Miten pukeudutaan baariin tai vastaaviin illanviettopaikkoihin?
Joskus pari kertaa elämässäni oon ollut joissain pikkujouluissa ja pukeuduin aina liian arkisiin toimistovaatteisiin ja oli sellainen fiilis, etten sovi miljööhön. Eli mulla oli joku vaaleansininen kauluspaita tai neule tai vaaleansävyinen poolopaita. Olin jotenkin tylsästi ja nuhjaisesti pukeutunut muihin verrattuna. Ikisinkkuna ehkä voisin koettaa mennä baariin, kun sitä aina suositellaan. Siispä kysyisinkin, miten pukeudutaan baariin?
T. N35+ Helsingistä
Kommentit (41)
Mene vaatekauppaan, jossa pukeutumisneuvoja tai muuten erityisen asiantunteva myyjä. Saat itsellesi sopivia asuehdotuksia.
Nyt tähän aikaan kaupoissa on hyvin juhlavampaakin valikoimaa. Joku musta mekko, laukku ja kivat kengät vois mennä useampaankin paikkaan?
Burgha ja kaasunaamari. Ne suojaavat hyvin koronalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna olla ja jätä miehet rauhaan.
Ehkä olet oikeassa. Miksi ajattelet noin? Voisihan joku tykätä minustakin? Yksi mies riittää loppuelämäkseni.
T. Ap
Kommenteista päätellen joku ajattelee, etten ansaitsisi parisuhdetta lainkaan. ☹ Tavallaan tuli paha olo tuosta kommentista. Mulla ei oikein ole läheisiä naispuolisiakaan kavereita, joitten kanssa jutella ja joilta kysyisin neuvoa.
T. Ap
Älä kuuntele trollia. Rohkeasti kuppilaan, kotiin on moni kuollut. Huomenna käyt ensi töiksesi vähän shoppailemassa ja sitten syömässä, otat lasillisen tai neljä kuplivaa, pukeudut uusiin vaatteisiisi ja lähdet seikkailuun. Saatat tavata tosi kiinnostavia tyyppejä. ;) Yksikin tosiaan riittää. Hauskaa viikonloppua!
/5
Vierailija kirjoitti:
Burgha ja kaasunaamari. Ne suojaavat hyvin koronalta.
Mulla on 2 x rokotus ja oon todennäköisesti oireista päätellen sairastanutkin koronan (tosin hyvin lievänä), joten en ole siitä huolissani.
T. Ap
Riippuu pitkälti paikasta. Jos paikallinen räkälä niin sit farkut ja huppari on täysin hyväksyttävä, jos taas kyseessä on hienompi paikka, niin laitan yleensä kangashousut ja kauluspaidan housuihin ja nilkkurit jalkaan sekä tyylikäs rannekello.
M25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna olla ja jätä miehet rauhaan.
Ehkä olet oikeassa. Miksi ajattelet noin? Voisihan joku tykätä minustakin? Yksi mies riittää loppuelämäkseni.
T. Ap
Kommenteista päätellen joku ajattelee, etten ansaitsisi parisuhdetta lainkaan. ☹ Tavallaan tuli paha olo tuosta kommentista. Mulla ei oikein ole läheisiä naispuolisiakaan kavereita, joitten kanssa jutella ja joilta kysyisin neuvoa.
T. Ap
Älä kuuntele trollia. Rohkeasti kuppilaan, kotiin on moni kuollut. Huomenna käyt ensi töiksesi vähän shoppailemassa ja sitten syömässä, otat lasillisen tai neljä kuplivaa, pukeudut uusiin vaatteisiisi ja lähdet seikkailuun. Saatat tavata tosi kiinnostavia tyyppejä. ;) Yksikin tosiaan riittää. Hauskaa viikonloppua!
/5
Kiitos ja mukavaa viikonloppua myöskin ❤
Onneksi sillä ei ole mitään merkitystä millaista miestä on etsimässä ja millaiseen paikkaan on menossa (mistä toivotunlainen mies on mahdollista löytää).
Meinaan että on aivan yhtä todennäköistä kiinnittää laatikkoleukaisen pankkiirin huomio Bar Bumerangissa kuin Kallessa.
Jos ei omaa tyylisilmää, niin kannattaa varata aika stailistille. Kuulostaa melko tylsältä, jos käyttää baarissa tyyliin jotain kauluspaitaa?!
Aika rennosti nykyään pukeudutaan baariin. Itse laittaisin bodycon mekon ja siihen maiharit. Tai farkut ja jonkun kivan bodyn, voi olla vaikkapa meshiä tms. Ja siihen maiharit. Lisäks clutch tai joku pikkulaukku. Riippuu paljon omasta tyylistäkin.
T. Vaatemyyjä
Lataa vain koronapassi ja baariin ei väliä mitä on päällä.
Pukeudu miten haluat, kunhan tunnet itsesi itsevarmaksi asussasi. Ei näytä hyvältä olla täydessä biletällingissä, jos se tuntuu itselle vieraalta ja epämukavalta. Baarissa käynti ja naamiaiset ovat eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei omaa tyylisilmää, niin kannattaa varata aika stailistille. Kuulostaa melko tylsältä, jos käyttää baarissa tyyliin jotain kauluspaitaa?!
Aika rennosti nykyään pukeudutaan baariin. Itse laittaisin bodycon mekon ja siihen maiharit. Tai farkut ja jonkun kivan bodyn, voi olla vaikkapa meshiä tms. Ja siihen maiharit. Lisäks clutch tai joku pikkulaukku. Riippuu paljon omasta tyylistäkin.
T. Vaatemyyjä
Kummallisia sanoja.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu pitkälti paikasta. Jos paikallinen räkälä niin sit farkut ja huppari on täysin hyväksyttävä, jos taas kyseessä on hienompi paikka, niin laitan yleensä kangashousut ja kauluspaidan housuihin ja nilkkurit jalkaan sekä tyylikäs rannekello.
M25
❤
Patenttivarma opiskelijaratkaisu: haalari. Voi vapautuneesti bailata.
Vierailija kirjoitti:
T. Vaatemyyjä
Eipä ihme, että vaateostoksilla onkin niin epämiellyttävää. Jos en voi "pukeutua" ilman vaateslangin omaksumista, niin mennään vanhalla tyylillä.
Vierailija kirjoitti:
Joku mekko on hyvä. Itse olen menossa kohta pitkästä aikaa ulos ja laitan flare malliset housut ja off shoulder paidan. Tilaisuus semmoinen ettei korkkarit mene. Muuten laittaisin pikkumekon ja korkkarit.
Niitä vaatteitako on pakko kutsua ei-suomalaisella nimellä?
Mitä vähemmän, sen parempi. Pikkuhousut voi jo lähtökohtaisesti jättää kotiin. Sukkahousuilla voi korvata housut tai hameen. Paidan voi tehdä keittiöpyyhkeestä (kietaisu) ja bikinien yläosan voi laittaa alle, jos haluaa enemmän peittävää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vähemmän, sen parempi. Pikkuhousut voi jo lähtökohtaisesti jättää kotiin. Sukkahousuilla voi korvata housut tai hameen. Paidan voi tehdä keittiöpyyhkeestä (kietaisu) ja bikinien yläosan voi laittaa alle, jos haluaa enemmän peittävää.
Tulostettu koronapassi toimii istuimenalustana jos penkki tuntuu ikävältä paljaan pimpin alla.
Vierailija kirjoitti:
T. Vaatemyyjä
Oletko vaatemyyjänä Vilassa tai VeroModassa?
Baariin käy oikein hyvin se kauluspaitakin, riippuen paidan materaalista ja mallista, jos vaatemyyjä ei tätä tiennyt. On eri asia laittaa tyköistuva, omilla mitoilla tehty valkoinen egyptin puuvillaa oleva kauluspaita, kuin Vilasta ostettu tekokuituinen muodoton rätti. Tuon tekokuituisen muodottoman rätin voisin hyvin laittaa baariin. Ei haittaisi, vaikka joku kaataisi kaljat selkään. Alaosaksi vaikka tyköistuvat farkut. Kauniit nahkakorkokengät ja nahkalaukku. Maiharit olisi mun baariasussa, tai kaupunkiasussa ylipäätään, yksi viimeisiä valintoja. Maihareita käyttäisin, kuten käytin armeijassa eli metsässä ja vaelluksilla.
Itse olen 30, laittaisin baariin mustat korkokengät, musta pieni laukku olkahihnalla, mustat bootcut farkut (hyvin istuvana), joku nätti silkkitoppi. Hiukset loivasti kihartaen ja puoliksi ylös. Siisti, kevyt meikki. Tai mustat korkokengät, musta pikkulaukku olkahihnalla, mustan kynähameen ja ihon väriset sukkahousut, silkkitopin. Kaikkiin vaatteisiin kivat alusvaatteet, joilla saa nostatettua itsetuntoa.
Saa olla ihan miten trikoinen vain. Nopeana esimerkkinä tämä:
https://www.zalando.fi/evenandodd-trikoomekko-black-ev421c0zl-q11.html?…
Tuohon joku kaulakoru, ehkä korvikset, jollain tavalla laitettu tukka (pesty ja föönattukin riittää) ja siistit kengät. Tummat ballerinat tai korkkarit siis. Löydät ne vaikka Prismasta tai sittarista, kuten mekonkin.
15 puhuu asiaa, kuuntele häntä. Hiukan näyttävämmällä meikillä, asusteilla ja jollain simppelillä kampauksella teet taikoja vaikka menisitkin toimistovaatteissa.
/5