan. AP
Todellakin on laitonta ja vaikka ei olisikaan lasta on suojeltava. Muutat vaikka toiseen maahan tuollaisen jätkän ulottuvilta.
Jos teen rikosilmon, niin suuttuukohan ystäväni minulle lopullisesti? AP
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 21:50"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 21:49"]Ja rikosilmoituksenhan nyt voi tehdä mistä vaan. Vaikka siitä että naapurit metelöi.
[/quote]
[/quote]
Miksi haluat tehdä rikosilmoituksen?
Miksi et esimerkiksi ota pojan vanhempiin yhteyttä, istu yhdessä lasten kanssa ja keskustele asia läpi.
Ameriikan mallia vaan. Pistät varmaan kissankin mikroon ja sitten vaadit korvauksia kun sitä ei erikseen ohjeissa kielletty.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 21:50"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 21:49"]Ja rikosilmoituksenhan nyt voi tehdä mistä vaan. Vaikka siitä että naapurit metelöi.
[/quote]
[/quote]
Miksi et esimerkiksi ota pojan vanhempiin yhteyttä, istu yhdessä lasten kanssa ja keskustele asia läpi.
Ameriikan mallia vaan. Pistät varmaan kissankin mikroon ja sitten vaadit korvauksia kun sitä ei erikseen ohjeissa kielletty.
[/quote]
ihan ku toi toimisi -.-
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 21:50"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 21:49"]Ja rikosilmoituksenhan nyt voi tehdä mistä vaan. Vaikka siitä että naapurit metelöi.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
ihan ku toi toimisi -.-
[/quote]
Mm.. juu poliisille suoraan vaan kaikki. Miksi tänä päivänä enää ihmiset keskustelisivat kun voi poliisille siirtää kaiken.
Tyttö ja poika olivat kuitenkin olleet puuhissa yhteistuumin joten uskoisin että juttelemallakin asiat selviäisivät.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 21:50"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 21:49"]Ja rikosilmoituksenhan nyt voi tehdä mistä vaan. Vaikka siitä että naapurit metelöi.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Samis
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 21:52"]Jos teen rikosilmon, niin suuttuukohan ystäväni minulle lopullisesti? AP
[/quote] no kumpi sulle on tärkeämpi oma tytär vai ystävä? itse äitinä ei tulis mieleenkään miettiä, suuttuuko ystävä mulle. tekisin kaikkeni tyttäreni eteen, että jätkä ei pääsis enään lähellekään. muuttaisin tytön kanssa vaikka ulkomaille, just niin kun joku jo aikasemmin viittaskin.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 21:52"]Jos teen rikosilmon, niin suuttuukohan ystäväni minulle lopullisesti? AP
[/quote]
Haloo! Kumpi on sinulle tärkeämpi kaveri vai oma lapsi?
TEE RIKOSILMOITUS! Älä edes mieti mitään muuta. 17 vuotias on oikeuden edessä päästävä vastaamaan teostaan.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 21:45"]
Ylläpito, miksi poistitte sen? Olisin oikeasti kaivannut neuvoja. En ole mikään pervo 17v poika, vaan 11-vuotiaan tytön äiti. Olen saanut selville parhaan ystäväni 17-vuotiaan pojan harrastaneen seksiä tyttäreni kanssa. Tyttöni on ollut suostuvainen. En halua kertoa enempää. Mutta: onko siis laitonta, että 17v ja 11v (pian 12) ovat sukupuoliyhdynnässä, jossa molemmat vapaaehtoisia? Saako alaikäinen siis harrastaa seksiä toisen alaikäisen kanssa ilman rangaistusta? Olen nimittäin ajatellut rikosilmoituksen tekoa.
[/quote]
Sinä sitten jaksat tuota alaikäisten seksijuttua tänne suoltaa... HOHHOIJJAA!!!!!!!!!!!!
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 21:45"]Ylläpito, miksi poistitte sen? Olisin oikeasti kaivannut neuvoja. En ole mikään pervo 17v poika, vaan 11-vuotiaan tytön äiti. Olen saanut selville parhaan ystäväni 17-vuotiaan pojan harrastaneen seksiä tyttäreni kanssa. Tyttöni on ollut suostuvainen. En halua kertoa enempää. Mutta: onko siis laitonta, että 17v ja 11v (pian 12) ovat sukupuoliyhdynnässä, jossa molemmat vapaaehtoisia? Saako alaikäinen siis harrastaa seksiä toisen alaikäisen kanssa ilman rangaistusta? Olen nimittäin ajatellut rikosilmoituksen tekoa.
[/quote]