Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LAkatkaa haukkumasta ja kiusaamasta muita palstalaisia!!

Vierailija
26.12.2014 |

Arghhh!!!! Minua todella alkaa ottamaan pannuun tämän palstan jatkuva toisten haukkuminen. Kaikkien ei kuulu tietää samoja asioita, mutta jokainen tietää jotakin, mitä muut ei tiedä.

Olkaa hyvät ihmiset kirjoittamatta, jos ei ole muuta sanottavaa kuin haukkua toisia. Tehkää jotain muuta kiillottaaksenne omaa sädekehäänne. Maailmassa on paljon ihmisiä, joita voitte auttaa, kun teillä on älyä ja tietoa ja taitoa enemmän kuin muilla

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. :)

Vierailija
2/11 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tosiaan paljon mielenkiintoisempaa lukea näitä keskusteluja, jos jokaisessa viestissä olisi jokin uusi näkökulma käsiteltävään asiaan, eikä pelkästään että edellisen viestin kirjoittaja on idiootti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 17:40"]

[/quote]

Tää on niin tätä palstaa, kuvitellaan asioita. Minua ei ole haukuttu, jos sitä tarkoitit. 

ap

Vierailija
4/11 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 17:44"]

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 17:40"]

[/quote]

Tää on niin tätä palstaa, kuvitellaan asioita. Minua ei ole haukuttu, jos sitä tarkoitit. 

ap

[/quote]

Mutta omatunto kolkuttaa? 

Vierailija
5/11 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lakata.

Vierailija
6/11 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turpa kiinni!

Vierailija
7/11 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 17:38"]Arghhh!!!! Minua todella alkaa ottamaan pannuun tämän palstan jatkuva toisten haukkuminen. Kaikkien ei kuulu tietää samoja asioita, mutta jokainen tietää jotakin, mitä muut ei tiedä.

Olkaa hyvät ihmiset kirjoittamatta, jos ei ole muuta sanottavaa kuin haukkua toisia. Tehkää jotain muuta kiillottaaksenne omaa sädekehäänne. Maailmassa on paljon ihmisiä, joita voitte auttaa, kun teillä on älyä ja tietoa ja taitoa enemmän kuin muilla
[/quote]
Haistappa kuule paska. Perseesi on niin iso että kunnan rakennusvirasto vaati, että haet sille rakennusluvan.

Vierailija
8/11 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sua ottaa pannuun, niin hae kaupasta uusi pannu! Mutta pistä se turpa rullalle, rulla taskuun ja tasku kiinni. Apina!

Vierailija
9/11 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 17:47"]

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 17:38"]Arghhh!!!! Minua todella alkaa ottamaan pannuun tämän palstan jatkuva toisten haukkuminen. Kaikkien ei kuulu tietää samoja asioita, mutta jokainen tietää jotakin, mitä muut ei tiedä. Olkaa hyvät ihmiset kirjoittamatta, jos ei ole muuta sanottavaa kuin haukkua toisia. Tehkää jotain muuta kiillottaaksenne omaa sädekehäänne. Maailmassa on paljon ihmisiä, joita voitte auttaa, kun teillä on älyä ja tietoa ja taitoa enemmän kuin muilla [/quote] Haistappa kuule paska. Perseesi on niin iso että kunnan rakennusvirasto vaati, että haet sille rakennusluvan.

[/quote]

Olet vain kade (c:)

https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRu-w6bcgEYaGMYwckaJAZEQvyFfQI36et8GwsknlJSHCq3uxrCLQ

Vierailija
10/11 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa selkeesti, että lapset on joululomalla koulusta ja alkaa ajankulu olla ongelmana.

Vierailija
11/11 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan samaa mieltä kanssasi ap! Yritän pysyä pois täältä kun tulee vaan paha mieli...