Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä miksi lahjan antaja valehteli näin räikeästi

Vierailija
26.12.2014 |

Sain pitkäaikaiselta ystävättäreltä joululahjan, josta hän mainosti sen olevan hänen oma tekemänsä. Ympärillä oli vielä muita ihmisiä, hänen perheenjäseniään. Minua jäi kauheasti vaivaamaan. En hetkeäkään usko että se olisi hänen itse tekemänsä. Jonkun itse tekemä se kyllä varmaan varmasti oli, ulkonäöstä päätellen (ei siis tehdasvalmisteinen).

Lahjasta viis, mutta miksi ystävän piti valehdella tuollaista? Ja siis hän ei taatusti harrasta mitään tuollaista saati että hänellä olisi koskaan aikaa siihen. Tiedän hyvin, koska tunnemme läheisesti pitkältä ajalta. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli varmaan mun serkku, kiusallista ja varsinkin, kun lapsena sen vanhemmat eivät puuttuneet asiaan mitenkään.

Vierailija
22/26 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä oli vitsi. Itse sanon joskus piruuttani et tuli tällainen väsättyä... ; )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 20:01"]Ehkä oli vitsi. Itse sanon joskus piruuttani et tuli tällainen väsättyä... ; )
[/quote]mut kaikko kyl tietää et oon ihan käsi kaikessa itse tehdyssä...

Vierailija
24/26 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa jollekin ihmisille tulee paineita jos se itse tehty on se ainoa oikea mitä saa antaa ja joka on arvostettava lahja? Mitä merkitystä sillä muuten olisi kuin se, että haluaa saada sillä jotain hyväksyntää?

Vierailija
25/26 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 20:08"]

Jospa jollekin ihmisille tulee paineita jos se itse tehty on se ainoa oikea mitä saa antaa ja joka on arvostettava lahja? Mitä merkitystä sillä muuten olisi kuin se, että haluaa saada sillä jotain hyväksyntää?

[/quote]

Tuskin sillä pelkästään hyväksyntää haetaan, vaan ihailua?

Vierailija
26/26 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on tehnyt sen joskus paljon aikaisemmin, kouluaikoina, mutta ei tullut maininneeksi sitä?