Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit nettituttavuuden kanssa! Toisen kotona, illalla myöhään, miehen kyydillä..

N30
22.10.2021 |

Suostutteko? Tosi moni mies meinaan ehdottaa että voisi hakea autollaan. Tai että voisi tulla kylään kahville. Tai että heidän luokseen voisi tulla. Tai ehdotetaan treffejä tosi myöhään johonkin ulos.

En usko että heillä kaikilla olisi mitään pahuuksia mielessä, mutta eikö miehet muka oikeasti tajua et nainen ottaa tuollaisissa ison riskin? Osa meinaan naureskelee hieman tai enemmän jos kieltäydyn. Ja jos vielä selitän miksi. Sit vakuuttelevat et heidän seuransa on ihan turvallista. Joo, niin lienee, muuten en edes harkitsisi niitä treffejä. Mut ennen ekoja treffejä ei oikeasti voi tietää yhtään mitään!! Toki ei aina niiden jälkeenkään, mut antaa se yleensä jotain osviittaa.

Minusta fiksu mies ehdottaa treffejä päiväsaikaan yleiselle paikalle.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ihminen, jolla ei ole puhtaat jauhot pussissa joutuu vakuuttelemaan naiselle olevansa turvallinen. Turvallisten miesten ei tarvitse sitä tehdä.

Vierailija
42/57 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enkä koskaan tule suostumaan. Hälytyskellot soi vaan sitä enemmän, mitä enemmän mies yrittää inttää, että pitäs suostua.

Ei kaikki miehet todellakaan ole pahoja, mutta minähän en sitä voi tietää kuka on ja kuka ei pelkän nettiprofiilin perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Osa meinaan naureskelee hieman tai enemmän jos kieltäydyn. Ja jos vielä selitän miksi. Sit vakuuttelevat et heidän seuransa on ihan turvallista. "

Älä jää selittämään, sinulla ei ole siihen yhtään mitään velvollisuutta. Sinä olet se, joka nauraa sille, että miehelle tulee edes mieleen ehdottaa ensitapaamista autoon tai kotiin. Älä alennu selittelemään.

Juuri näin. Olen jopa KRP:ssä työskentelevän miehen kohdalla suorittanut samat vakiorutiinit, kuin aina nettideittiä edeltäen, eli miehen koko nimi, ikä, ammatti, työpaikka, tuntomerkit ystävälle, kuten myös treffien alkamisajankohta sekä oletettu päättymisajankohta, ja kuittaus ystävättärelle kaikki ok treffien päätteeksi.

Vaikka poliiseissakin tietty kaikenlaista, keskimäärin KRP:n kaveri lienee keskimääräistä turvallisempi treffattava. Silti ei hänkään mitään naureskellut saati tingannut, kun esitin toiveeni ensimmäisistä treffeistä julkisella paikalla. Päinvastoin kehui todeten fiksu nainen. 

Muuten hyvä, mutta en halua paljastaa itsestäni kyseisiä tietoja tuntemattomalle. Kuten koko nimeäni tai työpaikkaani. Mitä jos sinä olisitkin hullu stalkkaaja, ja nyt tiedät nimeni ja työpaikkani? 

Minulle olisi aikoinaan saattanut käydä huonosti, jos olisin paljastanut osoitteeni ja koko nimeni (jonka perusteella osoitteeni olisi löytynyt). Onneksi puhelinnumero oli salattu. Mies vaikutti äärettömän kiltiltä, korviaan myöten rakastuneelta ne muutamat kerrat, kun tapasimme. Minun puolellani tunteita ei kuitenkaan syttynyt ja seurauksena hän alkoi uhkailla minua. Hän tiesi työpaikkani, koska olimme tavanneet sen edessä, ja ollessani illalla yksin töissä, hän soitti ja kertoi odottavansa minua työpaikan ulkopuolella aikoen kostaa sen, että haluan jättää hänet. Onneksi hän ei tiennyt, että rakennuksesta pääsi pois toistakin kautta; jätin valot työhuoneeseeni ja hipsin sydän pamppaillen pois. Myöhemmin hän soitti uudestaan, kun olin kotonani, ja oli entistä pahemmin raivona. Onneksi hän ei ollut järjen jättiläinen. Usutin häntä kertomaan, mitä hän minulle tekisi, ja hän raivosi langan päässä kuinka aikoo hakata ja tappaa minut. Aikani kuunneltuani totesin tyynesti, että nauhoitin kaiken hänen sanomansa ja otan nyt yhteyttä poliisiin. Tuli vielä pari hätäistä vastaajaviestiä, että älä tee sitä, ei hän tarkoittanut mitään, mutta sen jälkeen hänestä ei koskaan kuulunut.

ÄLKÄÄ antako omia tietojanne liian aikaisin!

Tässä meni nyt vähän puurot ja vellit sekaisin? Sehän kun on yleensä nimenomaan nainen, jolle suurempi riski on joutua parisuhdeväkivallan, tai jo sitä edeltävän väkivallan (pelkät pakit jo riittää) uhriksi. 

Ihan jopa tilastollisesti miehelle paras tapa kuolla henkirikoksen uhrina on lähteä juopottelemaan johonkin epämääräiseen seurueeseen.

Naiselle se todennäköisin väkivaltainen kuolema tapahtuu erotilanteessa. 

Oma kertomani "taustaselvitys" jonka pyytänyt ennen nettideittejä koski nimenomaan tilannetta, että minä naisena lähden tapaamaan sittenkin yhä täysin ventovierasta miestä

Minusta molemmilla on tasan sama oikeus päättää siitä, minkä verran jakaa itsestään tietoa ennen ensitapaamista.

Vierailija
44/57 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Osa meinaan naureskelee hieman tai enemmän jos kieltäydyn. Ja jos vielä selitän miksi. Sit vakuuttelevat et heidän seuransa on ihan turvallista. "

Älä jää selittämään, sinulla ei ole siihen yhtään mitään velvollisuutta. Sinä olet se, joka nauraa sille, että miehelle tulee edes mieleen ehdottaa ensitapaamista autoon tai kotiin. Älä alennu selittelemään.

Juuri näin. Olen jopa KRP:ssä työskentelevän miehen kohdalla suorittanut samat vakiorutiinit, kuin aina nettideittiä edeltäen, eli miehen koko nimi, ikä, ammatti, työpaikka, tuntomerkit ystävälle, kuten myös treffien alkamisajankohta sekä oletettu päättymisajankohta, ja kuittaus ystävättärelle kaikki ok treffien päätteeksi.

Vaikka poliiseissakin tietty kaikenlaista, keskimäärin KRP:n kaveri lienee keskimääräistä turvallisempi treffattava. Silti ei hänkään mitään naureskellut saati tingannut, kun esitin toiveeni ensimmäisistä treffeistä julkisella paikalla. Päinvastoin kehui todeten fiksu nainen. 

Muuten hyvä, mutta en halua paljastaa itsestäni kyseisiä tietoja tuntemattomalle. Kuten koko nimeäni tai työpaikkaani. Mitä jos sinä olisitkin hullu stalkkaaja, ja nyt tiedät nimeni ja työpaikkani? 

Minulle olisi aikoinaan saattanut käydä huonosti, jos olisin paljastanut osoitteeni ja koko nimeni (jonka perusteella osoitteeni olisi löytynyt). Onneksi puhelinnumero oli salattu. Mies vaikutti äärettömän kiltiltä, korviaan myöten rakastuneelta ne muutamat kerrat, kun tapasimme. Minun puolellani tunteita ei kuitenkaan syttynyt ja seurauksena hän alkoi uhkailla minua. Hän tiesi työpaikkani, koska olimme tavanneet sen edessä, ja ollessani illalla yksin töissä, hän soitti ja kertoi odottavansa minua työpaikan ulkopuolella aikoen kostaa sen, että haluan jättää hänet. Onneksi hän ei tiennyt, että rakennuksesta pääsi pois toistakin kautta; jätin valot työhuoneeseeni ja hipsin sydän pamppaillen pois. Myöhemmin hän soitti uudestaan, kun olin kotonani, ja oli entistä pahemmin raivona. Onneksi hän ei ollut järjen jättiläinen. Usutin häntä kertomaan, mitä hän minulle tekisi, ja hän raivosi langan päässä kuinka aikoo hakata ja tappaa minut. Aikani kuunneltuani totesin tyynesti, että nauhoitin kaiken hänen sanomansa ja otan nyt yhteyttä poliisiin. Tuli vielä pari hätäistä vastaajaviestiä, että älä tee sitä, ei hän tarkoittanut mitään, mutta sen jälkeen hänestä ei koskaan kuulunut.

ÄLKÄÄ antako omia tietojanne liian aikaisin!

Tässä meni nyt vähän puurot ja vellit sekaisin? Sehän kun on yleensä nimenomaan nainen, jolle suurempi riski on joutua parisuhdeväkivallan, tai jo sitä edeltävän väkivallan (pelkät pakit jo riittää) uhriksi. 

Ihan jopa tilastollisesti miehelle paras tapa kuolla henkirikoksen uhrina on lähteä juopottelemaan johonkin epämääräiseen seurueeseen.

Naiselle se todennäköisin väkivaltainen kuolema tapahtuu erotilanteessa. 

Oma kertomani "taustaselvitys" jonka pyytänyt ennen nettideittejä koski nimenomaan tilannetta, että minä naisena lähden tapaamaan sittenkin yhä täysin ventovierasta miestä

Minusta molemmilla on tasan sama oikeus päättää siitä, minkä verran jakaa itsestään tietoa ennen ensitapaamista.

Olet ihan oikeassa kyllä. Minä jätän jatkossakin kaikki herra mysteeriset ja salaperäiset väliin. Tietyllä tavalla tuloshakuinen kun deittailussa olen. 

Vierailija
45/57 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan pidä kertoa netissä tapaamalleen ihmiselle nimeä, puhelinnumeroa tai osoitetta.

Ensimmäinen tapaaminen julkiselle paikalle ja kerro myös kaverille kenen kanssa menet treffeille tai jätä lappu kotiin, jossa on nämä tiedot. Sovi myös, että kuittaat treffien jälkeen olevasi kunnossa tai muuten kaveri soittaa poliisille.

Netissä on aivan hulluja miehiä, joten ennen tapaamista selvitä, onko esim. töissä, käyttääkö huumeita, alkoholia jne. Mm. entiset vangit ja mielenterveysongelmaiset ovat usein työttömiä.

Vierailija
46/57 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti tapaaminen päivällä-iltapäivällä (ei iltamyöhällä ainakaan) ja paikassa missä muitakin ihmisiä. Baari, huoltsikka, puisto jne. Voit häipyä omia teitäsi jos siltä tuntuu. Osta omat kahvisi äläkä halaa heti alkuun siellä baarissakaan vaikka mies näin haluaisi tehdä. Minun virheeni on ollut liika innokkuus, iloisuus, vitsailu naimisiin menosta jo ekaa kertaa viestiessä. Sitten onkin pidettävä tyyppiä käsivarrenmitan päässä kun on jo mielestään poikaystäväni.

T.edelleen sinkku

Vierailija
47/57 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti tapaaminen päivällä-iltapäivällä (ei iltamyöhällä ainakaan) ja paikassa missä muitakin ihmisiä. Baari, huoltsikka, puisto jne. Voit häipyä omia teitäsi jos siltä tuntuu. Osta omat kahvisi äläkä halaa heti alkuun siellä baarissakaan vaikka mies näin haluaisi tehdä. Minun virheeni on ollut liika innokkuus, iloisuus, vitsailu naimisiin menosta jo ekaa kertaa viestiessä. Sitten onkin pidettävä tyyppiä käsivarrenmitan päässä kun on jo mielestään poikaystäväni.

T.edelleen sinkku

Minulla taas ei mies mennyt jatkoon mikäli ei tuntunut luontevalta halata ensitapaamisella. Kysyin toki, saako halata, ellei mies itse selvästi myös tehnyt aloitetta siihen.

Vierailija
48/57 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koskaan pidä kertoa netissä tapaamalleen ihmiselle nimeä, puhelinnumeroa tai osoitetta.

Ensimmäinen tapaaminen julkiselle paikalle ja kerro myös kaverille kenen kanssa menet treffeille tai jätä lappu kotiin, jossa on nämä tiedot. Sovi myös, että kuittaat treffien jälkeen olevasi kunnossa tai muuten kaveri soittaa poliisille.

Netissä on aivan hulluja miehiä, joten ennen tapaamista selvitä, onko esim. töissä, käyttääkö huumeita, alkoholia jne. Mm. entiset vangit ja mielenterveysongelmaiset ovat usein työttömiä.

Miten selvitetään taustoja nykyään? Kirottu tietosuojalaki pimittää paljon tietoja mitä aiemmin pystyi onkimaan netistä. Ennen oli Luottolista-julkaisu josta näki onko tyyppi ulosotossa jne. Nyt tuntuu että tietoja pimitetään muiden kuin rehellisten asiansa hoitavien eduksi. Rikollisia suojellaan ihan liikaa.

Vierailija
49/57 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on niin älyllisesti rajoittunut mies että tuollaisia ehdottaa muka ymmärtämättä miten vaarallista tuolla lailla tapaaminen on naiselle, ja sitten vielä loukkaantuu tai naureskelee koska "minä olen ihan turvallinen", ei kiinnosta enää tavata.

Hyvä mies tajuaa rautalangasta vääntämättä ehdottaa turvallista tapaamispaikkaa. Hyvä mies osaa myös panostaa enemmän kuin hikisten kotitreffien (= seksinruinaus"treffien") verran.

Vierailija
50/57 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.edelleen sinkku

Minulla taas ei mies mennyt jatkoon mikäli ei tuntunut luontevalta halata ensitapaamisella. Kysyin toki, saako halata, ellei mies itse selvästi myös tehnyt aloitetta siihen.

Nojoo, kirjoitin ehkä huonon ohjeen. Itse en halaa eka kerralla - jos ei siltä tunnu. Omaan intuitioon varmaan kannattaa luottaa.

Vierailija
51/57 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi tuntematonta omaan kotiini tai mennä tuntemattoman kotiin. Olisi todella turvaton olo koko ajan. Lisäksi mies voi tuosta saada idean, että nainen on jotenkin lupautunut harrastamaan seksiä, koska vaatii niin vähän että suostuu kotitreffeihin tuntemattoman kanssa.

Vierailija
52/57 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten selvitetään taustoja nykyään? Kirottu tietosuojalaki pimittää paljon tietoja mitä aiemmin pystyi onkimaan netistä. Ennen oli Luottolista-julkaisu josta näki onko tyyppi ulosotossa jne. Nyt tuntuu että tietoja pimitetään muiden kuin rehellisten asiansa hoitavien eduksi. Rikollisia suojellaan ihan liikaa.

Soittamalla käräjäoikeuksiin ja kysymällä henkilön mahdollisia tuomioita.

Vierailija
53/57 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten selvitetään taustoja nykyään? Kirottu tietosuojalaki pimittää paljon tietoja mitä aiemmin pystyi onkimaan netistä. Ennen oli Luottolista-julkaisu josta näki onko tyyppi ulosotossa jne. Nyt tuntuu että tietoja pimitetään muiden kuin rehellisten asiansa hoitavien eduksi. Rikollisia suojellaan ihan liikaa.[/quote]

Soittamalla käräjäoikeuksiin ja kysymällä henkilön mahdollisia tuomioita.[/quote]

Tarvitaan varmaan koko nimi ja hetu? Ja oikea käräjäoikeus vai onko rekisteri valtakunnallinen nykyään?

Vierailija
54/57 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teidän kylällä ole ravintoloita, kahviloita tai viihtyisiä baareja?

55/57 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotin Tinderissä eräälle miehelle, että olisi kiva tavata joku päivä ravintolaillallisella ihan vaan vaikka Pancho villassa burgerilla. Tähän mies vastasi, että hän ei halua ravintolaan tai mihinkään julkiselle paikalle ensitreffeille, vaan voi tarjota kahvit kotonaan, kun hänellä on kuulemma huonoja kokemuksia ensitreffeistä julkisella paikalla. Kysyin sitten, että millaisia ne huonot kokemukset sitten ovat. Tähän hän vastasi, että se on ollut niin kiusallinen tilanne, jos ollaan jossain ravintolassa ja huomaa, ettei yhtään synkkaa. Mietin vaan, että miten se tilanne eroaa siitä, jos ollaan hänen kotona kahvilla. Eikös se sitten tunnu yhtä kiusalliselta, että deittikumppani tulee kotiin ja huomaat, ettei hän ole yhtään kiinnostava.

56/57 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

!!

Vierailija
57/57 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme