Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä halasi exänsä kanssa

Vierailija
26.12.2014 |

Kun tapasin poikaystäväni ensimäisen kerran, hän oli vajaa puoli vuotta sitten eronnut exänsä kanssa. Hän avautui minulle kuinka tuo exä oli hänen suuri rakkautensa eikä usko pääsevänsä hänestä ikinä yli. Tapailimme silti ja päädyimme sänkyyn. Tämän jälkeen hän pani jarrua ja sanoi ettei pysty tähän koska se ei tunnu samalta, kun exän kanssa. Minusta se oli reilua koska en halua olla kenenkään laastari. Kuukausia kului ja hän sanoi viime maaliskuussa olevansa nyt yli exästänsä ja hän ajattelee minua jatkuvasti. Tapailimme ja aloimme seurustelemaan. Syyskuussa muutin hänen luo henkilökohtaisten syiden vuoksi, kuitenkin yhdessä asuminen tuntui oikealta (vaikka sen piti olla väliaikaista) ja päätimme muuttaa yhteen. Kaikki on mennyt hyvin, hän on yli exästänsä ja rakastaa minua. Tämä exä muutti heidän eron jälkeen muualle eikä ole tarvinnut olla mustasukkainen. Nyt jouluksi exä sitten tuli perheensä luo ja samalla tapasi poikaystäväni sattumalta. Poikaystävä kertoi asiasta ja sanoi ettei minulla ole syytä olla mustasukkainen hänestä. Eivät kuulemma aio tavata enään, vaihtoivat vain kuulumisia, kun eivät ole pitkään aikaan nähneet. Menin koiran kanssa ulos ja näin lähikauppamme edessä poikaystävän halaavan exäänsä. Kotiin tultuaan kysyin miksi he halasivat ja poikaystävä sanoi heidän hyvästelleen. Tunti myöhemmin, kun poikaystävä oli suihkussa, hänen puhelin soi. Ruudussa sitten luki "Karoliina soittaa" eli tämä exä. Vein puhelimen poikaystävälle, joka veti luurit exälle. Kysyin sitten, että onko poikaystävällä vielä tunteita exää kohtaan. Hän vastasi, että tunteet tulivat takaisin exän nähtyään muttei aio tehdä asialla mitään koska rakastaa minua ja on kanssani. Hetken istuttiin sohvalla pizzaa syöden kunnes poikaystävälle tuli tekstari. En tiedä keneltä se oli (aivan varmasti exältä), kun viestin saatuaan poikaystävä halusi mennä yksin ulos "kävelylle". Tästä aikaa nyt 1,5h ja koitin vartti sitten soittaa mutta puhelin vaan hälyttää. En olisi normaalisti näin mustasukkainen mutta tiedän heidän historiansa ja poikaystävä käyttäytyy epäilyttävästi. Pitäisikö olla huolissaan? Anteeksi epäselvä teksti.

Kommentit (100)

Vierailija
81/100 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:49"]Oi voi, kun eihän tämä sitten tähän päättynyt. Sanoin poikaystävälle, että jutellaan nyt kunnolla. Kaikki kissat ja koirat pöydälle, ei tämmönen peli vetele. Suudelmien lisäksi pari oli sitten mennyt sänkyyn, kuten arvelitte. Exä on kuulemma yrittänyt lämmitellä välejä mutta lopulta mies antoi periksi, kun kaikki vanhat tunteet nousivat pintaan.

Sanoin sitten suoraan, että kiitos vihdoin ja viimein rehellisyydestä mutta en halua olla mukana tässä kuviossa. Mies ymmärsi ja sanoi, että saan asua täällä niin kauan, kun on tarve. Asunto on siis miehen. Ajattelin viikonlopun aikana kerätä kamat ja mennä väliaikaisesti jonkun ystävän luo.

No mies sitten sanoi, että haluan olla varmaan yksin ja lähti ulos. Vaikea varmaan arvata, että kenen luo. AP
[/quote]

Teet oikein ap kun lähdet. Mua tosin harmittaa, että miehesi lähti pois sieltä sen luntun luokse... No nyt soitat kaverin sun luokse ja käskee tuomaan viinipullon. Yhdessä vietätte iltaa ja käske miehen olla poissa koko viikonlopun! Kun hän palaa, tavarasi on jo siirretty muualle. Saa palata tyhjään asuntoon

Vierailija
82/100 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuullinen provo, mutta menee jo liian epäuskottavaksi tämä jatkuva raportointi. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/100 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh eikä :( tsemppiä ap<3 toivottavasti se eksäkin jättää sen säälittävän "miehen" ja ja äijä jää iiiihan yksin. Huoripukki. Löydät vielä niin paljon parempaa.

Vierailija
84/100 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, olen todella pahoillani puolestasi :( mutta hyva etta totuus tuli ilmi. Voimia

Vierailija
85/100 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:49"]Oi voi, kun eihän tämä sitten tähän päättynyt. Sanoin poikaystävälle, että jutellaan nyt kunnolla. Kaikki kissat ja koirat pöydälle, ei tämmönen peli vetele. Suudelmien lisäksi pari oli sitten mennyt sänkyyn, kuten arvelitte. Exä on kuulemma yrittänyt lämmitellä välejä mutta lopulta mies antoi periksi, kun kaikki vanhat tunteet nousivat pintaan.

Sanoin sitten suoraan, että kiitos vihdoin ja viimein rehellisyydestä mutta en halua olla mukana tässä kuviossa. Mies ymmärsi ja sanoi, että saan asua täällä niin kauan, kun on tarve. Asunto on siis miehen. Ajattelin viikonlopun aikana kerätä kamat ja mennä väliaikaisesti jonkun ystävän luo.

No mies sitten sanoi, että haluan olla varmaan yksin ja lähti ulos. Vaikea varmaan arvata, että kenen luo. AP
[/quote]

Hieno tarina ap. Saitko päivän kiksit tästä ?

Vierailija
86/100 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, parempi  lähteä, jollet luota poikaystävääsi tuon vertaa. Luuletko, että ihmisellä ei ikinä koskaan milloinkaan ole edes ohikiitäviä ihastuksia, vaikka suhteessa olisikin ja oikeasti "omaansa" rakastaisi?

Jos tuo provoraportti piti paikkaansa, niin molempien kannalta parempi erota. Saatte rauhassa hautoa tunteitanne, eikä sinun kannata suostua laastarisuhteeseen. Mutta lähtökohtaisesti oli kaikki pielessä jo siinä vaiheessa, ettet luottanut poikaystävääsi. Olette seurustelleet alle vuoden, ja asutte jo yhdessä, mutta poikaystäväsi ei saisi  mennä baariin yksin eikä törmätä eksäänsä?

Todella harmi, että aavistuksesi osui oikeaan,  mutta älä ihmeessä ala pelkäämään, että tämä olisi yleitä. Epäluottamukselle ei voi perustaa yhtään mitään, joten onnea matkaan molemmille omiin suuntinne. Mielestäni sinä AP vaikutit koko ketjun ajan ainoalta tosielämässä kiinniolevalta, miltei kaikki huusivat heti jättämistäpettämistäpanemista. Liika vahtiminen tukahduttaa, eikä tyttöystävän tai vaimon tarvitse tietää miehensä jokaista liikettä. Eksät ovat kuitenkin olleet merkittävä osa kunkin elämää, ei sitä voi eikä pidä unohtaa. Tietenkin turha salaperiäsyys on, noh, turhaa.

Olen pahoillani, että kävi näin. Olen varma, että pärjäät, vaikutat fiksulta.

Vierailija
87/100 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tainnut nyt vanha suola janottaa.

Vierailija
88/100 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 21:27"]

On tainnut nyt vanha suola janottaa.

[/quote]

No sitä juuri pelkäänkin. Hän oli vihdoin yli exästä ja meillä oli kaikki hyvin, sitten exä pamahtaa paikalla ja kaikki piloilla. Ap

Vierailija
89/100 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti on eksänsä kanssa nyt jossain ja mistä sitä tietää jos vaikka ihan petipuuhissa ? Kuulostaa kyllä että miehesi alunperin salasikin totuutta ja kaipaa eksäänsä. Voivoi :)

Vierailija
90/100 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 21:35"]

Aivan varmasti on eksänsä kanssa nyt jossain ja mistä sitä tietää jos vaikka ihan petipuuhissa ? Kuulostaa kyllä että miehesi alunperin salasikin totuutta ja kaipaa eksäänsä. Voivoi :)

[/quote]

Olin helpottunut, kun hän itse kertoi, että tapasi exänsä. Halaamisen jälkeenkin kertoi kaikki suoraan ja sanoi ettei ole syytä olla mustasukkainen. Hän käyttäytyy kuitenkin niin, että kyllä mustasukkainen saa olla. AP

Vierailija
91/100 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi. Kyllä se taitaa olla exää kyntämässä. Olen pahoillani puolestasi. Toivottavasti tunnustaa heti.

Vierailija
92/100 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 21:38"]

Voivoi. Kyllä se taitaa olla exää kyntämässä. Olen pahoillani puolestasi. Toivottavasti tunnustaa heti.

[/quote]

Toivottavasti ei. Olen sanonut hänelle, että enemmin jättää, kun pettää. Ap

Vierailija
93/100 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu täällä se on t: Karoliina

Vierailija
94/100 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 21:35"]

[/quote]

Olin helpottunut, kun hän itse kertoi, että tapasi exänsä. Halaamisen jälkeenkin kertoi kaikki suoraan ja sanoi ettei ole syytä olla mustasukkainen. Hän käyttäytyy kuitenkin niin, että kyllä mustasukkainen saa olla. AP
[/quote]

Miehet on tuollaisia. Ei halua satuttaa sinua joten vähättelee ja päästää valkoisia valheita. "Ei tarvi olla mustasukkainen" vaikka on nyt karannut eksän luo eikä castaa edes sinulle puhelimeen. Mitäpä luulet että ne tekee?

Vierailija
95/100 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla ja rauhoitu. Lopeta turhan skitsoaminen ja keskity omaan elämääsi. Jos jatkat tuolla tavalla niin en yhtään ihmettele jos poikaystäväsi sinut lemppaa pihalle. Käytöksesihän on ihan karmivan epätoivoista ja noloa. Jos kuitenkaan et pysty lopettamaan epätoivoista vahtimistasi ja epäilyäsi, niin olisi ehkä parempi pistää suhde poikki kokonaan. Et pysty elämään exän varjossa nyt ja tuskinpa tästä eteenpäinkään, miksi siis jatkaa?

Vierailija
96/100 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika paskamainen tilanne. jotenkin uskon (tai haluan uskoa..) että ei ne siellä missään sänkypuuhissa ole kuitenkaan, vaan ehkä vain juttelevat vanhoista ajoista ja vaihtavat kuulumisia.. mutta tuuthan silti ap tänne sitten kertomaan kun oot saanut ukkos kotiin että millasen selityksen antoi??

Vierailija
97/100 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sit miten kävi? Missä se oli ollu ja kenen kanssa....

Vierailija
98/100 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo, aivan selvä merkki että nyt ei oo asiat ihan hyvin!

Vierailija
99/100 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 21:25"]

viestin saatuaan poikaystävä halusi mennä yksin ulos "kävelylle". Tästä aikaa nyt 1,5h ja koitin vartti sitten soittaa mutta puhelin vaan hälyttää.

[/quote]

Ne on panemassa nyt.

Vierailija
100/100 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä se ei koskaan ollutkaan siitä oikeasti yli. kai noin voi tapahtua sekä miehille että naisille.  

joskus hommat toimii exän kanssa ja joskus ei. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi