Poikaystävä halasi exänsä kanssa
Kun tapasin poikaystäväni ensimäisen kerran, hän oli vajaa puoli vuotta sitten eronnut exänsä kanssa. Hän avautui minulle kuinka tuo exä oli hänen suuri rakkautensa eikä usko pääsevänsä hänestä ikinä yli. Tapailimme silti ja päädyimme sänkyyn. Tämän jälkeen hän pani jarrua ja sanoi ettei pysty tähän koska se ei tunnu samalta, kun exän kanssa. Minusta se oli reilua koska en halua olla kenenkään laastari. Kuukausia kului ja hän sanoi viime maaliskuussa olevansa nyt yli exästänsä ja hän ajattelee minua jatkuvasti. Tapailimme ja aloimme seurustelemaan. Syyskuussa muutin hänen luo henkilökohtaisten syiden vuoksi, kuitenkin yhdessä asuminen tuntui oikealta (vaikka sen piti olla väliaikaista) ja päätimme muuttaa yhteen. Kaikki on mennyt hyvin, hän on yli exästänsä ja rakastaa minua. Tämä exä muutti heidän eron jälkeen muualle eikä ole tarvinnut olla mustasukkainen. Nyt jouluksi exä sitten tuli perheensä luo ja samalla tapasi poikaystäväni sattumalta. Poikaystävä kertoi asiasta ja sanoi ettei minulla ole syytä olla mustasukkainen hänestä. Eivät kuulemma aio tavata enään, vaihtoivat vain kuulumisia, kun eivät ole pitkään aikaan nähneet. Menin koiran kanssa ulos ja näin lähikauppamme edessä poikaystävän halaavan exäänsä. Kotiin tultuaan kysyin miksi he halasivat ja poikaystävä sanoi heidän hyvästelleen. Tunti myöhemmin, kun poikaystävä oli suihkussa, hänen puhelin soi. Ruudussa sitten luki "Karoliina soittaa" eli tämä exä. Vein puhelimen poikaystävälle, joka veti luurit exälle. Kysyin sitten, että onko poikaystävällä vielä tunteita exää kohtaan. Hän vastasi, että tunteet tulivat takaisin exän nähtyään muttei aio tehdä asialla mitään koska rakastaa minua ja on kanssani. Hetken istuttiin sohvalla pizzaa syöden kunnes poikaystävälle tuli tekstari. En tiedä keneltä se oli (aivan varmasti exältä), kun viestin saatuaan poikaystävä halusi mennä yksin ulos "kävelylle". Tästä aikaa nyt 1,5h ja koitin vartti sitten soittaa mutta puhelin vaan hälyttää. En olisi normaalisti näin mustasukkainen mutta tiedän heidän historiansa ja poikaystävä käyttäytyy epäilyttävästi. Pitäisikö olla huolissaan? Anteeksi epäselvä teksti.
Kommentit (100)
Vaikka olisivat vain viattomasti käyneet kaljalla, hän tuntee syyllisyyttä, muuten ei olisi valehdellut. Eli joko petti, pussasi mitä näitä nyt on, tai sitten "vain" haikailee yhä hänen peräänsä ja miettii olisiko se vielä mahdollista. Molemmat huonoja vaihtoehtoja.
KAKKOSTEN laittajat pillu tulessa täällä.. Ihan oikeesti lopettakaa ketjun pilaaminen noilla!!!
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 23:17"]En halunnut vaikuttaa liian mustasukkaiselta ja poikaystävän ollessa vessasta hiivin puhelimen luo. Viesti oli exältä ja keskusteluhistoriassa oli molemmilta vain kaksi viestiä.
Exä: Ehditkö näkemään vartin päästä baarissa X?
Poikaystävä: Nähdään ovella 20min päästä
Puhelin historiassa ei ollut soitteluita yms ja katsoin Facebookista ovatko siellä jutelleet ja eivät ole sitten eron.
Eli siis exä pyysi poikaystävän sinne mutta he menivät baariin. Tuskin siellä panivat? AP
[/quote]
Hmmm.... Outoa ja inhottavaa. Miksi valehteli?? En kyllä pystyisi jatkamaan suhdetta. :/
Mä en sit taas usko että on mitään tehnyt. Jos noin suuria tunteita herättää tänä ex niin tuskin kiinnostaa vaan seksi. Ei kaikilla nyt muutenkaan koko ajan mielessä. Jos halusi vaan päätöksen sille suhteelle. Luulen että ehkä teki hyvääkin. Ei rakkautta noin vaan unohdeta. Se ei tietenkään vähennä sitä mitä teillä on nyt. NYT.
Ensin valehteli että menee yksin, sitten vielä valehtelee ettei ole kuullut.. Tainnut olla sen verran mukavaa seuraa. :( säälittävä mies, pistäisin kiertoon.
Apee hei nyt valoja. Miehen exä soittaa ja mies lyö luurit, hetken päästä tulee viesti ja miehesi tahtoo heti lähteä kävelylle yksin. Ei vastaa puhelimeen 1,5 tuntiin. Ihan vahingossa taas jälleen kerran törmää exäänsä. Kyllä se exä sieltä soitteli näkemisen toivossa ja mies löi luurit, koska ei voinut vastata sun edessä. Exän kanssa sopivat tapaamisen minne mies lähti sitten ja meni muka kävelylle. Miehellä ei olisi ollut tarvetta valehdella menoistaan jos mitään ei olisi meneillään. Saattoi olla, että olivat vain kaljalla lähi baarissa, mutta kyllä se oli aivan sovittu juttu tai sitten olivat jossain naimassa ja joivat sitä ennen oluet.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 23:17"]En halunnut vaikuttaa liian mustasukkaiselta ja poikaystävän ollessa vessasta hiivin puhelimen luo. Viesti oli exältä ja keskusteluhistoriassa oli molemmilta vain kaksi viestiä.
Puhelin historiassa ei ollut soitteluita yms ja katsoin Facebookista ovatko siellä jutelleet ja eivät ole sitten eron.
Eli siis exä pyysi poikaystävän sinne mutta he menivät baariin. Tuskin siellä panivat? AP
[/quote]
Mulle tulee nyt vahva vaikutelma siitä että sussa on Aspergerin vikaa. Et tajua yhtään mitään mitä selkäsi takana tapahtuu ? Kyselet täällä apuja kun et tiedä ollakko nyt mustasukkainen vai ei.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 23:22"]
Apee hei nyt valoja. Miehen exä soittaa ja mies lyö luurit, hetken päästä tulee viesti ja miehesi tahtoo heti lähteä kävelylle yksin. Ei vastaa puhelimeen 1,5 tuntiin. Ihan vahingossa taas jälleen kerran törmää exäänsä. Kyllä se exä sieltä soitteli näkemisen toivossa ja mies löi luurit, koska ei voinut vastata sun edessä. Exän kanssa sopivat tapaamisen minne mies lähti sitten ja meni muka kävelylle. Miehellä ei olisi ollut tarvetta valehdella menoistaan jos mitään ei olisi meneillään. Saattoi olla, että olivat vain kaljalla lähi baarissa, mutta kyllä se oli aivan sovittu juttu tai sitten olivat jossain naimassa ja joivat sitä ennen oluet.
[/quote]
Samaa mieltä. Siinähän meni 1,5 tuntia? Siinä ehtii juoda vaikka viidet olueet ja nussia.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 23:07"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 23:01"]
On tyhmää väittää heti että mies on pettänyt. Mutta ei saa olla liian sinisilmäinen antaakseen kaiken oudon käytöksen mennä läpi. Selvästikin miestä janottaa vanha suola vaikka ei haluaisikaan eroon ap:sta. Musta olisi reilua käydä kunnon avoin keskustelu että missä nyt mennään ja vaikka pyytää miestä näyttämään puhelin. Jos ei suostu, niin sehän meinaa että on salattavaa...
[/quote]
Pitäisikö pyytää näyttää puhelin? Etten vaan pilaisi kaikkea olemalla liian mustasukkainen jos oikeasti mitään ei ole tapahtunut. AP
[/quote]
Mutta onko oikeasti ok nähdä eksää tollein hämärissä merkeissä "vahingossa baarissa". Miksi ei vaan suoraan kerro?!
Ei tuollaisen takia erota. Eikä miehesi välttämättä halua exää takaisin, vaikka jotkut tunteet eivät koskaan kuolisikaan. Siinä suhteessa on mitä ilmeisimmin myös satutettu ja loukattu, ja nyt on miehelläsikin mahdollisuus näyttää, että on jatkanut elämäänsä ja löytänyt uuden onnen. Eiköhän meillä kaikilla ole menneisyydessä niitä rakkauksia, joiden kanssa voisi istua kaljalla ja osoittaa, että olen päässyt yli. Niitä, joiden vierellä voisi hetken tuntua siltä, että haluaisin painautua juuri tuohon syliin, mutta kun samaan aikaa tietää, kuinka paljon se sattui ja sattuisi aina uudestaankin, ja kuinka paljon hyvää siinä nykyisessä on, ei kuitenkaan tekisi mitään.
Alan jo pikkuhiljaa uskoa teitä. Poikaystävä teki iltapalaa ja mikro oli eikä kuullut, että puhelimeen tuli viesti. Minä näin valon (poikaystävä selkäpäin eikä nähnyt) ja alkunäytössä oli viesti exältä: "En kai aiheuttanut riitaa sinun ja Kiian välille?" Olen siis Kiia.
Pyyhkäisin näyttöä ja siihen oli ilmestynyt salasana! Vartti sitten, kun salaa puhelimme olin, ei ollut salasanoja. Kuka laittaa salasanan jos ei ole mitään salattavaa? AP
Tai sit vain vilpittömästi istuivat ajatusten vaihdossa baarissa.. en nää siinä mitään pahaa
Nyt sanot sille, että näytä kaikki teidän viestit ja kerro mistä puhuitte jos sulla ei ole mitään salattavaa. Jos ei suostu niin soronoo!
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 23:30"]
Alan jo pikkuhiljaa uskoa teitä. Poikaystävä teki iltapalaa ja mikro oli eikä kuullut, että puhelimeen tuli viesti. Minä näin valon (poikaystävä selkäpäin eikä nähnyt) ja alkunäytössä oli viesti exältä: "En kai aiheuttanut riitaa sinun ja Kiian välille?" Olen siis Kiia.
Pyyhkäisin näyttöä ja siihen oli ilmestynyt salasana! Vartti sitten, kun salaa puhelimme olin, ei ollut salasanoja. Kuka laittaa salasanan jos ei ole mitään salattavaa? AP
[/quote]
Kun puhelimella olin* Mikro oli päällä*
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 23:30"]Alan jo pikkuhiljaa uskoa teitä. Poikaystävä teki iltapalaa ja mikro oli eikä kuullut, että puhelimeen tuli viesti. Minä näin valon (poikaystävä selkäpäin eikä nähnyt) ja alkunäytössä oli viesti exältä: "En kai aiheuttanut riitaa sinun ja Kiian välille?" Olen siis Kiia.
[/quote]
Jos se poikaystäväs ei pannu jo exänsä kanssa, niin kyllä se silti on sen mielessä. Voisi muuten ihan avoimesti kertoa exän näkemisestä, mutta nyt salaa kaiken. JÄTÄ SE SIKA.
Omg miten sä voit oll noin sokea.
Mä jättäisin sen sian. "yksin baarissa" mut meniki heti kun eksä pyysi. Valehteli et menee kävelylle. Voitko muka oikeasti enää koskaan luottaa?
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 23:32"]Tai sit vain vilpittömästi istuivat ajatusten vaihdossa baarissa.. en nää siinä mitään pahaa
[/quote]
Vilpittömästi, muttei silti voinut suoraan kertoa menevänsä baariin, tai sitten vielä, että exän kanssa...? Just. Aivan varmasti...
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 23:30"]
[/quote]
Ehkä hän oli jostain huomannut, että hänen puhelimellaan oli käyty salaa. Mua sellainen ainakin ärsyttäisi niin paljon että laittaisin salasanan. Vaikkei mitään salattavaa olekaan.
En halunnut vaikuttaa liian mustasukkaiselta ja poikaystävän ollessa vessasta hiivin puhelimen luo. Viesti oli exältä ja keskusteluhistoriassa oli molemmilta vain kaksi viestiä.