Onko alamaailman tai vastaavan alemman osaston tyypit yrittäneet vetää teitä normaaleja ihmisiä omiin kuvioihinsa?
Minulle tuli yksi romani myymään "ryynejä" junan ravintolavaunussa, kieltäydyin ja sanoin olevani työmatkalla. Katsoi hölmistyneenä. Sitten jatkoi juttua että on päässyt linnasta, minä ryin virallisesti ja söin lihapulliani ja olin kuin en olisi kuullut. Sitten konnari tuli siihen ja kehoitti tätä romania jatkamaan muualle, jos ei tilaa mitään. Minä jatkoin kuin en olisi tuota kiusallista sananvaihtoa kuullutkaan.
Ei pidä heittäytyä saastan armoille, tai se vetää sinut mukanaan alas. Täytyy olla ehdoton ja pitää oma asemansa, niin saa olla rauhassa. Kokemuksia?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Itselle on joku (wannabe?) liivijengiläinen tunkenut pöytään ja yrittänyt alkaa selittämään omaa juttuaan/uhittelemaan seurueellemme. Otimme taksin ja ajoimme parempaan paikkaan, koska ravintola oli niin paska että laski noita kuvotuksia häiriköimään. Jäi hölmistyneenä katsomaan porukkamme perään. Loppuilta meni kivasti ilman häiriöitä paremmassa paikassa.
Voi olla ns kuppilan kingejä/kunkku siksi päästetään sisään. Parhaat paikat on varattu heille. Sun seurue saatettiin tsekata läpi kun tuo tyyppi tuli käymään ns vibe check jos olitte uusia naamoja siellä.
Heille voi olla iso juttu jos sulla on esim harleyn lippis tai t paita muttei sellaista pyörää eli olet ns esittäjä.
Pimeän työn tekijät tarjoutuneet hommiin. Ei kiitos.
Ei ole tullut mutta olen nähnyt, kun kaupan kassa tyhjennettiin ennen sulkemisaikaa liivijengiläisen muovipussiin. Paikallisesti pitkäikäinen ja arvostettu erikoismyymälä. En olisi uskonut mutta kun näin omin silmin.
Vierailija kirjoitti:
Romanit on pelottavia
Taitaa olla päälliköitä Suomessa? Näin joskus lauma noita tuli erääseen kuppilaan tuliterillä audeilla missä tummennetut lasit. Kuppila tyhjeni kokonaan valkolaisista kun he tulivat kahvittelemaan. Baarimikko lattoi ravit päälle telkkarista ja sitten alkoi biljardin peluu. Kaikilla oli ykköset päällä ja kengät kiilti niin kovin että silmiin sattui. Ei mene hommat niin kuin suomalaisissa elokuvissa missä mannevolvo täytetään bensalla.
narkomaanit pyrkii tutustuun esim uusiin ihmisiin ja yrittää päästä kylään,seurauksena varkaus,tutulle kävi näin.
huijarit ym voi iskeä esim. nettitreffien kautta.
Olisin pyytänyt, että konnari haetaan ja tyyppi poistetaan. Jos ei olisi onnistunut, olisi lähtenyt itse pois ruokani kanssa ja vihannut ko ryhmää entistä enemmän.
Ei kannata purra ruokkivaa kättä.