Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit nettituttavuuden kanssa! Toisen kotona, illalla myöhään, miehen kyydillä..

N30
22.10.2021 |

Suostutteko? Tosi moni mies meinaan ehdottaa että voisi hakea autollaan. Tai että voisi tulla kylään kahville. Tai että heidän luokseen voisi tulla. Tai ehdotetaan treffejä tosi myöhään johonkin ulos.

En usko että heillä kaikilla olisi mitään pahuuksia mielessä, mutta eikö miehet muka oikeasti tajua et nainen ottaa tuollaisissa ison riskin? Osa meinaan naureskelee hieman tai enemmän jos kieltäydyn. Ja jos vielä selitän miksi. Sit vakuuttelevat et heidän seuransa on ihan turvallista. Joo, niin lienee, muuten en edes harkitsisi niitä treffejä. Mut ennen ekoja treffejä ei oikeasti voi tietää yhtään mitään!! Toki ei aina niiden jälkeenkään, mut antaa se yleensä jotain osviittaa.

Minusta fiksu mies ehdottaa treffejä päiväsaikaan yleiselle paikalle.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet ihmettelee, että naiset ei innostu mätsäilemään, iskemiseen , tapailuun yms. Miesten kanssa oleminen on kuin miinakentän läpi seilaamista, koskaan et voi tietää, mikä on niiden tarkoitusperä.

Vierailija
22/57 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähän oudolta, kun joka paikassa kuitenkin sitä jankataan, että treffit julkisella paikalla, niin miksi joku joka haluaa olla kohtelias, edes ehdottaisi kotitreffejä? Antaa myös aika huonon kuvan, että naureskelee toiselle. Sehän on toisen ihmisen vähättelemistä. Kuka haluaa treffailla sellaisen kanssa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisi fiilikset, jos mies ehdottaisi kotitreffejä. En tapaisi ollenkaan.

Vierailija
24/57 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet ihmettelee, että naiset ei innostu mätsäilemään, iskemiseen , tapailuun yms. Miesten kanssa oleminen on kuin miinakentän läpi seilaamista, koskaan et voi tietää, mikä on niiden tarkoitusperä.

Niih, toistepäinhän tarkoitusperät on aina selvillä, kortit avoimina, kaikki ulosanti ja toiminta johdonmukaista, yllätyksiä ei tule...

Vierailija
25/57 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

95 %:lla miehistä ei ole mitään hajua siitä, mitä naiset joutuvat kokemaan ja millaista naisten elämä on. Samaistumiskykyä ei vain ole.

Miehille painajaismaiset treffit tarkoittavat sitä, että nainen onkin "lihava tai ruma". Naisille se tarkoittaa väkivallan kohteeksi joutumista, ehkä jopa hengen menetystä.

Vierailija
26/57 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niih, toistepäinhän tarkoitusperät on aina selvillä, kortit avoimina, kaikki ulosanti ja toiminta johdonmukaista, yllätyksiä ei tule...

Tässä esimerkki miehestä, joka ei ymmärrä naisten elämää yhtään.

Vierailija
27/57 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

95 %:lla miehistä ei ole mitään hajua siitä, mitä naiset joutuvat kokemaan ja millaista naisten elämä on. Samaistumiskykyä ei vain ole.

Miehille painajaismaiset treffit tarkoittavat sitä, että nainen onkin "lihava tai ruma". Naisille se tarkoittaa väkivallan kohteeksi joutumista, ehkä jopa hengen menetystä.

Miksi "menenkö miehen kotiin treffeille" pohdinta päätyy aina lopulta siihen että suunnilleen kaikki miehet ovat epäempaattisia sikoja?

Ihan liian yksinkertaista todeta vain että "no en mene jos ei tunnu fiksulta ajatukselta"?

Taattua AV-laatua.

Vierailija
28/57 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lanka täynnä nössöjä

Vierailija
29/57 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Osa meinaan naureskelee hieman tai enemmän jos kieltäydyn. Ja jos vielä selitän miksi. Sit vakuuttelevat et heidän seuransa on ihan turvallista. "

Älä jää selittämään, sinulla ei ole siihen yhtään mitään velvollisuutta. Sinä olet se, joka nauraa sille, että miehelle tulee edes mieleen ehdottaa ensitapaamista autoon tai kotiin. Älä alennu selittelemään.

Juuri näin. Olen jopa KRP:ssä työskentelevän miehen kohdalla suorittanut samat vakiorutiinit, kuin aina nettideittiä edeltäen, eli miehen koko nimi, ikä, ammatti, työpaikka, tuntomerkit ystävälle, kuten myös treffien alkamisajankohta sekä oletettu päättymisajankohta, ja kuittaus ystävättärelle kaikki ok treffien päätteeksi.

Vaikka poliiseissakin tietty kaikenlaista, keskimäärin KRP:n kaveri lienee keskimääräistä turvallisempi treffattava. Silti ei hänkään mitään naureskellut saati tingannut, kun esitin toiveeni ensimmäisistä treffeistä julkisella paikalla. Päinvastoin kehui todeten fiksu nainen. 

Vierailija
30/57 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tulkitsen niin että ehdotus tavata heti kotona sisältää vihjauksen siitä että olisi tarkoitus harrastaa seksiä ekoilla treffeillä. Ja että mies haluaa saada sen seksinsä melko vähälle efortilla kun ei viitsi ensin mitän ravintolaillallisia tai kävelyretkiä. En menisi, ei kiinnosta tuollaiset miehet.

Vierailija
31/57 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Osa meinaan naureskelee hieman tai enemmän jos kieltäydyn. Ja jos vielä selitän miksi. Sit vakuuttelevat et heidän seuransa on ihan turvallista. "

Älä jää selittämään, sinulla ei ole siihen yhtään mitään velvollisuutta. Sinä olet se, joka nauraa sille, että miehelle tulee edes mieleen ehdottaa ensitapaamista autoon tai kotiin. Älä alennu selittelemään.

Juuri näin. Olen jopa KRP:ssä työskentelevän miehen kohdalla suorittanut samat vakiorutiinit, kuin aina nettideittiä edeltäen, eli miehen koko nimi, ikä, ammatti, työpaikka, tuntomerkit ystävälle, kuten myös treffien alkamisajankohta sekä oletettu päättymisajankohta, ja kuittaus ystävättärelle kaikki ok treffien päätteeksi.

Vaikka poliiseissakin tietty kaikenlaista, keskimäärin KRP:n kaveri lienee keskimääräistä turvallisempi treffattava. Silti ei hänkään mitään naureskellut saati tingannut, kun esitin toiveeni ensimmäisistä treffeistä julkisella paikalla. Päinvastoin kehui todeten fiksu nainen. 

Muuten hyvä, mutta en halua paljastaa itsestäni kyseisiä tietoja tuntemattomalle. Kuten koko nimeäni tai työpaikkaani. Mitä jos sinä olisitkin hullu stalkkaaja, ja nyt tiedät nimeni ja työpaikkani? 

Vierailija
32/57 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä, mutta en halua paljastaa itsestäni kyseisiä tietoja tuntemattomalle. Kuten koko nimeäni tai työpaikkaani. Mitä jos sinä olisitkin hullu stalkkaaja, ja nyt tiedät nimeni ja työpaikkani? 

Tuo on käynyt hyvästä esikarsinnasta aina. Kaltaisillasi herra salaperäisillä en halua paljastaa yhtään mitään koska se nainen saattaa olla hullu stalkkaaja on yleensä aina jotain vähintäänkin luonteessaan, ja jonka on parempikin jäädä ikuiseksi mysteeriksi. 

Vierailija
33/57 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähän olet ihan vainoharhainen. Jos sä tapaat jonkun vaikka kahvilassa, niin minkä hiton takia sun ystävän pitäisi olla kaikesta selvillä ja saada tilannekuittauksia? Ei ole ihan terveellä pohjalla sunkaan touhut 🙄

Vierailija
34/57 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähän olet ihan vainoharhainen. Jos sä tapaat jonkun vaikka kahvilassa, niin minkä hiton takia sun ystävän pitäisi olla kaikesta selvillä ja saada tilannekuittauksia? Ei ole ihan terveellä pohjalla sunkaan touhut 🙄

Mistä ihmeen kaikesta selvillä? Tai tilannekuittauksia monikossa? Kotona viesti kotona ollaan. Siinä ne kuittaukset. Ottipa tämä nyt sulle koville. 

Vierailija
35/57 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertaakaan yksikään nettideitti ei ole kertonut syyksi siihen, miksi ei halua paljastaa nimeään ja työpaikkaansa sitä, että on huonoja kokemuksia stalkkaajista. Luonnollisesti kunnioittaisin tälläistä kokemusta, haluanhan minä itsekin tiettyjä "varotoimia" ja toivon niitä kunnioitettavan. 

Olen aikoinaan itse joutunut ihan nettideittistalkkaajan kohteeksi. Olen päässyt myös ilman deittejäkin stalkattavaksi. Ilmeisesti jo ei mätchiä otti niin koville, että siitähän se show sitten alkoi.

Monella ystävättärelläni on myös kokemusta stalkkauksen kohteeksi joutumisesta.

Ja moni jakaa myös toisen saman kokemuksen kuin minä, eli että kertaakaan miehen epämääräisyyden taustalla ei ole vielä ollut miehen itse stalkkauksen kohteeksi joutuminen, vaan se, että on jotain salattavaa.

"Unohtui" kertoa että onkin naimisissa. "Ero" ei ole ikinä tapahtunutkaan. "Johtotehtävissä" onkin kaapelikelojen pyörittelyä*. "Tällä hetkellä työpaikkojen välissä" -vaihetta onkin kestänyt 8 vuotta jne. jne. "Tuoreita kuvia ei ole", no juu. Niistähän olisi näkynyt, että ikää onkin 10 vuotta enemmän kuin treffiprofiilissa lukee. 

*Raksaduunissa ei ole mitään vikaa, jokainen voi joutua työttömäksikin. Mutta valehtelussa on aina paljon vikaa. 

Vierailija
36/57 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisensa kodissa ensitreffeillä se kylään menijä on aina henkisesti "alakynnessä".

Toinen on omassa kodissaan, toinen ihan vieraassa paikassa.

Tämän takia ja muutenkin jo turvallisuuden takia ensitreffit aina johonkin julkiselle paikalle.

M

Henkisesti ehkä, vaikka hassulta kuulostaa sekin, mutta entäs fyysisesti? Eipä siitä kotikenttäedusta naiselle paljon etua ole, josko treffikumppani fyysisesti isompi ja vahvempi. Ja kuten useimmiten heterosuhteissa on. 

Vierailija
37/57 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitti huomiota, että mies haluaa treffit yömyöhällä?

Ei ensimmäisiä treffejä sovita aikaisin aamusta, myöhään illalla, yömyöhällä, yötä vastaan tai yöllä.

Eikä kummankaan kotiin. Eikä autoajeluja mihinkään suuntaan.

Olen joskus aikaa sitten kun treffailutyyli oli eri, eli ihmiset ei niin outoja, kutsunut kotiini. Oli tosiaan todella kiuallista kun huomasi, ettei yhtään napannut. Vain odotti hetkeä, että kehtaisi sanoa sohvalla istuvalle miehelle, että joo, huomenna on aikainen työaamu. Ja saattaa mies ovelle.

Vierailija
38/57 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle olisi aikoinaan saattanut käydä huonosti, jos olisin paljastanut osoitteeni ja koko nimeni (jonka perusteella osoitteeni olisi löytynyt). Onneksi puhelinnumero oli salattu. Mies vaikutti äärettömän kiltiltä, korviaan myöten rakastuneelta ne muutamat kerrat, kun tapasimme. Minun puolellani tunteita ei kuitenkaan syttynyt ja seurauksena hän alkoi uhkailla minua. Hän tiesi työpaikkani, koska olimme tavanneet sen edessä, ja ollessani illalla yksin töissä, hän soitti ja kertoi odottavansa minua työpaikan ulkopuolella aikoen kostaa sen, että haluan jättää hänet. Onneksi hän ei tiennyt, että rakennuksesta pääsi pois toistakin kautta; jätin valot työhuoneeseeni ja hipsin sydän pamppaillen pois. Myöhemmin hän soitti uudestaan, kun olin kotonani, ja oli entistä pahemmin raivona. Onneksi hän ei ollut järjen jättiläinen. Usutin häntä kertomaan, mitä hän minulle tekisi, ja hän raivosi langan päässä kuinka aikoo hakata ja tappaa minut. Aikani kuunneltuani totesin tyynesti, että nauhoitin kaiken hänen sanomansa ja otan nyt yhteyttä poliisiin. Tuli vielä pari hätäistä vastaajaviestiä, että älä tee sitä, ei hän tarkoittanut mitään, mutta sen jälkeen hänestä ei koskaan kuulunut.

ÄLKÄÄ antako omia tietojanne liian aikaisin!

Vierailija
39/57 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin tulkitsen niin että ehdotus tavata heti kotona sisältää vihjauksen siitä että olisi tarkoitus harrastaa seksiä ekoilla treffeillä. Ja että mies haluaa saada sen seksinsä melko vähälle efortilla kun ei viitsi ensin mitän ravintolaillallisia tai kävelyretkiä. En menisi, ei kiinnosta tuollaiset miehet.

No näin! Kyllähän maksu palveluksista on saatava ensin.

Vierailija
40/57 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle olisi aikoinaan saattanut käydä huonosti, jos olisin paljastanut osoitteeni ja koko nimeni (jonka perusteella osoitteeni olisi löytynyt). Onneksi puhelinnumero oli salattu. Mies vaikutti äärettömän kiltiltä, korviaan myöten rakastuneelta ne muutamat kerrat, kun tapasimme. Minun puolellani tunteita ei kuitenkaan syttynyt ja seurauksena hän alkoi uhkailla minua. Hän tiesi työpaikkani, koska olimme tavanneet sen edessä, ja ollessani illalla yksin töissä, hän soitti ja kertoi odottavansa minua työpaikan ulkopuolella aikoen kostaa sen, että haluan jättää hänet. Onneksi hän ei tiennyt, että rakennuksesta pääsi pois toistakin kautta; jätin valot työhuoneeseeni ja hipsin sydän pamppaillen pois. Myöhemmin hän soitti uudestaan, kun olin kotonani, ja oli entistä pahemmin raivona. Onneksi hän ei ollut järjen jättiläinen. Usutin häntä kertomaan, mitä hän minulle tekisi, ja hän raivosi langan päässä kuinka aikoo hakata ja tappaa minut. Aikani kuunneltuani totesin tyynesti, että nauhoitin kaiken hänen sanomansa ja otan nyt yhteyttä poliisiin. Tuli vielä pari hätäistä vastaajaviestiä, että älä tee sitä, ei hän tarkoittanut mitään, mutta sen jälkeen hänestä ei koskaan kuulunut.

ÄLKÄÄ antako omia tietojanne liian aikaisin!

Tässä meni nyt vähän puurot ja vellit sekaisin? Sehän kun on yleensä nimenomaan nainen, jolle suurempi riski on joutua parisuhdeväkivallan, tai jo sitä edeltävän väkivallan (pelkät pakit jo riittää) uhriksi. 

Ihan jopa tilastollisesti miehelle paras tapa kuolla henkirikoksen uhrina on lähteä juopottelemaan johonkin epämääräiseen seurueeseen.

Naiselle se todennäköisin väkivaltainen kuolema tapahtuu erotilanteessa. 

Oma kertomani "taustaselvitys" jonka pyytänyt ennen nettideittejä koski nimenomaan tilannetta, että minä naisena lähden tapaamaan sittenkin yhä täysin ventovierasta miestä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan